Meglepetés lesz...

2011. november 13., vasárnap

Szombat 12, itt a mediterrán tél

Hát igen, mi sem kerülhetjük el a névleges téli szezont. Már gyanúsan jó idő volt. Széllel és szemerkélő esővel beköszöntött a 14 fokos tél. Lehet értékelni, hogy nincs azért nagyon hideg, de pont a kimozdulásban akadályozza az embert az orkán és az arcba csapó esőpermet. 

Viszont a majdnem telihold még kibukkant reggel...


Nem akaródzott kimenni a piacra, csak a boltba ugrottam le. Húst itt is kapni, és mivel csirke hetek vannak vásároltam belőle egy kedves példányt. 
Szombatra húslevesként (némi marhával dúsítva), vasárnap paprikáscsirke képében fogjuk viszontlátni.
Adrival volt egy csörténk az anyák kihasználásáról, a szabadidőmről, a végtelenített hajnali felkelésekről. Sok mindent nem értem el, látszólag, de legalább megmondtam a magamét:))) 

Közben azért játszódás...



Kukás félancúgolasa...


A leves kiváló lett tényleg, meg is nyugodtak a kedélyek:). A khaled fejlett érzelmi inteligenciájánál fogva, két és fél órát aludt teli pocakkal. Én is azt tettem:) 
Gondolkodtam zárt téri programon, ami a kicsikének is megfelel. Kinéztem egy bevásárlóközpontnak látszó tárgyat, ürügyként a papírbolt látogatását határoztuk meg (betelt a rajzfüzet, más papír nincs a lakásban, tragédia). Szóval ébredés után nemsokkal felkerekedtünk. Arról szólt a fáma, hogy a legfelső emeleten autókiállítás is van. Nincs messze, 2 metrómegálló...



Az épület valóban impozáns, a hiba csak ott van, hogy az üzletek nincsenek nyitva, sőt nem is léteznek. Van egy Carrefour az aljában, 2 üzlet és üres kávézók a földszinten. Az autókiállítás pedig zárva. Irtóra röhögtünk, az egész valahogy szürreális volt. Kínunkban bementünk a Carrefourba, vettünk ezt azt, hogy úgy érezzük megérte. Pedig több helyen is utánanéztem a helynek, dehát megbízhatatlan az információ. Azért persze nem bántuk meg, most is láttunk valami újat:) Ez volna az, a kortárs építészet remek állítólag. Az autófeljárónak tűnő rész, igazából gyalogos és körbe a falon kocsi kerek vannak kitéve, nagyon érdekes...


A Kalóz is elvolt, neki már a metró is elég. Visszafelé, már rendesen esett, a kedvenc cukrázdánkban még beszereztünk egy kis életmentő ellátmányt. Adri a baklavafélékben utazik érthetően, én pedig csak a mandulás kiflikben. Ilyen csinos dobozban adnak mindent (szalaggal is át volt kötve)...


A gyerek szerencsére átcsábult a Pingu-ra. Adri is...


Aztán eltüntettük a filcnyomokat, legalábbis nagyjából...


Sőt a csúcs, hogy délután találtam egy oldalt a Youtube-on, ahol egész filmek vannak fent, eredeti hanggal. Úgyhogy este "tv-ztünk", mégpedig a Pretty Woman-t néztük, rendezői változatban. Nekem még mindíg tetszik, Adri sosem látta:)
Sőt. sőt, Adri felajánlotta, hogy reggel felkel a Khaleddel. Nem találok szavakat, mégis érdemes volt kinyitni a pofámat:))))

4 megjegyzés:

  1. Forradalom van Pipikém?! :) Nagyon ügyes vagy, de azért nem féltelek, hogy el leszel nyomva (vagy már el vagy...)
    Bevásárló-központos élmény nagyon komoly, mintha a Lurdy házba mennél itthon :)

    VálaszTörlés
  2. Kiváncsi vagyok ki kelt fel előbb... Új gép jött, amit be kellett állítani (projektorral) azért nem tudtam kellőképpen bekapcsolódni az elnyomott anyák kérdéskörébe. Főleg, ha már vége is a szenvedéseidnek? Ha az egész forradalom lezajlott 2 nap alatt, mi is a probléma? A youtubeon már én is néztem - a Hamupipőkét.

    VálaszTörlés
  3. A liftben azért még az elnyomott nő pofavágás van jelen. :D A bevásárlóközpont nemlétezése tényleg oltári, de akkor hogy hirdethettek kiállítást a tetejére? A cukrászdai doboz nagyon tetszik! Legközelebb a beltartalmára is szánj egy kockát! Köszi

    VálaszTörlés
  4. kulóz nagyon nagyfiús... próbál lenni.

    VálaszTörlés