Meglepetés lesz...

2011. november 18., péntek

Péntek 18, gratuláció és váratlan szabadnap

Először is, minden velünk történt jelentéktelen eseménytől függetlenül,
szeretnék BOLDOG SZÜLINAPOT kívánni legkedvesebb unortodox testvérkémnek!
A graffitisek Védőszentje éltesse "F." Anyiszkát! 

Csak egy mogyoróág, mely a kalapomhoz ütődött...


A mai nap más, nem várt örömöt is tartogatott. Vagyis ma már várt volt, de tegnap délutánig nem tudtam, hogy Adri ma nem megy dolgozni, mert az eggyel több szabadnapját, ma óhajtja kivenni. Az időzítéssel tudtam volna vitatkozni, de az már tényleg a kákán is csomót, így csak örültem neki:)))

Hajnalban keltünk, egy régen várt videóval indítok...


Még 6 óra se volt, a szeme még dagadt az alvástól, de már határozott elképzelése van a dolgok menetéről és kiválóan közlekedik zsákban.
Gyors nagytakarítást tartottam, félve hogy a 3 napos hétvége olyan kárt okoz a lakásban, amit hétfőn már esetleg lehetetlen kézi erővel orvosolni. A Khaled segített, játszogatott, tévézgetett. 
Adrikát 9-kor (erőszakos felbujtásomra) Khaled kerítette elő. Sietni akartam, nyomasztott a csomagom sorsa az utazási irodában. Tegnap érkezett igazából, de nem akartunk a zavargások közepette, a bizonytalan érkezésű busszal rulettezni. Ezt már megjártuk egyszer. 
Gyalog indultunk, reméltük ketten csak elterelgetjük a kicsinyünket a város rögös útjain. Elterelgetett minket, abban nem volt hiba. Nem kellett sietnünk szerencsére:))) 

Nyitásra már ott is voltunk, a küszöbön rögtön a csomagocskám fogadott, persze felnyitva, de erre Ágnes beszámolója alapján fel voltunk készülve. Az értékes dohánykészleteket ugyanis kiszedték belőle még Pesten, hogy megóvják a karvaly vámosoktól. Önzetlenek nem vitás. Vész esetén azért szerencsére a mi térfelünkön pattogott a labda, ugyanis fizetni még nem fizettünk a csomagért. Szerencsére meg volt minden, meglepi újságok, DVD-k is. Mindössze egy rövid fejtágítást hallgattunk végig arról, hogy ez így nem szabályos, mert hiába 1000 g-ot lehet vámmentesen hozni, de csak akkor ha a csomaggal utazol. Ellenkező esetben akár azt is gondolhatja a vámos, hogy talán az egyik sofőr címez fel csomagokat, közben a sötét ügyleteit bonyolítja. Ezen a ponton majdnem hangosan felröhögtem. Ha nem is lenne magamtól ötletem, mit csinálnak a sofőrök, Gábi úti beszámolója nem sok kétséget hagyott maga után, az ártatlan báránykákról:))) 
Ebben maradtunk, perkáltunk, balra el...

Ezt a sikert meg kellett ünnepelni, beültünk a közelben kávézni, még a nap is kisütött...

Annál is inkább, mert a Khaled már szinte ájult volt az éhségtől...



Hazatérve elkészítettem a finom fasírtot és sültkrumplit (szigorúan tarjuk a hízókúrát). Khaled alukált, én boldogan olvasgattam az újságaimat:)

Ugye továbbra is tart a repülő láz, valamint a felesleges papírdobozok is gyűlnek, a tegnapi 1.0-ás verzió után, egy komolyabb gépet faragtunk. Hát nem egy Airbus, de megteszi...




Hatalmas sikert aratott. Adri itt épp szétszedi a terepjárót és megpróbálja beépíteni a motort. Kísérlet, vajon menni fog e...


Tankolás...


Mikor kijátszottuk magunkat, irány a bolt, pénteki nagybevásárlás. A péknél is voltunk, uzsonna kipipálva...


Itthon a pékségbeli étvágygerjesztő után komolyabb uzsonna-vacsora következett. Más érdekességet nem tartogatott a nap, ezért kaptok egy kis fejtörőt a végére.

A gyermek beszél ez nem kétséges, de hogy mit mond, azt az esetek nagy részében egyenlőre homály fedi. Gábriella szerint, próbáljunk jelentést adni a halandzsának, úgy tanulja meg. Na ebben kérném a segítségeteket. Elhangzik ez-az, ami kifog rajtam:))))
A dolog egyszerűsítése érdekében csak kijelentésként, ill. felkiáltásként elhangzott, önálló darabokat közlök (nem egy hosszú szövegből kiragadott részleteket), melyeket már többször ismételt. Valamint ezeket semmilyen ráutaló magatartás (pl. mutogatás) nem kísérte. Szimplán szemben áll veled, rád néz nagy komolyan és aszongya:
1. TUNNA, PÜNNŐ!

1/b. PÖNNYA, PUNNYA, PÜNYÖS. VISZTONNYA-BÖNYIS, EFTA BÖNNYA! 

1/c. MAMA! TUNNA PUNNA PUNNA MUNNA?

1/d. BUNNI-BÜNYÜS, TAMMÉ-NYÜNYÜS!

3. BÖDA-BÖDA!

4. BUDZSI-BUDZSI!

5. PONYI!

Igyekszem majd videón is rögzíteni, hátha valami fontos körülmény elkerüli a figyelmet:) Várom a megfejtéseket, javaslatokat!:)))


11 megjegyzés:

  1. 1. Arab csecsemőnyelv.
    2.A gyerek Ufó.
    3. Olyan beszéd, mint a sintányó, kapukányó, eemenyőke, szanyó-kanyó. Az elejét figyeld. Az értelmesnek tűnik, a vége mindnek a kama.
    Még gondolkodom. Én akarok nyerni!

    VálaszTörlés
  2. Ez a repcsi is csodálatos. Tisztára kincskereső kisködmön (mármint a szülői szeretet szempontja szerint).

    VálaszTörlés
  3. Anyiszka! Marzsó! Augustin! Andris! Én csak így egyszerűen innen kívánok boldog szülinapot, graffiti nélkül.

    VálaszTörlés
  4. Jó reggelt mindenkinek! Én kívántam szülinapot tegnap, bár a finom célzás a büszkeség és balítéletre talán nem volt egészen egyértelmű. Én nem hiszem, hogy benevezek a rejtvényfejtő versenybe mert még mindig remegnek az ujjaim a röhögéstől. Különösen azután, hogy felolvastam Miklósnak aki nem értette min fetrengek. A banánbontó rész is tanulságos a bejegyzésből. Jó olvasást! Szereztem neked az 50 ftos vásárban egy szovjet elbeszélők európa sorozatot készülj!

    VálaszTörlés
  5. Amilyen nehezen alszik el annyira röviden szundít örök igazsága most is beigazolódott, hogy saját bajaimat is említsem. Este 1 órát nyűglődött minden formában evés után eztán éjjel kétszer ébredt a reggel 7 órán kívül. Most reggel szunyált egy fél órát és már ébredezik. :( Na megyek. Szombat szindróma? Mint az esti lefekvés szindróma nálad?

    VálaszTörlés
  6. Tündér vagy Drága Testvérem, Nagyon Szépen Köszönöm a Jókívánságokat és a fotót is:)

    A repülő atomi és az külön tetszik, hogy a kicsi összeegyezteti játék közben a bolti műanyag kiegészítőkkel, nem érzi úgy, hogy ez nem illik hozzá. Persze rendben van, hogy egy ilyen remekművet értékel!

    A beszédet elemzem:
    1: 1 Tonna Pennét akar enni (reméljük mákos tésztának)
    3: Szódát akar, vagy hogy vidd el a Szódába egy sörre
    4: Nem szereti a melegeket talán?!
    5: Mi sem egyszerűbb, lovagolni akar egy pónin.

    A többiről, de talán az összesről ez jut még eszembe:
    http://www.youtube.com/watch?v=uvllSIj76PM

    Millió Csók!!!!

    VálaszTörlés
  7. Észrevettem, hogy folyton panaszkodom csak, soha egy építő bejegyzés. (ezzel az írással is...) "türnyenyunyó". Valami pozitív: majdnem elmentünk Esztergom városszépíteni (avarszedés) de nem. Délutánra lehet, hogy összeszedjük magunkat?

    VálaszTörlés
  8. Marzsókám, utólag is BOLDOG SZÜLINAPOT!

    Én is csak csodálatomat tudom kifejezni kreativitásotokat illetően. Ez aztán a masina, és tényleg édes, ahogy a műanyag járművekkel kiszolgálja a gépet. Meg kell zabálni!
    Azt nem értem a reggeli "Papa?" kérdésre miért válaszoltad azt, amit. Ő is felkelhet 6kor, ha a gyerek vele akar reggelizni. Nem?

    VálaszTörlés
  9. Azt hogy mit mond, nekünk még nehezebb megfejetni, mert mi egy kukkot sem hallunk abból, amit Adri mond neki, ki tudja mi magyar, mi arab, mi angol és mi görög ebből. És én B.-t sem nézek és hallgatok, így fokozottan hátrányos helyzetből indulok.
    Ezen nem agyalva véleményem szerint:
    1. Tonhal és tészta. (mint népi bölcsesség)
    1.b. A tészta készítés módját taglalja.
    1.c. Mama! Tonhalas tészta maradt?
    2. Bunny büdös, ezért nyűgös.
    3. Voda, voda! (víz, víz, vizecske)
    4. Budzsé, budzsé! (kérlek Anyám, számolj utána mennyi pénz van még tonhalas tésztára!)
    5. Poni! (pónikkal álmodom)

    VálaszTörlés
  10. Csak így tovább, csodás megoldások!
    Közben egy dologra fény derült az 1/b feladványból EFTA - arabul azt jelenti 'kinyitni', ezt azóta többször is hallottam, helyesen használta:)))

    VálaszTörlés
  11. Nos, hát én egyetlen szót értettem, az pont az EFTA volt, de én görögül értettem, úgy meg azt jelenti, 7 (hét)! Tehát ez sem volt a jó megoldás. :-(

    VálaszTörlés