Meglepetés lesz...

2011. november 8., kedd

Hétfő 7, tipikus hétköznap

Most jön a rossz idő volt, nem csináltunk semmi, egész nap a hülye B.-t néztük:))) A tényekhez hozzátartozik, hogy 3 napja titokzatos fejfájás gyötör. Csak a fél fejemet érinti, a bal felemnek semmi baja. Összerándul az agyvelőm a vérem lüktetésének ritmusára, a jobb oldalon. A szemem bevörösödik, ég, és kiugrik az üregéből. Ehhez még az orrom is bedugul a problémás oldalon és fáj az arcom. Napközben csak kicsit fáj, de este, éjszaka nagyon. Reggel újra összerándul ahogy felébredek. Hasonlót még nem tapasztaltam, remélem nem tart sokáig, különben be kell szereznem egy kalapácsot és kettéhasítani a koponyámat. Ezért is nem írtam már tegnap, mert leültem ide, feltöltöttem a képeket és kész voltam. Lefordultam a székről.
Most épp jól vagyok, igyekszem minden házi praktikát bevetni, hogy ne legyen további késlekedés a beszámolók körül:)))
Szóval dolgos hétköznap volt a tegnapi. Mire Adri reggel elindult, épp magamhoz is tértem valamelyest, csak hogy ne legyek ön és közveszélyes. Mivel nem volt érkezésem reggel megcsinálni Adri ebédjét, megígértük, hogy délkörülre leszállítjuk. Tettünk vettünk, én nagy takarítani kezdtem, mert már érdekes állapotok uralkodtak. 

Közben a Puki varászslónak öltözött...


 És pénzezett...


Megsütöttem a csirkét. Gondoltam jó lesz a Khaledet is megsétáltatni a metróban, azt úgyis imádja, 1-re itthon vagyunk és mehet aludni. Ez még az óraátállítás hatása, ki akartam tolni az alvást a délutánba. Részben sikerült. A csirke finom lett, mi elindultunk, viszont a kezdeti lelkesedés ellenére a Khaled mégsem értékelte a túrát, jobb szeretett volna aludni. Mire a Syntagmára értünk már ordított és püfölt mindenkit akit elért.

Itt már nagyon mérges rám...


Rohantunk, hozzávágtuk Adrihoz a kaját, és uzsgyi visszafelé. Aki együtt utazott velünk egyszer Esztergomból hazafelé, az tudja csak elképzelni a probléma nagyságát. Az Omonián befogta a fülét (valaki beszélgetni akart vele), és a szemét is lecsukta, hogy ne is lássa az illetőt. Szerencsére, mert ennyi elég is volt. Ebben a pozitúrában aludt el:)))).
Hamar hazaértünk, bedobtam az ágyba, és ápoltam megtépázott idegeimet. 
A délután már kellemes hangulatban telt, főleg, hogy engesztelésképpen odaadtam neki az IKEA-ban vásárolt filceket...


Csodásan elfoglalatoskodott vele...



Adri is hazaért még lefekvés előtt...





A kukás is előkerült, de már nem volt sok hátra...


A sok intellektuális elfoglaltság teljesen kimerítette a fiatal szervezetet. Már majdnem teljesen meggyógyult egyébként, csak a torka nem teljesen tiszta, reméljük ma kialussza:)

2 megjegyzés:

  1. Ez a fejfájás családi vonás lehet, bár meglepően nekem ne szokott fájni. Úristen lehet örökbefogadott gyerek vagyok :O Végülis a fattyú vonal így is él, nagy baj nincs.
    Filcek szuperek, nagy artist lesz a kölökből.
    Gyógyulgassatok!!!

    VálaszTörlés
  2. Lehet, hogy arcüreggyulladásod van? Vagy homloküreg vagy valami? És tényleg a gyereknél működött a kutyaharapást szőrivel, gondoltam ezt most aztán már nem fogja kibírni (fürdés) és lám meggyógyult tőle. Te nem fürödtél nem is gyógyultál meg. Közben intézzük a hurkatöltőt kolbászfüstölőt egyebeket bár látom Kiskhaled művészi hajlamai törnek elő inkább nem sok segítségre számíthatunk tőle... További szép napot! Génél vagyunk éppen elindult dolgozni.

    VálaszTörlés