Meglepetés lesz...

2011. november 2., szerda

Kedd 1, ott is egy rom!

Megpróbáltuk jól kialudni magunkat a hétfői izgalmak után. Sajnos a Khaled már hamarabb jól kialudta magát, 5:30-kor mind vigyázzba álltunk. Kedves vendégünk is csatasorba állt. Végtelenített játszódás, barneyzás, hamm, tea stb. 

A hazai ízek felidézése jegyében paprikás krumplit ebédeltünk. A képek nem túl étvágygerjesztőek, de benevezem a blogot a 'perverz gasztró' kategóriába is, hátha valakinek ez jön be.


Bejönnek a hazai ízek...


Végre itt a hónap eleje, a program szerint először elvonultunk bérletet csináltatni az Omoniára (juj!). Csodás lett, bár látszik, hogy a kutyát sem érdekli (eddig 1-szer találkoztam ellenőrrel), mert a fényképemet tűzőgéppel erősítették egy darab papírhoz. Mindegy, a lényeg a korlátlan utazás!:)))

A piac utcájával párhuzamos kellemes sétáló utcát választottuk. A messzeségben sejtelmesen ragyogott az Akropolis, gondoltam örüljön a kedves Gé. 


Erre ezt bírta mondani: 'Jé, ott is egy rom! Vajon mi lehet?'. Nem baj, a Khaled mellett hozzászoktam, hogy az ember a lelkét kiteszi és semmi hála. Azóta ezen röhögünk, aszondta, csak akkor írhatom ide, ha azt is hozzáteszem, hogy nagyon messze volt, alig látszott.:))) Ugye így, már érthető, hogy valaki a kedvenc ókori műemlékegyüttesét miért nézi valami ulibuli romnak.

Elsétáltunk Monastirakihoz. Itt vettünk egy kis fügét, üldöztünk galambokat, és a Khaledet, aki a galambokat üldözte. 



Ez volt eddigi életünk legfinomabb fügéje...


Csak nektek, háttérben Hadrianus Könyvtára...


Lassacskán haladtunk, megálltunk minden bokornál, kukánál, kavicsbányánál:)



Ezekből a jóképű kövekből hoztunk is haza, vész esetére...


A Khaled nagyon élvezte a túrát, egy-két macskát kellett csak beígérni és szaladt is...


Átsétáltunk a Plaka egyes részein...



Kezdett ránk esteledni, hazafelé vettük az irányt. Metróztunk egy jót, lift föl, le, jobbra, balra, átszállás. Szerencsére a Gungi ezt is imádja, kivéve, ha nem nyomhatja meg ő a lift hívó gombját.
Még beugrottunk a közértbe. Aztán a szokásos...

Vacsora Drakuláéknál...


Barney és kukucs...



Mindenki jól kipurcant a nap végére. Eztán fürdés, ninnanó. Csákó pajtikáim!

2 megjegyzés:

  1. Hogy ott még mindig milyen jó idő van, ez elképesztő. Bár most itt sincs ok panaszkodni, de azért az más lehet. Az előbb voltam lenn az utcán és este azért már tényleg november van. Gé tudna hozni haza némi görög napot?

    VálaszTörlés
  2. A Plaka egyes részeit megvettem! Nagyon hangulatos. Mit nekem rom! Mellesleg én sem biztos, hogy felismertem volna, innen máshogy fest, mint a történelem és művészettörténet könyvekben.

    VálaszTörlés