Meglepetés lesz...

2011. december 1., csütörtök

Szerda 30, nagytakarítás, kidőlés

Sajnos úgy fest, amíg az egyiptomi választások tartanak (és Adri már koraeste hazajön), nem fogok a géphez jutni. Mielött megkönnyebbülten fellélegeznétek, hogy a csak kb. 2 hét, elmondom hogy van ez. Egyiptomban az első szabad választások 3 fordulóban zajlanak. Először a parlament alsóházát, aztán a felsőházat, végül az elnököt választják. Egy forduló több körben, sőt területenként más időben zajlik (sokan vannak és bonyolult a rendszer, regisztrálni is kell). Egy szó mint száz, 2012 első felében lesz vége a parlamenti választásnak, az elnökválasztás 2013-ra csúszik:)))) Közben persze azon is izgulni kell, hogy a hadsereg átadja e a hatalmat, elfajulnak e a tüntetések, és hogy végül nehogy a szalafisták (radikálisok) győzzenek (náluk még a Muzulmán Testvériség pártja is vegytiszta liberalizmus). Szóval van min izgulni, maradnak azok az esték nekem, mikor 9-ig dolgozik.
Bár azt hiszem, már akár előre megírhatnám a következő napunkat, sők ti is tudjátok betéve. Aki nem tudja, nem figyel:)))
Lássuk akkor.
Reggel szerencsére nem túl korán ébredt, rendkívül jó hangulatban. Pingu, kockázás, minden volt...



Az Unicef terepjárója a segélyszállítmány mellett...



Én lassan ébredeztem a kávécskámmal, közben végignéztem a lakáson. Vastagon borított mindent az ételmaradék, szétdobált cuccok, porcicák (eze utóbi itt extragyorsan termelődik. Megdumáltam a Khaleddel, hogy ma nagytakarítunk. Adri elhúzott és mi nekiálltunk. Felszedtük szőnyeget, a bútorokat bepakoltuk a kisszobába. Kimostuk az ágytakarókat, szellőztettük a szőnyegeket. Felsöpörtem.
Közben készült a zöldbabfőzelék is, aminek később az első falatját kiköpte. Ez csak elterelés lehetett, mert aztán megevett 3 tányérral. Mikor szunyókálni tért, nekem már csak felmosni kellett, de ő már korábban megcsinálta, így nem volt nehéz dolgom...



A városba készültünk sétafikálni, de valahogy nem akaródzott elindulni. Játszottunk, beszélgettünk, repült az idő. Adri sem jelentkezett, hogy tudunk e együtt hazajönni, így inkább hagytuk az egészet:) 
Helyette elmentünk nagybevásárolni, az is remek program. Főleg mióta leér a Khaled lába a kocsiban a lábtartóig és állva tud közlekedni, különösen kalandos. 
Néha nem értem magamat, de egyszerű dolgokban teljesen életképtelennek mutatkozom. Régóta szerettem volna melegszendvicset csinálni, de nem tudtam feloldani a löncshúsok problémáját. Adri nem eszi meg a sertést én a marhából készültet. Ma a boltban viszont világosság gyúlt az elmémben. Arra a nagyszerű következtetésre jutottam, hogy két félét kell venni és két külön krémet csinálni. Elképesztő nem igaz? Az élet sikerei, tessék:)))
Hazatértünk, gyorsan "rendet raktunk" a konyhában.

Így fest egy görög löncshús, önmagában is program...


És ilyen melegszendvicskéket lehet belőle készíteni...


Khalóz apja ölében, törölközővel takarja magát és kétpofára zabálja a szendót. Persze csak az Adriéból:)) Hiába könyörögtem, hogy maradjanak nyugton, de a hangulat érzékelhető:)))...


Fürdés megint elmaradt, akut popsi pirosodás miatt, de nem hiányolta.

6 megjegyzés:

  1. Ez a konzerv tényleg csúcs. Magáért a löncshúsért nem vagyok oda, de ez a kibontási technika nagyon tetszik. Van más készítmény is hasonló dobozban? Én is nagytakarítani készülök, vasalással, ágyhúzással. Úgyhogy megyek is! puszi

    VálaszTörlés
  2. Észrevettem, hogy ha pl a decemberre kattintok benne vagyok a taglistában, ha az októberre, eltűnök. Izgalmas.

    VálaszTörlés
  3. Honnan látod a löncshúsos konzerven,hogy marha,vagy sertés?:)ezek a görög betűk....:)))))

    VálaszTörlés
  4. A konzerv ritka ezzel a technikával, egyenlőre csak a löncshúsokban láttam ilyet, bár az is igaz, hogy eddig nem figyeltem, én is csak ezért vettem ezt a fajtát, őrület:) A xoipino felirat a sertésre utal, de általában maga az állat is rá van rajzolva, a biztonság kedvéért:)

    VálaszTörlés
  5. én azon vagyok megdöbbenve, hogy van löncshús konzerv marhából. vagy itthon is van? valaki világítsa meg az elmémet, ha van. és miért nem eszed meg? ez új nekem, hogy ilyesmiben válogatsz. hozzáért valamihez?

    VálaszTörlés
  6. Szerintem itthon nincs marhából. De azt én sem értem, hogy Pipinek mi baja lett a konzerv marhával. Rejtély.

    VálaszTörlés