Meglepetés lesz...

2011. november 8., kedd

Kedd 8, copy - paste

Előre bocsátom, hogy ma sem történt velünk semmi különös. Aki az izgalmas túrákat, vérfagyasztó konyhai katasztrófákat szereti, nézzen vissza holnap este. Megtesszük ami tőlünk telik. Mazohisták folytathatják az olvasást:)

Khaled hajnalban ébresztett. Nem mertem megnézni az órát, de nagyon korán lehetett, mert mikor feladtam és kihoztam, még csak fél 7 volt. Viszont Adrit is felébresztette, úgyhogy ő is velünk nyomta a reggeli műszakot. A Khaledet nem lehet kizökkenteni, nagyon örült Adrinak, de azért MÖMÖ (Barney), TEA, HAMM. Én a lüktető fejemet próbáltam egyenesben tartani, majd rádobtam egy cataflam-ot, placebónak jó lesz.
Tettünk, vettünk, Adri elemezte egzisztenciális helyzetünket. Kár volt, agyam megint összerándult:). Dobtuk a témát, inkább csináltam pirostésztát, az mindenkinek jót tesz. Főzés közben derült ki, hogy két dolognak vagyok híján, mégpedig paradicsomszósznak és tésztának. Ezt úgy kell elképzelni, hogy megpirítottam a hagymát, és némi igazi paradicsomot. Nyúlok a hűtőbe és a a lé az csak lötyög a doboz alján. Na sebaj, még egy kis víz és só, jó lesz. Odatettem a tésztafőző vizet, már lobogott. Keresem a tésztát, bontott csomagban fickándozik néhány szál. Banyek. Sósvizeshagyma, 2 szál spagettivel fejenként, azért durva diéta. Úgyhogy lerobogtam a bótba, vettem mindenből 3-at. Kezdődhetett a habzsidőzsi, úszkáltunk a paradicsomszószban és a kifőtt tésztában. Még mondja valaki, hogy válság van. 
Adri elrobogott a melóba, Khaled aludni tért rövidke huzavona után, hogy akkor ez most kell, vagy nem. Sírdogált, csapkodott, kiment a szobából, fetrengett. Én csak vártam. Bejött, MAMA, MÖMÖ! Mondom, lófaszt kisfiam, NINNANÓ. NEM-NEM-NEM, MÖMÖ!!!! Ezt 2-3szor eltáncoltuk én bent ültem a szobában és vártam. Aztán megjelent, hogy ő szomjas, mondom ott az ágyban a Macikával. NEMNEMNEM! Mondtam neki, na most már elegem van, nem szórakozok itt tovább, mars az ágyba és pofabe! Irgum-burgum! Beraktam és elköszöntem. Hang nélkül 2 és fél órát aludt. Hát ki érti ezt? Mért kell az embernek ordítani, én még a hülye Micimackót is elénekeltem neki. Bár lehet, hogy ez volt a baj:))))

Na de virgoncan ébredt, persze MÖMÖ! De ne gondoljátok, hogy folyton csak a számítógép elött döglik és sorvasztja fejletlen látószervét. 
Ez mai művünk... 


VAVA, Kutyuska, valamint Malickó háza, a tetőn egy magaslaton lakik Polip. Kevésbé kifinomult műértőknek a kerítésre is felhívnám a figyelmét.


Háttérben a Kukás, már nem bírta tovább...  tegnap óta neki is nézni kell a Barneyt, sokkos állapotban van.


Eztán leugrottunk a pékhez uzsonnázni (finom sajtos rolót kaptunk), mellékesen vettünk egy kenyeret is:)))
Vacsorára egy kis sült szalonnát fogyasztott az Uraság. Nem tudom említettem e már, azt az oldal szalonnát, amit Gábi volt szíves hozni nekünk. Ez már az utója, pedig nagyon beosztjuk. Ez nem volt elég, rátolt még 2 banánt is. Utána hajlandó volt megfürödni és szó nélkül elaludni.

Amiért ilyen megadóan végigolvastátok ezt az egy oldalt a nagy semmiről (ha akad egyáltalán valaki), kaptok egy bónusz videót a mai reggelinkről.:)))

Khaled fokhagymával vicces és a kenyeret is bedörzsöli...

Külön kiemelném azt a pillanatot, mikor Adri, Barney dallamára magyarul énekelget a konyhában:)))

Napsugaras Jó Éjszakát!

11 megjegyzés:

  1. Még videót! Megnéztem 2x is! A doboznyitós is oltári. Nem kell mindennap történnie valaminek. Szegény gyereknek néha pihennie is kell. Mi ma intellektuális élvezetekbe merültünk délután, a képeket a facebookra teszem fel...

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is jó ez a nap! A gépemen nincs hang! Kérem vissza Khaled hangját! Az építmény csodásra sikerült.Jó kis kégli az a Kutyuskáéknak. Ilyesmikre gondoltam én is.

    VálaszTörlés
  3. Tudom, hogy nem kell mindig történés:) Csak az olvasóimat igyekeztem felkészíteni:) Lesz még videó, csak mostanra módoltam ki, hogyan tudom egyszerűen feltölteni:)))

    VálaszTörlés
  4. A hangot én vettem el, igyekszem visszaadni de én még nem tudtam rájönni hogyan kell.

    VálaszTörlés
  5. Ha nincs valamilyen alapanyagod a főzéshez át kell ugrani a szomszédba. Például, ha paprikás krumplit akarsz, először átugrasz hagymáért, aztán paprikáért és végül egy kis krumpliért...

    VálaszTörlés
  6. Sajna az egész emeleten ők laknak, nincs szomszéd :D
    Most én leszek a kegyetlen, tudom. Általában nem vagyok az indulat híve, de ha huncut gyerekről van szó, akkor néha nem árthat egy kis ordítás, ha tudja közben, hogy ettől még ő a fasza gyerek. Márpedig azt tudja :) Kell egy kis beletörődés neki is. Hívhatjuk kooperációnak is. Később hasznát fogja venni.

    VálaszTörlés
  7. Igen, szomszéd az kevés van, összesen 6 lakás van, abból kettő üres. a másodikon az ordító csalás lakik, oda nem mennék, van egy kedves pasas, de szerintem ő ritkán főz, valamint egy pár, kutyával. Ennyi:)))

    VálaszTörlés
  8. Kösz Ágnes, reméltem én is, hogy nem töröm kerékbe a fejlődését. Megnyugodtam:)))

    VálaszTörlés
  9. Adri hangja sajnos nem annyira hallható, vagy csak én nem tudom, mit kéne hallani. De a gyerek az már most ötöst kapna a színművészetin. Kész! Igen, kérünk még videót! Részvétem kukásnak!

    VálaszTörlés
  10. Tozsó! A Kukás tulajdonnév, ezért mindig nagy kezdőbetűvel kell írni. Így: Kukás

    VálaszTörlés
  11. Mindig szerettem volna ilyen kockákat. Irígylem Khaledet meg a kutyákat.
    Nem tudom, mit izélsz, ez a bejegyzésed is nagyon élvezetes volt :-)

    VálaszTörlés