Meglepetés lesz...

2011. november 1., kedd

Vasárnap 30, készülődés

A mai nap a készülődés jegyében telt, némi megfázásból eredő nyűgösséggel kombinálva. Értsd én takarítottam, ágyat húztam, főztem, mosogattam. A Khaled meg nyavajgott, mikor miért. Képeket sem nagyon csináltam ma és egy gyors délutáni sétát leszámítva, nem mentünk sehova.
Egyetlen említésre méltó esemény, hogy első látogatónk, Gé, 11:30-kor útra kelt a messzi Magyarországról, hogy a Szerb és Makedón hegyeket legyőzve, holnap helyi idő szerint 14:00 órakor megérkezzen a Lenorman út 8. szám elé. Jó hosszú utazás, mindent megteszünk, hogy megérje.
Ingerszegény napunk további részletezése helyett, úgy döntöttem, hogy inkább a holnapi viszontlátás ecsetelésébe invesztálom erőimet.:)))


Vendég fészek...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése