Meglepetés lesz...

2011. november 13., vasárnap

Vasárnap 13, tovább puttyadunk

Bloggertársaimmal egyetemben, mi is a csöndes fetrengésnek adtuk át magunkat. Miután fél 9-kor felkeltem... Álljunk meg egy szóra, ha valaki nem figyelt volna, fél 9-kor keltem fel. Felébredni már 6 körül sikerült, de egy jól irányzott oldalrúgással gyengéden emlékeztettem Adrit botor ígéretére, nem volt pardon, feltápászkodott. Pár kornyadt MAMME után nem hallottam többet, átfordultam a másik oldalamra. Csodás volt. Szóval fél 9-kor beözönlöttek, de nem baj, ennyi pont elég volt, hogy jól induljon a napom.:)

Gondolkodtunk a múzeumon, de ma már végképp ócska idő volt, hamar meggyőztük magunkat,  hogy jobb lesz nekünk itthon. Ilymódon viszont csak a szokásos dolgok történtek. Ordibálás, énekelés, Pingu nézés (szerencsére!). Én lelkesen takarítottam, főztem a paprikáscsirkét. Néha kinéztem, szerettem volna, ha legalább sétálni lemegyünk, de ez a szél nehezen tolerálható, a múzeumok pedig 2-ig vannak csak nyitva. 
Közben azért odaugrottam nézni egy kis Barneyt, kaptam is egy kalpagot...


Ez most nagy sztár, újra...


Adri pedig a földön ragadt, Kutyuskával...


Az éhenhalás küszöbén. 'Nyüszítettek, mint hermelin a sifonérban'...


Rövid szieszta után folytattuk a tevékenységeinket. Khaledka sajnos kiszúrta, hova rejtem a filctollait (a hűtő tetejére), így azokat követelte. Csodásan leköti egyébként, teljesen bezsong tőle. Kicsit túlságosan is, csapkod, követelőzik, hogy mit rajzoljak, hova, stb. Na nem kell nagy dolgokra gondolni, kizárólag két dolgot kell rajzolnom mostanában, CICÁt és ÁÁ-t, ami repülőt jelent. De ezekből 100-at alkalmanként. Azért is ingerült, mert már nem csak pacsmagol, hanem próbál igaziból rajzolni. Legjobban a repülő ablaka tetszik neki, ezt mondja is ABA! és próbál kört rajzolni, ami néha sikerül. 

Pszt, a mester alkot... 


és szégyenlős is...


Lássuk a művészi kibontakozás állomásait, ezt már korábban ígértem:

1. Itt még nem volt igazi koncepciója, csak ismerkedett a lehetőségekkel... a színhasználat nem szándékosan depresszív, de ekkor még nem volt hegyezőnk:)))


2. Új technika, korai stílusgyakorlat...


3. Finom vonalak, bravúros 'ecsethasználat' (különösen a bal szélen érdemes megfigyelni)

 
4. Konkrét téma: CICA a kékkel megrajzolt kör (a macska feje) benne zölddel, Kalóz rajzolta meg a szemeket.

5. Kiforrott művész, ez itt egy repülő, bár evidens...


6. Dilettánsok is próbálkoznak, de nagy puszit kaptam érte...


Kifáradt a nagy munkában. Megevett 3 banánt, 10 dkg sajtot, 2 paradicsomot, kenyérkét, sajtsalátát. A fürdéssel párhuzamosan, véghezvittük a tervezett nagygenerált, hajmosás, szárítás, körömvágás, krémezkedés. Tűrte, bár a hajszárítótól hideglelést kap. Nem kellett altatni, készül a dolgos hétköznapokra:)

11 megjegyzés:

  1. Na ez egy sikeres akciódús nap lehetett. Mondd meg Adrinak, hogy fantasztikus, hogy ilyen nagyvonalú és megértő volt. Tehetné gyakrabban is. A rajzok több mint ígéretesek. Vegyél csak filctollakat, ha az hozza az ihletet, van ennél olcsóbb is.

    VálaszTörlés
  2. Ez elég olcsó, 300 ft egy készlet.:)))
    Adri tényleg igazán nagylelkű, leszámítva, hogy azért délután, természetesen miután a khaled felébredt (mert addig a gépet nyúzta), ő szundikált másfél órát. Egyszer adunk, máskor kapunk...:)))

    VálaszTörlés
  3. nagyon jók a rajzok! tatsuminak is tetszene :D

    VálaszTörlés
  4. Állatiak a rajzok, bár 1-2 úgy fest mintha Burda szabásmintára tette volna a repcsiket és cicákat. Amúgy tényleg nagyon ügyes, hogy már ilyeneket tud magától skiccelni.

    VálaszTörlés
  5. A család elnyomása és kényszere nélkül szárnyal a kreatív szelleme. Eddig visszafogtuk azthiszem...

    VálaszTörlés
  6. Ja és nem is gratuláltam a barney rajzhoz, még 10-20 óra barney és még zseniálisabb rajz készül.

    VálaszTörlés
  7. Hát mária igazad lehet. Aki ennyi idős korában már a pakkos kígyót rajzolta, tényleg bárkit megállít a fejlődésben:)))) Barney azért ilyen gagyi, mert én sem akarom elnyomni szegényt:))))

    VálaszTörlés
  8. A pilates a legjobb, nyomassad!!!! Hát valami fülöp-szigeteki idő volt, oszt átnyomtam Athénira:)))

    VálaszTörlés
  9. Minden délelőtt lehet menni, ha Miklós itthon van 10-kor mehetek! 7-alkalmas bérlet 7000 ft :(

    VálaszTörlés
  10. Szerintem is ígéretes, legalább akkora rajztehetség lesz majd, mint az anyja. Nem tudom, mondtam-e már, Pipi, de az első emlékem az rólad, hogy rajzolod a csigákat az állatrendszertan gyakorlaton.

    VálaszTörlés
  11. Na hát ha akkora lesz, akkor semmi gond:)))

    VálaszTörlés