Meglepetés lesz...

2011. december 1., csütörtök

Csütörtök 1, sztrájk, vírus, kaja

Gyanútlanul futottunk neki a mai napnak. Általános sztrájk ígérkezett, de ezen mi nem akadunk fönn. Felkelés, ébredezés. Adri tegnap nagyon fáradtnak látszott, ma sem lett jobb a helyzet...


A tokás elbújik a fényképező elől:)

Meg is jegyeztem, hogy feketék a szemei, csak nem kapott be valami vírust. Nagy hiba volt, hamarosan minden elképzelhető tünetet produkálni kezdett. Gyengeség, hőemelkedés, rossz gyomor. Amúgy is vacilált, hogy a sztrájk miatt nem megy, de így eldőlt a kérdés. 
Khaled be is zsongott, érezte, hogy valami nem úgy van, mint rendesen. Rá is vetette magát Adrira ezerrel, amit a fenti körülmények miatt a nevezett nem értékelt annyira, de nem volt más választása...


Az egyenjogúság nevében nekem is szolgáltatott elfoglaltságot, úgyis túl nagy volt a rend...

 

Ebédre lazannyát:) készítettem. Szögletes lasagne-t kerek serpenyőben? Lehetetlen...

Hát sosem eszünk már?...


már előre mustrálja az én részemet...


Életem legjobb lasagneja lett. Azt hiszem az is javít a helyzeten, hogy van időm főzni, nem kapkodok, pacsmagolok. Ma nettó 4 munkaórát töltöttem a konyhában, hamarosan megtudjátok miért:)
Belakmároztunk, a Khaled jobbra, Adri balra el. Aludtak majdnem 3 órát, én társasági életemet bonyolítottam, csodás volt:)))
Délutánra Adri csak rosszabbul lett, kóválygott mint gólyafos a levegőben. Pedig míg aludtak, megsütöttem a tegnap előkészített linzert remélve, hogy kiheveri a baját. 


Egy darabig elutasított bárminemű gyógymódot, csak látványosan szenvedett. Hosszas könyörgésre elfogyasztott egy kamillateát, majd mégegyet. Vacsorára ajánlottam egy kis főttkrumplit, nem kívánta. Ajánlottam egy kis csirkehúslevest, nem azt sem. De talán ha marhahúslevest csinálnék azt meg tudná enni. Piha, ki látott még ilyet.:))) Természetesen szaladtam a boltba, beszereztem a szükséges alapanyagokat. Már majdnem készen van, mindjárt megesszük. Khaledka sajnos lemaradt már róla, de őt sem kell félteni. A lasagne ebéd és szieszta után bevágott két banánt, tekintélyes mennyiség linzert, barackbefőttet. De a java csak ez után következett...


Ragaszkodott hozzá, hogy közben nézze a Pingut. A technika és a tempó ellenére, ki hinne, az egész tányért bepucolta. Elrettenve néztük, étkes a kicsike:)))
Jogos, hogy ez a nap, a táplálkozás napja:)

Más téma. Mivel nem voltunk sehol ma egész nap bili projekt volt. Mindig gyakorlunk, de sok program, alvás miatt, nehéz következetesnek lenni. Egyetlen egyszer ment félre (szőnyeg), viszont kétszer szólt is, hogy pisilnie kell. OLLÉ!

Így lesz igazán szép keretes szerkezet a nap első képével:)))...


Fürdőzött, bár a múltkori kimart popó és víz találkozása még elevenen él az emlékezetében, kicsit kérlelni kellett, hogy bemenjen:) Kétszer elmeséltem neki a kisfiú és a cica történetét, majd búcsút intettünk egymásnak.

Később:
Hiába mondom Adrinak, hogy ha gyógyleves, akkor nem ajánlatos a marhahúst kétpofára zabálni, de  elengedi a füle mellett:))) 


Szerintetek teszek mégegyszer megjegyzést a karikás szemeire? 1. igen, mert imádok húslevest főzni, 2. nem, inkább kivágom a nyelvemet, 3. igen, ha akkor bajban leszek, hogy a boltba menés ürügyén akarok megpattani.

4 megjegyzés:

  1. Egyértelműen a 3. a megfejtés. :D Minden nagyon guszta, főleg a lasagne. És hol vannak a görög finomságok? Nem a bolti sajtsalátára gondolok. Élvezd ki a zöldségeket és a halakat, mert itt már december van, a zöldség ízetlen és drága, és itt sose volt friss finom tengeri hal. De van helyette szalonna, kolbász és forralt bor!

    VálaszTörlés
  2. Khaledka táplálkozása...! Mit mondhatnék? Még ha beszámítom a jóízű csámcsogást, akkor sem valószínű, hogy egyhamar kedvenc főzelékemet kívánjam magamhoz venni.
    Főzzél csak húslevest nyugodtan, különösen ha ilyen gyönyörűen néz ki.
    Remélem azért még számítasz másfajta sikerélményre is a jövőben, bár két ilyen bélgépet jóllakatni nem kis feladat és méltán tölthet el elégedettséggel.
    Khaled szókincse és beszédkészsége fenomenális!

    VálaszTörlés
  3. Világos, nyomjuk azt is. A zöldbabfőzit pl. friss zöldbabból készítettem, újkrumplival!, görög yoghurttal:) Hétvégén jönnek a halak és saláták:)))

    És igen, mindennek ellenére sem érzem, hogy kiteljesedtem volna a házi rabszolga, családi tűzhely táplálója szerepben, sőt:)))

    VálaszTörlés
  4. Tehát úgy érzed van még hová fejlődnöd? Remélem mikor itt leszel köztünk akkor is várhatunk tőled legalább napi egy sütit, lekvárbefőzést miegyebet.

    VálaszTörlés