Meglepetés lesz...

2011. november 25., péntek

Csütörtök 24, elmélkedünk, semmi extra

A mai nap nem tartogatott izgalmas fordulatokat. Felkeltünk, játszottunk. Rohamtempóban megfőztem az ebédet, Adri megint korábban indult, mint várható volt. Megnéztük a szokásos Pingukat és Poirot-kat.
Kicsit időztünk az erkélyen is...


Közben igyekeztem új, kreatív kihívásokat is találni a Khalednek...


formaválogató játék...


jobb ma egy kanál a dobozban, mint holnap a szememben...


 Hiába volt korábban kedvence, de nem értékelte túlzottan a reszteltmájat, amit csináltam. Bár az is lehet, hogy csak a hagymás törtkrumpli izlett neki jobban:)
Nem aludt túl sokat, hogy a macska rúgja meg. Lementünk a boltba, feltöltöttük a megcsappant készleteinket. Voltunk a játszón is, labdáztunk, rohangáltunk. Sajnos időközben átütött valami a nadigrágon, haza kellett jönnünk:)))
Gondoltam egyet és megpróbálkoztam a (számomra) lehetetlennel. Palacsintát sütöttem. És láss csodát, értékelhető állagú és formájú lett. Hihetetlen, de igaz. Persze nem valószínű, hogy újra meg tudnám csinálni, mert találomra öntöttem össze az alapanyagokat, de nem baj.:))) Elméletileg legalább lehetséges, nem ül rajtam átok.


Khalózka ezt viszont kifejezetten értékelte. Lekvárral, kakaóval fogyasztotta a maga, mártogatós módján. Feltekerve nem szereti. Biztos azért mert összeérnek a hozzávalók:))) Micsoda emberek vannak:)))



Míg én sütöttem, ő a konyhában őrjöngött, a szépen fölsöpört, felmosott konyhát alakította háborús övezetté. Kiszedte a kukából a tojáshéjakat, majd egyenletesen eloszlatta a padlón. Mentségére legyen mondva, hogy megpróbálta fölsöpörni, bár nem túl hatékonyan. Az olajat újabban máshol tartom, így azt nem kente bele:)



Továbbiakban pakolásztunk, rajzoltunk, fürdőztünk, majd meséltem, jóccakát:)

Ez minden tehát, de a hétvégén kalandozunk:)

4 megjegyzés:

  1. A válasz megvan, nem lemosható filcet használ. A pampers doboz mindenre jó? Észben tartom. Nem kell más ajándék. A palacsinta gyönyörű, kedvet is kaptam bár az amit a vendégségre sütöttem nem hagyott bennem maradéktalanul jó emlékeket. Nem baj le kell fedni valami jóval!

    VálaszTörlés
  2. Részben lemosható, de reggelente első dolga újra generálni. A bútorzat írja, a szőnyeg már kevésbé:)

    VálaszTörlés
  3. Ilyen jó időtök van? A macska rúgja meg! Itt már a frankó novemberi köd és fülfagyasztó hideg az Úr.

    VálaszTörlés
  4. Egyenlőre igen, bocsánat:) Majd csak beltéri fotókat csinálok, hogy ne legyen feltűnő:)))

    VálaszTörlés