Meglepetés lesz...

2011. november 15., kedd

Kedd 15, és még mindig semmi

Nyugodtan kattintsatok tovább a facebookra, mi továbbra is a vakuumba tapadva töltöttük a napot.
Adri délutános volt. Az még nem egyértelmű, hogy ez könnyebbség, vagy egy nyomorral több.
Pár napja kértem, hogy hozzon valami mindkettőnk számára élvezhető sajtóorgánumot, mert itt a környéken nem árulnak külföldi lapokat. Mit hozott az istenadta? Financial Times-t. Erről azt kell tudni, hogy még egy kultúr rovat sincs benne, de tőzsde, árfolyamok vakulásig. A világ híreit elolvasom a neten, sőt sajnos ő is tolmácsolja, sűrű jajongások közepette:)).

Hirdetések, és 20 oldalon keresztül ez...


Nesze semmi fogd meg jól, viszont ő egész délelőtt ezt olvasta. Gondolkodtam rajta, hogy felgyújtom, de nem tettem mégsem. Azért játszottak is kicsit, de én közben a boltban voltam, nem tudtam dokumentálni.


Majd szerzek én magamnak olvasnivalót. Olyannyira, hogy ki is néztem AZ! antikváriumot. Nem mertem még lefotózni, de a lényeg, hogy van egy helység, ahova látszólag a tető felemelésével konténerből öntötték be a könyveket. De plafonig érnek, komolyan. Ha nyitva van, az ajtóból kilapátol egy kis anyagot az ürge, egyék vigyék, ahogy esik úgy puffan. Úgy érzem már elég erőt gyűjtöttem a kalandhoz, holnap megszólítom, hátha van számomra valami érdekes maradványa.:)))

Na de persze kalandokat tervezni más, mint véghezvinni őket. Ment a tesz-vesz, rajz, Barney, fetrengés, horgolás egész délután. Ilyen is kell néha, majd még jobban értékeljük, ha velünk is történik valami:) Egy fakír jut magamról eszembe, szinte kezdem élvezni. Kiürítem a tudatom, még az is lehet, hogy valami nagy ötletem támad, vagy ha nem, legfeljebb hospitalizálódok. Nem baj, majd behozom, mint az albán csecsemők:))))

Torna volt ma is, spontán, mert a Khaled kezdte, mikor meglátott a szőnyegen. Le is kellett dolgozni a (Tüski kérdésére is válaszolva) nem túl diétás tepsiskrumplit, tojással (volt azért benne répa és édeskömény is).

Valamint hír továbbá, hogy megkezdtük a mandarin szezont. Külön üdítő, hogy a tavalyi fáradtságos hámozgatás után, idén szinte héjastul is adhatnám. A Khaled úgy pusztítja, mint egy jó minőségű gyümölcscentrifuga. Kell vennem egy divatos 'húzósmazdát' (itt ez egy kerekeken guruló fém kalitka), hogy a fogyasztói igényeknek meg tudjak felelni:)

Jut eszembe tegnapi burkolt felhívásomra, köszönjük de nem várunk több felajánlást. "A közép-európai térség elmaradott vidékeinek bekapcsolása az információs szupersztrádába" akció sikerrel zárult, lesz Gábinak head-setje. Köszönjük az önzetlen jó szándékot és segíteni akarást!:))))

6 megjegyzés:

  1. hát ez tényleg elég egyszerű nap volt. A miénk sem volt más. Mikó és én fetrengtünk, amikor épp elaludt interneteztem, mikor ébren volt szórakoztattam, mert ritka nyűglődős napja volt már reggeltől. Nem baj, mostmár alszik! Gondolom kulóz is.

    VálaszTörlés
  2. Én már vázoltam csodás napom, és a konyhapult hiányosságait élő szóban. De engem is megcsapott a mandarin szele, nagyon illatosat és finomat sikerült vennem. Az illatáról először mindig a Mikulás jut róla eszembe. Most is. Biztos, mert régen csak akkor vett anyu...

    VálaszTörlés
  3. Én nem tudom, ezek az Unokák hogyan csinálják,de én mindig a jobbik részt kapom belőlük.
    Pipike, az az antikvárium valóban nagyon ígéretes, részletes beszámolót és fotókat kérek róla. Valamit hantázz, sírj, könyörögj, fenyegetőzz, csáboskodj, hogy lefényképezhesd!

    VálaszTörlés
  4. ma angyalként kelt, bár éjjel éjfél, 4 óra evés. de reggel fél9ig aludt...a tízórait most fejezetük be, most letettem, gügyög és játszódik. néha bugyborékoltat egy ki tejet...

    VálaszTörlés
  5. Zsófi éttermi leírásától összegyűlt a nyál a számban, kérek még gasztroblogot! Én is fotóznék szívesen, ha ennénk valami érdekeset, de nem. Bármi jöhet, tepsiskrumpli, pirostészta forever pl.

    VálaszTörlés
  6. A mandarin és egyéb déligyümölcsök nekem is mindig a Mikulást meg a karácsonyt idézik, pedig már legalább 15 éve folyton eszem :-)
    Húúú, Athénban van zöld héjú mandarin? Tel-Avivban minden piac tele volt vele, el nem bírtam képzelni, mi az, amíg meg nem kóstoltam. Kívülről lime, belülről narancs.

    VálaszTörlés