Meglepetés lesz...

2011. november 17., csütörtök

Szerda 16, shoppingolunk egyet

A múltkori 'szellem-bevásárlóközpont' után, nagyon kíváncsi voltam, vajon van e itt tényleg működő egység. Úgy sejteném, hogy nem lelkesednek az ilyesmiért. Van elég közösségi életre alkalmas tér, az idő is jó, boltok mindenütt rogyásig, minek mennének plázába. Reménykedtem, hogy ezúttal jól választok, felkerekedtünk a Khaleddel, hogy meglátogassuk a Metro Mall elnevezésű helyet. Nincs túl messze, bár sokat kell metrózni, de aztán ott van egyből. Agios Dimitrios végállomás, önmagában is nagyon impozáns, a nagy csarnokkal és a mozaikkal...


Valóban ott volt a bevásárlóközpont, sőt emberek is őgyelegtek körülötte...


ezek még nincsenek készen:)))...

A bejáratnál fiatal egyetemisták osztogattak újságot, szólongatták az embereket. Először, csak jeleztem, hogy nem értem, de a második megszólításra, azért rákérdeztem, hogy mégis miben utaznak. A görög kommunista párt ifjú propagandistái voltak.:))) Nem merültünk el a részletekben.
A hely belülről nagyon kellemes, tágas, különösen, hogy ember alig volt benne. De vannak jó boltok, úgyhogy szuper.


Már itt is készülnek a karácsonyra, a dekoráció is nívós...


A Khaled teljesen bezsongott...

Nézelődtem kicsit a boltokban, ő szaladgált. A tetőn terasz is volt, megérte felkecmeregni odáig. A képeken nem biztos, hogy jól látszik, de nagyszerű kilátás nyílt a pireusi kikötőre, a tengerre, és valamely szigetre:)))



Mozi is van, hozzátartozó szuvenír bolttal...


10 órai természetesen...


Találtunk egy ígéretes játszóházat is, egész napos belépővel, de nekünk csak egy óránk volt, gondoltam nem lövöm el ezt a lehetőséget. Úgy képzelem, hogy majd együtt jövünk. A fiúk játszódnak én pedig háborítatlanul tombolok a boltokban. Csodás álom!:)))

Be kell valljam, bár a Khaled mindig nagyon várja a metrózást, kissé furcsán viselkedik. Pontosabban minősíthetetlen őrjöngést folytat.:))) A repertoárja a következőkből áll: nyavalygás, fetrengés, csapkodás, köpködés. Ezt dobja fel, a szövegeléssel, csókok dobásával, integetéssel. A nagy baj az, hogy teljesen random támad meg utasokat, illetve kedveskedik velük. Velem is. Vagy kapok a pofámba, ellöki a kezemet, fújjol, vagy mutogat, hogy MAMA! és puszilgat. Egyenlőre még senki nem pofozta föl, de remélem hamarosan erre is sor kerül. Arra azért mindig ügyel, hogy a leszállásnál minél több emberre mosolyogjon, pápázzon, dobja a puszikat. Rémes, remélem hamar lepörög erről, nem szeretnék folyton gyalogolni, csak azért mert ő a hatalmát gyakorolja ártatlan emberek 10ezrei felett.:))))

Hazatérve elfogyasztotta a karfiolos rizsecskét, és egy jót szunyókált. Délután vártuk Adrit, valamint nagy mennyiségű mandarint fogyasztott, több menetben...

Ilyenkor édes, MAMA, HAMM!


Elszaladt a zsákmánnyal...



Épp kenyérkéért indultunk, mire Adriano hazaért. Azért lejött velünk, vettünk egy ropogós veknit, mert nagy öröm érte, sikerült szereznie igazi 'halal' kolbászt. Olyasféle mint nálunk a friss kolbász, amit sütni kell, csak marhából van. Ezen már régóta őrlődünk az Adrival, mert nehezen lehet marhából kolbit csinálni. Nem tudom milyen zsiradékot használtak hozzá, mert szakértő Zsolt barátom szerint a marha önmagában túl száraz, a faggyúnak rossz íze van, a szárnyas zsiradék viszont kifolyna belőle. A lényeg, hogy valóban elképesztő finom és szaftos volt. Nagyon különleges a fűszerezése, a Khaled úgy zabálta két pofára, hogy le sem bírtam fotózni, annyira szuszogott közben...


Több nem is kellett, megfürdött és kolbászokról meg mandarinról álmodott szerintem.:)))

6 megjegyzés:

  1. Megnyugtató, hogy van plaza, ami már felépült. De mégis milyen boltok vannak benne??? Trükkösen csak azt fotóztad, ami minket kevésbé izgat. Grrrr!

    VálaszTörlés
  2. Gyermek pszichológiában nem én vagyok a megmondó, de tényleg elég furcsa szokásai vannak ennek a gyereknek. Valld be, mit csináltok vele, amitől ilyen skizo lesz? Már úgy elkapnám, és meggyúrnám a húsát. Már csak 3 hét és 3 nap!!!

    VálaszTörlés
  3. Shopping... én is akarok shoppingolni. Szerinted neked sikerülni fog? Szurkolunk! Khaledet majd megpszichologizálja Gé este.

    VálaszTörlés
  4. Ez a kölök többet eszik, mint én.
    Én sem tudom, milyen zsírból csinálják a marhakolbászt, de a kóser kolbász is eszméletlen finom. Amikor először hozott haza Bence, egy délután alatt elfogyott a két rúd (persze karinkánként, tízpercenként).

    VálaszTörlés
  5. Engem a fiatal kommunisták érdekelnek inkább nem a shoppingolás!!!!! Na jó a marha is jól hangzik, kisKhaled meg napról napra szebb gyerek, az a nézés.........

    VálaszTörlés
  6. Vásárlósoknak mondom, az üzleteket direkt nem fotóztam, tessék idejönni és megnézni, vagy esetleg megvárni a karácsonyt:)))
    Mária te is mehetsz vásárolni, Kismikót még bent lehet tartani a kocsijában.:)
    Andriska, köszi, majd keresek neked még komcsikat:))))

    VálaszTörlés