Meglepetés lesz...

2011. november 29., kedd

Kedd 29, fegyverszünet és játszóház

A tegnapi korai lefekvés áldásos hatása: ébredés fél 6-kor, becsurrantva. Annyiban szerencséje, hogy ha ez a kis malőr nincs, biztos ráhajtom még az ajtót. Kezdődött is. Semmi rendkívüli, de azért nagyon vártuk, hogy Adri felébredjen. Becsülettel játszódtak is, de aztán hirtelen eszébe jutott, hogy korán kell mennie. Kacag a májam! Jó vicc, de leszarom, ha itt van csak eggyel több hagoskodó bajkeverő. Annyi a különbség, ha kimegyek a képből a Khaled Mamázik, az Adri egyenlőre Pipizik. De nem fogok csodálkozni, ha hamarosan áttér a mamára ő is, az egyszerűség kedvéért.
Adri el, mi lementünk a boltba. Jó áron adták a banánt, bevásároltunk belőle. A mandarint egy időre hanyagoljuk, megint szét van marva a s..ge. Nem csoda, ekkora mennyiség, jó hogy a beleit nem marja szét. 
Tekintélyes adag pirostészta elfogyasztása után korán aludni tért. Nem baj, mivel féltem volna zárt szobában, kettesben tölteni vele a délutánt, úgy döntöttem elviszem a játszóházba, lássa kivel van dolga.
Egyébként egy érdekes időjárási körülményre lettem figyelmes. Még tesztelem, hogy tényleg így van e. Délelőtt hamar felmelegszik a levegő, süt a nap, minden szuper. Az ok, hogy korán sötétedik, de délután mindig felélénkül a szél, és a felhők is elkezdenek gyülekezni. Aztán reggel megint szép tiszta az ég. Ezért sem kultiváljuk a délutáni szabadtéri programot.
Na hagyjuk is, nem értek én ehhez. 
Khaled értékelhető mennyiséget aludt, kómásan, de jókedélyűen ébredt. Nem hagytam magam eltéríteni, szaladni kellett. Az út kb. fél óra, a Metro Mall-ig (ez a távolabbi pláza). Békésen telt a metrózás, szerencsére nem volt sok utas. Először a játszóházba siettünk, azért először, mert titkos tervem szerint a szaladgálástól bekábul, kiéhezik és banánnal szedálva tűri, hogy benézzek pár boltba. Ördögi nemigaz?
Szerencsére nem voltak sokan, a moderátor csaj is helyes volt, beszélt angolul is. 

Az egység neve Volta Fun Park, eléggé fellengzős:) Van benne kávézó a szülőknek, tündérmese terem, kiscsaj partyknak, kalózhajó "terem" kissrác buliknak, kisvonat, jégpálya, mindenféle játékgépek gyerekeknek.
Ami minket érdekelt az a 'Kalózok Dzsungel Labirintusa' névre hallgató egység. Bambusznak látszó tartó oszlopok között, mindenhol háló kifeszítve, szivacs, polifoam minden mennyiségben. Lehet felmászni, lecsúszni, átbújni, stb. Ez a cucc 5 euró, kap a gyerek egy matricát és egész nap ott lehet akár, de lehet ki-be mászkálni is. Természetesen engem is beengedtek, kicsit ciki voltam, a többi szülő, vígan iddogált, bulizott a kávézóban. 
Számomra vicces volt (sosem voltunk ilyen helyen), a Khaledet gyakorlatilag semmi más nem érdekelte, mint a terem központjában található labdahalom. Be volt rezelve, meg különben is dagi, ha akart volna sem megy elsőre a torna:)))




Hosszas könyörgésemre párat csúszott, röhögött, de inkább visszament a labdákkal beszélgetni. Íme..


A többi gyerek visítva rohant, föl le, csúsztak ugrottak. Megpróbáltam felcsábítani valamerre (mondták, hogy felmehetek én is), de a kis tohonya be volt rezelve:))) 


A kisfiú Mikael, óriási partiarc, úgy mászott, mint egy kis majom. Khaledkát ez nem hatotta meg.

 

Jól mulatott azért, nem kell félteni, de nem volt átütő a siker. Az igazsághoz tartozik, hogy a többi gyerek régi motoros volt, ismerték a járást. Talán ha többször megyünk kicsit tovább merészkedik. 
A legviccesebb az volt, mikor Sátánkával (angolul beszélő, Athina névre hallgató kis görény) tárgyaltam arról, ne dobjon mégegyszer fejen labdával, mert letépem a karját és bedugom a seggébe. A Khaled közben odajött, két kézzel maga felé fordította a fejem: MAMA! (mondta nagy komolyan) BABA NEM! és még egy hosszas halandzsa. Vagyis legyek szíves ne beszélgessek mással, mit nem értek ezen. Nem mérgesen mondta, inkább ahogy egy félkegyelműnek magyaráz az ember. Háj Szőr!
2 óra elteltével kifelé kezdtem terelni, nem ment nehezen, kezdtek sokan lenni. És persze rohant a zenélő kocsikhoz, lovacskákhoz, tudjátok, ami kemény dollárért villog, mozog, zenél. 

Alaposan körbenézett...



Választott egy járművet. Elmagyaráztam a várható hatásokat, mondta oké...


És erre tessék...


A karomból nézte végig, ahogy az 1 euróm semmivé lett.:)))

Búcsút intettünk, irány a vásárlás. Cselem bevált, evett, ivott. Én közben 2 ajándékot is tudtam venni, 2 különböző boltban. 
A visszaút is békés volt, elnézést kérek azoktól, akik a horror miatt olvasnak:)))
Már itthon, Garfieldnézés közben elfogyasztott egy csomag virslit, mikroszkopikus kenyérdarabkákkal. Megfürdött és látszólag elégedetten aludni tért.
 

13 megjegyzés:

  1. A kis papírtigris. Várom már mikor Gé előveszi az árvaházi stílusát az unokáknál. És a gyerekeinél? Horror nem fontos, mindig félve nyitom ki az oldalt, általában megvárom hogy Miklós hazaérjen.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem Gének nincs is árvaházi stílusa, csak nektek ezzel vagánykodik. Ördögi kis terv volt, az már igaz, kár hogy két óra játszóház csak két bolttal ér fel. Bevallom, nem annyira csábító ez az anyaság, sőt egyre kevésbé.

    VálaszTörlés
  3. És mindig meg akarom kérdezni, hogy mit jelent a "meglepetés lesz..." felirat. Meglepetés, ha elolvassuk, vagy valami konkrét dologról van szó? Értem hogy meglepi, de legalább azt mondd meg, hogy mikor lesz???

    VálaszTörlés
  4. Jó kis buli volt ez, Kiskhalednek sok mindent meg lehet érte bocsátani. És különben se mondd rá még egyszer, hogy dagi, mert csak kicsike még és sűrű. Ilyenkor látszik, hogy csak veletek nagylegény, de azért még csak másfél éves múlt. Majd egy-két év múlva nyűvi ő is a kalóztanyát.

    VálaszTörlés
  5. Na igen, a "meglepetés lesz" feliratot már én is össze-vissza kattintgattam, és nem történt semmi. Hm?

    VálaszTörlés
  6. Kedves Pártai Lucia! A megfigyelésed jó, ez azért van, mert minden délután megérkezik a tenger felől a meltemi nevű szellőcske és odafújja a hegyek közé a felhőket. Ez másnap reggelre kitisztul és beragad a meleg. :-) Volta = Séta vagy utal magára Alessandro Voltára? :-) Egyik sem illik vhogy ide, mindenesetre jó hely és már előre jegyzetelek, mit hogyan kell, mivel gondolom, a lányoknál sincs túl nagy különbség általában, csak kalózos terem helyett a hercegnősbe kell menni :-))) Puszi, kitartás! Jutka voltam, csak egyszerűen nem bírtam belépni... :-/////

    VálaszTörlés
  7. A meglepetés lesz, meglepetés lesz. Már így is túl sokat tudtok:)

    VálaszTörlés
  8. Igenis Édesanyám, csak kicsi és sűrű!!!:)))

    VálaszTörlés
  9. Jutka! Ez szuper, akkor nem bolondultam meg teljesen. Bizony a hercegnős a cél, hacsak fel nem tűnik egy váratlan kis testrész majd ha eljön az idő;)))

    VálaszTörlés
  10. Már miért Tüski? Nem bírod a borzalmakat? A te purdéjod sem fog már sokáig csak nyögni, meg pukkantgatni. Kössétek fel a gatyát:) Mellesleg a Khaled inkább tohonya típus, mit vársz egy erőművésztől???

    VálaszTörlés
  11. Hát még ha azt is tudnátok kis oktondiak, hogy én már tudom a meglepetést, de azért se mondom el senkinek! (Pipi! Ugye tudom?)

    VálaszTörlés
  12. Igen, Gé tudja, mert az orákulum mindent tud, de nem mondja el senkinek, ugye Gábi?:)

    VálaszTörlés
  13. Na, erre nem is mondok semmit. Összeesküvők! Csak azért sem fúrja az oldalam! Bibibííí!

    VálaszTörlés