Meglepetés lesz...

2011. november 25., péntek

Péntek 25, végre péntek

Itt a várva várt péntek. A nap fénypontja az volt, hogy hamarabb ébredtem, mint a Khaled. Először engem is meglepett, aztán gyanakodni kezdtem. Tegnap ugyanis kimostam a zsákot (már felismerhetetlen volt), és nem száradt meg estig. Zsák nélkül kényszerült lefeküdni. Lehetséges, hogy mivel az ébredés körül többet forgolódik, a zsák miatt felébred. Mivel ma reggel ez a zavaró körülmény kiiktatódott, a másik oldalára fordult és aludt tovább. Ma sem adtam rá, ha sokáig alszik, kidobom a zsákot a kukába:)))

Adri sem sietett szerencsére, semmi sem akadályozta az önfeledt játékot...




Én közben még a hajamat is megmostam, hamár lúd, legyne kövér ugyebár. 
A Haspók újabb őrülete a főzés. Folyamatosan jelentenem kell hol tartok, mit csinálok éppen, persze ellenőrzi is a munkafolyamatokat. Sajnos hiába a lelkesedés, mert annyira kicsike még, semmit sem lehet rábízni. Még kevergetni sem tud úgy, hogy az edényben is maradjon valami:))) Ma szerencsére veszélytelen feladatot tudtam adni neki, gombapucolást. Nagyon kellett igyekeznem a többivel, hogy gyorsan elfogyjon, mielőtt túl sokat akart volna ő megpucolni...konkrétabban szétmarcangolni...



A dolgos háziasszony elégedettségével fogyasztotta később a tejszínes gombaszószt, amit főzött:)))
Megnézett pár Tom és Jerryt ebéd után...


boldog lett...

a lábán valami WAWA!...


Jó sokat aludt, be is csődölt a délutáni program. Mire felébredt, meguzsonnázott, bugyicsere, stb. stb. már nem lett volna érdemes elindulni a piacra. Más terveim is voltak a környéken, de önmagában nem erőltettem. Lementünk inkább a boltba, bevásárolni a hétvégére. 
Úgy néz ki van egy új lakónk, már többször láttuk a földszinten...


Gábi ötletén felbuzdulva beszerezni lisztet. Ugyanis arra gondoltam hétvégén olyan sütit csinálok, amiben tud segíteni a kis Konyhatündér. Linzert, oszt nyomkodhatja a formákat. Bár formáink nincsenek, de majd kitalálok valamit. Ám Gábi jobb ötletet adott, mégpedig az örökifjú sólisztgyurmát. Nem voltam rest, be is kapcsoltam a Poirot-t, és közben meggyúrtam a 'tésztát'. Egyből lecsapott rá, végig is néztem a filmet, nem szólt egy szót sem ellene...



Csak az alap dolgokat készítettük el, holnap ha kiszáradtak bemutatjuk őket:)))


A délután ezzel be is rekesztve, gyors fürdés, vacsora. 
Adri is korán jött haza, kb. 3 perccel azután, hogy lefektettem a kisKalózt. El volt keseredve, de szólhatott volna, akkor nem nyírom ki a gyereket:)))

Csak hogy tudjátok, hogyan lehet itt kibírni két földönkívülivel...
2011. november 25.e reggel 9 óra...




5 megjegyzés:

  1. Már eddig is gondoltam, hogy kapsz néhány ködös képet, de most már biztos, hogy csinálok. Szikrázó napsütés, és az a kék ég! Ez azért pofátlanság! A sólisztgyurma nagy ötlet, nem is tudtam, hogy azt ilyen korán kezdik a mai fiatalok. :D

    VálaszTörlés
  2. Kalóz nagyon sokat változott, rá sem ismerünk, ha hazajön. Édes, ahogy a Tom&Jerry-n röhög.

    VálaszTörlés
  3. Az biztos, durván küldi:) Igen, tudtam, hogy ez jön, de azért vigasztaljon, hogy egy jó részét a szaridőnek veletek csinálom végig:)))

    VálaszTörlés
  4. Igazából nektek rosszabb lesz a jó időből ide csöppenni, de majd kárpótol az ünneplő tömeg. :D Tényleg, pontos paramétereket kérek az érkezésetekről!!!

    VálaszTörlés
  5. Naná, mit nekem akár Szibéria is!!!!
    Érkezünk december 11.én, vasárnap, 16:45-kor, Ferihegy2.:))) Fogadás, Gábinál:)))

    VálaszTörlés