Meglepetés lesz...

2011. november 14., hétfő

Hétfő 14, még mindig punnyadunk

Hát igen, még mindig. Mivel nem tűnik végtelennek ez az esős szeles állapot, ma sem erőltettük a kültéri programot. Kalandok előre szólok, szerdától várhatóak.

A gyermek 7-kor, kedvesen MEMMÉzva ébredt, ugrottam is, hátha beteg. De nem, csak jó passzban volt. Tévézés, evés, ivás. Adri elviharzott a reggeli műszak irányába. Mi természetesen rajzoltunk, tévéztünk. Játszódás közben megint sikerült végignézni egy rész Poirot-t, igazán nem találok szavakat. 

Építkeztünk is, már ilyen magasat tud:)...



Ipari mennyiségű paprikás csirke elfogyasztása után aludni tért. Én úgy kipihentem magam a hétvégén, hogy eszembe se jutott lepihenni.:) Inkább kapcsolatot létesítettem szülőföldemmel és szülőanyámmal, bár kissé egyoldalúan. Én bekapcsoltam a webkamerát, löktük a rizsát (ehhez már a Khaled is csatlakozott), csak sajnos a másik oldalon se kép, se hang. Ezt szó szerint kell venni, mert se head-setjük, se kamerájuk. Mozinak azért elment, engem amúgy sem zavar a monológ, már megszoktam itt.:))))
A kölyök hősiesen tűrt egy ideig, de aztán leparancsolt a székéből, a számítógépétől. Sürgős Pingu néznivalója akadt.
Hamarosan letéptem a tapadókorongjait a monitorról és lecipeltem a pékhez, némi hintázással egybekötve. Nem vittük túlzásba, mert közben megint eleredt. 
Adri hazaért időben, és kicsit szórakoztatta a gyereket. Itt következik a mai nap egyetlen igazi érdemleges eseménye, sőt ez a hét eseményének is elmegy, szerintem. 
Súlyosan röhögcséges videó következik. A háttér sztori az, hogy Adri szerint túl sok szalonnát adok a gyereknek. Szerintem ő ad neki túl sok tésztát. Mindegy, a lényeg, hogy most már tényleg elég tömör. 

Egy kicsi mozgás mindenkinek kell...





10 megjegyzés:

  1. Ez őrület! Mennyit gyakorolták előtte? Mindketten profik. Gurultam a nevetéstől, de Miklós még erre sem ébredt fel. Itt szundikál a földön tüntetőleg mögöttem. Pedig csak kicsit altatta Kismikót akiben emberes adag büfi és trotty szorult az esti evés után.

    VálaszTörlés
  2. Semmit, most csinálták először. Kb. egy sorozatot nyomtak előtte, de annyira röhögtem, hogy nem lett jó a videó:) Őstehetség a gyerek:)))

    VálaszTörlés
  3. Teljesen. Azt láttam már, hogy jól utánoz és szeret is fontoskodni de ezek a mozdulatok, főleg a fekvőtámasz és a kar oldalra izé volt zseniális.

    VálaszTörlés
  4. Ja és viszek Gének egy headsetet ha megyünk Andrisékhoz. Nekünk van egy elfekvő. Kamera nem kell, bár nem tudom kell-e a mikrofon egyáltalán, ha úgyis csak mozizni akar. Legközelebb a monológot csak vedd fel videóra mindenki úgyis meg akarja nézni néhányszor.

    VálaszTörlés
  5. Szuper vagy Tesóka! Azért vidd csak a head-settet, mert én azért szívesen hallanék néha emberi szót. Khaled és Adri nehezen tekinthető annak:)))

    VálaszTörlés
  6. Kiskalóz tényleg őstehetség! Az utánzás a tanulás alapja és kiindulópontja. Még mindig beteg vagyok, de úgy röhögtem, hogy majd megfulladtam. Folyton azt vártam, mikor szédül bele. Köszike!

    VálaszTörlés
  7. Amúgy hogyan sikerült a dátumot időt beállítani a bloghoz? Nagyon profi vagy már te is. Ja és kinéztem egy tornaórát (pilates) magamnak is. Már egy ideje kacérkodom, de most eldöntöttem irány...

    VálaszTörlés
  8. Ezt nem hiszem el, Óriási, én is hangosan röhögtem! Nagyon jól csinálja, le a kalappal, én ennyi idős gyerektől még nem láttam ilyet, mondjuk nem is jutott eszembe tornaórát tartani. :DDD Az én kedvencem a fekvőtámasz és a helyben futás.

    VálaszTörlés
  9. Különben egyértelműen a tészta az oka. *)
    Szerintem mutasd meg Adrinak a húgom bölcsis képét, a facebookon (a Kicsi albumban megtalálod), ahol a háromkerekű bringán ül. Olyan kövér, hogy nincs nyaka, és bevág a zokni a húsába, aztán most meg nádszál vékony. Persze "egy kis mozgás mindenkinek kell"!

    VálaszTörlés
  10. És ma mit főztök? Remélem valami diétásat! Én még nem döntöttem... De azt hiszem túróstészta lesz magamnak.

    VálaszTörlés