Meglepetés lesz...

2011. november 1., kedd

Hétfő 31, a viszontlátás

Éjszaka, bár a Khaled csak egyszer sírt fel, rémálmok gyötörtek. Azt álmodtam, hogy Gé mégsem indult el, mert valaki épp telefonált Budaörsről. Ehhez nem kell az álmoskönyv, egyszerű vagyok, mint a bot:)))
Jó korán keltünk (emlékeztettem magam, hogy a Gé igenis úton van), de nem bántam, szépen kifényesítettük a lakást és ünneplőbe öltöztettük szívünket. A buszt 14:00 órára vártuk. 11 óra körül, gondoltam lemegyünk bevásárolni, de azért felhívjuk a buszos céget, hogy van e pontos infójuk a busz érkezéséről. Szerencsére a telefonfülkével vívott csatát én nyertem, és bár nem hallottam túl sokat a kedves kolleginából, annyit azért sikerült kivenni, hogy egy óra múlva. Mármint, hogy a busz dél körül már itt lesz. Gondoltam ennek fele se tréfa, pucoljunk. Ez a társaság szerencsére közelebb áll meg, mint amelyikkel Adri utazott, 3 metrómegállóra. Kb. 20 perc múlva már Metaxourgio-nál voltunk, onnan pár perc séta a buszállomás. Még szerencse, hogy nem álltunk le szöttyögni, mert mikor befordultunk a Lenorman útra, egy saroknyi távolságra, gyanús busz álldogált és épp csomagokat pakoltak kifelé szorgosan. Iszkirí, mert észre is vettük Gé-t, aki már várta a csomagját. Épp fél 12 volt. Szóval oltári szerencse, hogy elindultunk és nem kellett szegénynek kétségek között üldögélni a csomagján szégyen szemre. A Khaled sokkot kapott, nézett szégyenlősen, aztán nekem mutogatta, hogy hát nézd mama itt a Nagyi. 



A bugyorból előkerült túrórudit sem merte először elfogadni, csak nézett megilletődötten. 


Haza ügyeskedtünk a csomagokkal. Gyönyörű verőfénnyel fogadta Athén az első látogatónkat. Igazán rendes dolog, mert már napok óta felhős szeles idő volt. Itthon folytatódott az örjöngés, a Khaled minden táskát kipakolt, rendezkedett, végig mutogatta a maga cuccait és mindenki másét. 
Gábinak szerencsére eszébe jutott, a gyermek szellemi fejlődés is...

Ettünk egy kis sajtsalátát, mint welcome étek, mert ugye a bevásárlás az izgalmak közepette elmaradt. 


A Khaled már nagyon elfáradt a sok élménytől, de nem akart aludni, mert muszáj volt a hűtőtáskát és a jégakukat A-ból, B-be, onnan C-be hurcolni. Azért nagy nehezen kegyeskedett, de ehhez kellett egy fél oldal kolozsvári szalonna elfogyasztása is, amit Gábitól kaptunk:))))
Mi kicsit rakodtunk. Kaptam egy váratlan meglepetést is. Sosem láttam még ilyet belülről és teljesen meghatódtam. Egy tematikus Athén Moleskine!!!!. Nagyon szépen köszönöm, igazán nem érdemlem meg, de igyekszem méltóvá válni.:)))

A Khaled felébredt, húzta-vonta Gábit. Játszódtak. 


Sajnos annyira ugráltak, hogy ennél jobb kép nem sikerült...

Később lementünk kicsit sétálni, megmutattuk a templomkertet, a gyaloghidat. A Khaledre lehet számítani, nem hagy ki semmi fontosat. 




Megtekintettük a szupermarketet és a pékséget. Nem túl nemes programok, de egy 24 órás busztúra után épp elég. Itthon még játék, újabb táplálékok, Barney. A Khaled jól elfáradt szerencsére, bár kissé tiltakozott a lefekvés ellen, de biztosítottam róla, hogy Gábi még reggel is itt lesz, nyúzhatja tovább. Ebben megegyeztünk és bezsákolva aludni tért. Folyt. köv. holnap!:)))

4 megjegyzés:

  1. Sejtettem, hogy rendben megérkezett, de azért lehetett volna hamarabb is értesíteni szegény elhanyagolt itthonmaradottat... Miután szűkebb családunk majdnem fele már külhonban tartózkodik ezért megértem, hogy mi már nem sokat számítunk. Ennek jegyében el is megyünk Érdre. Hazafelé bemegyünk azért Andrishoz, hogy együtt sírjunk.

    VálaszTörlés
  2. Igen, bocsánat, tudtam, hogy ebből botrány lesz, de olyan nagy volt tegnap a felindulás, hogy ez elmaradt. Megkövetem az elhanyagolt anyaországi rokonságot. Igyekszem, némi vásárfiával kompenzálni:)))) Menjetek csak Anyiszhoz, ő még legény a talpán:)))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép együttlétet kívánok!!!:))))Aztán tessék írni a kalandokat!Várom!
    puszi

    VálaszTörlés
  4. Örül a szívünk, hogy Édesanya odaért biztonságban, de cáfolnom kell a halálra aggódást részünkről, ha valakikért nem idegeskedek azok Tik vagytok. Na jó azért sírunk majd egy kicsit a tiszteletetekre (ilyen szót bazdki) ha Máriáék ideérnek :)
    És inkább ne írj a blogba, legyetek együtt, majd gépelsz ha nincs vendégetek (csak hogy kötözködjek egy kicsit) :)

    VálaszTörlés