Meglepetés lesz...

2011. november 29., kedd

Hétfő 28, laza armageddon

Megint elcsúsztam a bejegyzéssel. Mentségem legyen mondva, hogy nagyon elfáradtam és íly módon nem volt  erőm számottevő ellenállást kifejteni az egyiptomi választások első napja miatt extázisban lévő Mr. Ahmed Tigris ellen. 
A nap gyanútlanul indult, korán keltünk, tettük a dolgunkat. Gyönyörű idő ígérkezett, célbavettük hát a tegnap felfedezett játszóteret. Adri elindult reggel, mi is nemsokkal utána.
Az Omonián kezdtünk, útbaejtettük a piacot, vettünk tojást, rízst. Lassan jobb lenne ha tyukokat tartanék, annyi tojást fogyasztunk. Becsempésztem az útvonalba egy kis ajándékvásárlást is. 




A Khaled angyalian viselkedett, semmi bortrány, semmi panasz. Nagyon büszke voltam rá. 
A játszótéren aranyosan elvoltunk, a sláger továbbra is a csúzda, de ma hajlandó volt kipróbálni a libikókát, amitől tegnap még mereven elzárkózott. Tetszett neki nagyon. 



Ettünk mandarint is természetsen, anélkül nem telhet el délelőtt...




Próbáltam egy normális képet készíteni magunkról is. Nem sikerült...


Jött egy kislány, homokozó cuccal és jobb híján, egy fa körül lévő mélyebb kavicsban játszódott. Tudtam, hogy külföldiek, úgy is volt:)) Khaled nagyon ácsingózott, legközelebb az ő felszerelését is visszük.
Hazaindultunk, metrón is édesen elvolt, szórakoztatta a közönséget. Kedvenc megállóm Thissio felülről...


A Kukás is velünk kirándult...

Sejthettem volna, hogy valami nincs rendben. Itthon megebédelt és aludni tért. 1 óra múlva már fent is volt, szemmel láthatóan nem aludta ki magát, de nem volt hajlandó tovább pihenni. 
A továbbiakat nem részletezem, a palettán szerepel lerántott tányér, hamutartó, ellopott cigisdoboz, pénztárca. Mindenfelé szétfröcskölt (kiprüszkölt) üdítő, szétdobált ennivaló, összefilcezett szőnyeg. Olyan tempóban ment a pusztítás, hogy nem bírtam lépésttartani vele. Mire az egyiket feltöröltem, összeszedtem, közben már valami más tragédia történt. Ez ment egész délután, kisebb szünetekkel, pihenőkkel, de szerintem akkor csak gondolkodott, hogy mit is lehetne még tönkrevágni. Próbáltam újra lefektetni, de az csak olaj volt a tűzre. 
Egy konkrét példa, ebben nekem is van részem, tanulságos:)))Uzsonnához készülődünk, közben Pingu nézés. Mivel kirugdossa  maga alól a szőnyeget és a földön óhajt álldogálni, gondoltam átrendeztem a szőnyegeket, hogy ezt megakadályozzam. Közben levertem a majonézes üveget, szilánkosra tört a földön. Villámjani módjára próbáltam feltakarítani, nehogy belelépjen, távoltartani persze nem lehet, közben ő (figyelmem lankadását kihasználva) leszedte a tányérról a kést és azzal menekült. Rohantam utána, ő vissza, be a szilánktenger közepébe. Felraktam az ágyra, szájába a kedvenc felvágottját. Tovább takarítok, közben elfogy a husi, úgyhogy lerángatja a kenyeret, szétmorzsolja, illetve a szájában lévő darabot bőséges nyál kíséretében szétköpködi. Aztán püföli a számítógépet, mert végetért a Pingu (amit addig nem nézett), majdan ki is kapcsolja és ordítani kezd, MOOMOOOO! Ez volt a kellemes uzsonnánk, összes húst megette, én állva a konyhában a maradék kenyeret, a majonézről ne is beszéljünk.
Aztán eldugta a slukit, égen földön kerestem. Szerencsére Adri időben érkezett, ön és közveszélyes ténykedésünk nem fordult tragédiába. Azzal a lendülettel lementem a pékségbe, friss levegőt szívni:)))
Persze hulla fáradt volt a gyermek, fél 7-kor lefektettük, mert már nem bírt magával. Én is követtem a példátját, jobb ezt nem tovább tetézni:)))

12 megjegyzés:

  1. Ez valóban a Nagy Armageddon. Kiskalóz edzésben tart, nehogy eltunyulj!
    Vigasztalódj, mert 12 nap múlva eljő a Kánaán. Megszámlálhatatlan sokaság várja már epedve, hogy Kiskalóz után szedhesse a csikket, a morzsát, a nyálas húscafatokat,és pufuleceket, a sasokat, nézhesse vele együtt a momot, a barnit, a pingut, a piros malacot, kergesse a macskákat.
    Idejében szólok, hogy elköltözöm 10-én a Thököly útról, új címemet majd egy későbbi időpontban megadom. Úgy kalkulálok, hogy kábé két év múlva.

    VálaszTörlés
  2. Gondolom a két év kisgungi idejét is magában foglalja, úgyhogy magamra is vettem a célzást. Már félve olvasom a bejegyzéseket főleg Gé megjegyzéseivel fűszerezve aki szerint másfél évig csak rosszabb lesz a helyzet. Na mindegy az enyém édesen szunyókál (nem is hanem nyög de valami kegyetlenül és próbál úszni).

    VálaszTörlés
  3. Nem baj Gé, jó tudni, hogy számíthatunk rád:))) Bár ha azt veszem, hogy te milyen hatékonyan tudod megregulázni a Kalózt talán jobb is így:) Megesz reggelire ez garantált.

    VálaszTörlés
  4. Hát ha előveszem az árvaházi stílusom, akkor rögtön tudni fogja, hogy semmi se lesz reggelire. De még vacsorára se. Azért megvan a magamhoz való eszem. Kiskalóz nem tudja úgy felkötni a gatyáját, hogy velem packázzon, ha én nem akarom. Csákó Pajtikám

    VálaszTörlés
  5. De nem veszed elő, mert tócsává olvadva nehéz keménykedni. Amúgy jó lenne, ráfér egy kis nyugodt szigor. Az én könyörgésem semmit sem ér.:))

    VálaszTörlés
  6. Rendben. Előveszem én, ha csak az kell!

    VálaszTörlés
  7. Ezt már kiveséztétek. Én inkább az új felsődet méltatnám és kb. az első fotót, ahol Te normális fejet vágsz, nem egy elnyomott rabszolgát, aki megpróbál jó pofát vágni. De mégis csak előre ittál a medve bőrére. :D

    VálaszTörlés
  8. Látod, látod, nem kellett volna olyan jól szórakoznom, meg is kaptam a büntit érte:))) Ha ezen múlik, legközelebb a hajamat is a szemembe fésülöm:)

    VálaszTörlés
  9. Gábi, mi az a pufulec?
    Pipi, ez tiszta horror, teljesen elment a kedvem a gyerekvállalástól :-D

    VálaszTörlés
  10. Zsófikám, üdv a klubban! Én már célozgattam rá, hogy néha arról is regélhetne, hogy milyen kedves és aranyos dolgai is vannak ennek a megátalkodott gyereknek, de semmi. Így viszont bizton számíthat rá, hogy nem lesznek játszótársai a gyereknek a baráti körben. A pufulec a puffasztott kukorica (puki) román elnevezése, amit az Erdélyben nyaraló barátoktól vettünk át. Jól mondom?

    VálaszTörlés
  11. Már elnézést, de nem vagyok én "nagycsalád" propagandista, olvassátok a Semjén Zsolt blogját, hátha attól szottyan kedvetek a gyerekcsináláshoz.
    Mellesleg a Kalózfélékkel akkor is jó, amikor szörnyen viselkednek, de rendmániásoknak érdemes jóelőre leszokni a rendmániáról, különben fölösleges harc lesz az élet!:)))

    VálaszTörlés
  12. 1. Ki beszél itt nagy családról? A kérdés a gyerek/nem gyerek ügynél tart csak.

    2. Ahhoz képest, hogy te sosem voltál rendmániás, eléggé megvisel ez a kis feladat. :D

    VálaszTörlés