Meglepetés lesz...

2011. november 28., hétfő

Vasárnap 27, némi szarakodás de aztán party

Eddig tartott a lelkesedés. Próbálkoztunk, de csak fejhangú ordításra (Khaled+Én) sikerült Adrit felébreszteni. Ezek után persze, hogy engem követelt. Nem volt mese, felkeltem. Mindenki haragudott mindenkire:) 6-ot ütött az óra. Adri egy ideig ténfergett, majd fejfájásra hivatkozva visszafeküdt. Nagy volt a kísértés, hogy leöntsem benzinnel, de pillanatnyilag kifogytam a benzinből.

Sebaj, a jó asszony sosem csügged, folytattuk a reggelt a szokásos módon. Khaled újabb leckéket vett főzésből, bár ezúttal az eredmény elmaradt a befektetett munka és mocsok mellett....


Én összeállítottam a rakottast, hogy hazatérvén csak a sütőbe kelljen lökni. Vártuk Adrit, hogy felkeljen végre. Hiába mondom, hogy nem indulhatunk túrázni 10-kor, mikor a gyerek már 4 órája teljes erővel tombol, mert legkésőbb 12-re vissza kell érnünk, akkor tud csak ebédelni, mielőtt kidől. Támadt némi feszültség, de tettlegességre nem került sor. Nagy nehezen elindultunk, roppantul sajnáltam magamat. Pedig remek programot terveztem. Bejárjuk az Ókori Agórát, Khaledka pusztítja az antik kincseket, stb., aztán a zsibvásárban nézelődünk. 
Ehhez képest először megálltunk az első parkban, hogy a sajtkukac kicsit sétáljon...



Aztán Adri javaslatára az ellenkező irányba indultunk. Ezt nem bántuk meg, találtunk remek játszóteret, a nap is szépen kisütött. A Kalóz leírhatatlanul boldog volt, végre csúzda... 



na videón is...


elegáns hinta...


csinos háttér...


Visítva szaladgált, nehezen vonszoltuk csak arrébb, egy órával később:)
Az Agórára csak benéztünk, persze meghallgattam, hogy ha előre szólok, hogy ez ilyen szép, akkor ő hamarabb felkelt volna. Hol az a benzin??????






Reméljük jövő vasárnap lesz időnk bejárni. Lesétáltunk Monastiraki-ig. Zsibvásár kutyafuttában...


Éreztük, hogy fogytán az időnk, de nem volt mit tenni... Úgyis lett...:)))


A metrón mindig ezt a pozíciót veszi fel:).

Gondoltam ha már úgyis alszik, igyunk meg egy kávét békében. A saját kis terünkön ültünk be egy kellemes egységbe. A mester tovább horpasztott...


Kialudta magát, rögtön HAMM és TEA!
Szaladtunk haza, benyomtam a sütőbe a rakottast. Szedett-vedett eledel, az volt benne amit találtam. Rizst elfelejtettem venni, úgyhogy krumpli, a cukkini megfogyatkozott időközben, úgyhogy mellé raktam egy kis édesköményt és zöldbabot. A ragu marhából készült. Tetejére sajtos yoghurt. Csam-csam.
Esélytelen volt, hogy újból szundikáljon a gyermek. Én azért ledőltem olvasni, bár pihenésnek éppen nem nevezném. A Khaled döntötte el, hogy éppen mit és melyik újságban olvashatok. Szerencsére áttért az összes könyv és egyéb tárgyak kihordására a nappaliba:)
Nem erőltettem sokáig, inkább sütöttem palacsintát, az is relaxál. Újra szuper lett, kezdem magam elbízni.

IT gurut képzés...

Később Adri indítványozta, hogy menjünk vásárolgatni. Nem tiltakoztam, ha ő ott van, talán pár boltba is bejutok. Célbavettük a Kifissia felé lévő bevásárlóközpontot.


Na persze, én semmiből sem tanulok. 5 körül értünk oda, rengeteg ember jött arrafelé, ment a nyüzsgés. Mindenki sétálgat, nézelődnek, cseverésznek. Pár perc múlva lett gyanús, és igen! Advent első vasárnapján délután 5 órakor minden bolt ZÁRVA volt. Az Adri röhögőgörcsöt kapott, mert ő eddig csak a szellem centerben járt. Nekem 4 próbálkozásból eddig 2, nem is olyan rossz. Beszarás. Nem szórakoztunk, felvettük a ritmust és elegánsan sétálgattunk a tömeggel. Az emeletről zene hallatszott, a mozi irányából. Kínunkban felmentünk, nem kellett volna. Ugyanis a Táncoló Talpak 2. premiere volt 2 napja, erezd el a hajam. Jégpálya, buli, tobzódó óvodások tömkelege. Kiskhaled sokkos állapotba került. 
Egy bolt volt nyitva, mégpedig a mozi szuvenír boltja. Kétszer ácsingózott már hasonló elött, bent rogyásig a mindenféle pingvinek...
Már elvesztem, tudtam. Megkértem Adrit várjanak meg kint, megveszem ezt a porfogót karácsonyra. Sajnos nem tudta visszatartani:)))
Khaled és NÚNO (ő így nevezi)...


Meg kellett zabálni, puszilgatta, mutogatta mindenkinek még a metrón is:) Mielőtt más katasztrófa érte volna a családi kasszát (pop-corn, zenélő autók, stb.) elhúztuk a csíkot. A Khaled is transzba esett már, ugye régen volt az alvás. A fürdést sem erőltettük, boldogan elterült. NÚNO pingvint nem akarta magával vinni, aszongya NINNANO, MAC(kó)!:)

3 megjegyzés:

  1. Sose bízd el magad, mert megvan a böjtje... Nem baj palacsintával máskor is relaxálhatsz gondolom. A pingvin állati és szőrös! Kismikó módszeresen fogyasztja az itthoni játékkészleteket úgyhogy ideje lesz már feltölteni!

    VálaszTörlés
  2. Mégis csak ki kéne dobni azt a zsákot! Nem? A metró pozíció félelmetes. De ha így utazik, mikor ér rá az utazóközönséget piszkálni? A pingvint már a múltkori plaza bemutatón is kiszúrtam. Nagyon édes. Khaled meg nagyon büszke, és olyan nagy. És végre egy érthető üzenet a hálótársával kapcsolatban. Óriási! :D

    VálaszTörlés
  3. Megeszi a Mikó a játékait? Persze az alma nem kell neki, szépen vagyunk!:)))

    Zsozsó! Fejlődik az biztos, kinőtte a cipőjét és nagyjából minden ruháját, ami nem sztreccs:)))

    VálaszTörlés