Meglepetés lesz...

2011. december 7., szerda

Szerda 7, belecsapunk a lecsóba

Na lássuk, mit tartogatott a mai nap...
Reggel decens 7 órás ébresztő. Remek, kávém mellett már tervezgettem a pakolás megkezdését.
Adri korán elhúzott, én rendet vágtam a konyhában, elővettem a bőröndöt. Végignéztem a szekrényeket, fürdőszobát, mindenről megállapítottam, hogy még nem lehet elcsomagolni. Összesen betettem: egy törölközőt Khalednek, egy kinőtt zoknit, egy kisméretű vasalót (otthonról hoztuk, használaton kívül, mert itt is van). Na jó, akkor ezt hagyjuk:))) Elcsomagoltam és beraktam az ajándékok nagy részét, legalább valami. Addig sem kell attól tartani, hogy a Khaled rajtaüt a kincseken. 

A nagyobb kirándulást ugyan holnapra halasztottuk, de lementünk a térre, egy maratoni körre.

Csodás időnk volt...



ez a közelebbi pékség, itt vettünk egy kis harapnivalót...


megint üres a tér, szerencsére csöndes is...


néha még visszatérnek az ősi reflexek...


spenótos pitécske...


Alig nyeltük le a falatot, máris hatalmas szerencsében volt részünk. Egy igazi kölyökkutya kereste ugyanis társaságunkat. Vagyis igaziból sétálgatni szeretett volna, de mi nem hagytuk...


Azért Mi is érdekeltük...


egy pillanatra elkalandozott és mit fedezett fel? A Görög Kapitányt...:)))




Kutyásoknak ugyanez mozgóképpel...


Kutyuska távozott idővel, nekünk nem maradt más, mint a bámészkodás. Helyierők megszállták a hintát. Amúgy a Miklós Napi muri elött kicserélték a láncokat és az egyik ülést is. Az nem tűnt fel senkinek, hogy az egyik lábnál kilazult a betonozás, mozog az egész miskulancia...


kevésbé nemes elfoglaltságokkal, de a továbbiakban is elidőztünk...



Hamarabb hazaindultunk, mert a Khaled WAWA-t jelentett altájon, ez azt jelenti, hogy van valami a gatyában. Ez ugyanis már nagyon zavarja. Juhéj, újabb lépés:)

Itthon megfőztük az ebédkét, elköltöttük, szieszta.

Délutánra végetért az indiánnyár:)))...


Esett is rendesen, a boltba se mentünk. Játszottunk, tévéztünk. Most a söprögetés (új a partvis), cipők rakodása, tisztogatása van a toppon. Adri szerencsére időben érkezett, kezdődött a party...

Véleményem szerint az egyik legjobb videójuk, íme...


a folytatás...


és az extra...


Mást nem is érdemes mondani, a nap lényegi része ezzel véget ért:)))

7 megjegyzés:

  1. Hát ez a videójuk tényleg csúúúcs!Adrinak el kéne menni zeneovit tartani...hihetetlen,hogy a Khaled 5 percig fetrengve röhög rajta:)engem is megnevettettek.

    VálaszTörlés
  2. Szuper tényleg! Hát van egy vérmérséklete, bár a mérséklet utótag ebben az esetben nem helytálló. Lesz ott ritmusérzék. És tényleg hogy beszél!

    VálaszTörlés
  3. Én is jót rötyögtem rajtuk. Mókázásban nagyok, kétségtelen. De hogy Khaled milyen dumát nyom, az már tényleg nem mindennapi. És többször ugyanazt, nem csak úgy véletlenül össze-vissza. Csúcs!

    Én is csak ajándékokat csomagoltam, plusz a napi pipere cuccokat a végén. Mit akarsz még hazahozni? Utána meg viszed vissza? Úgyis van itt ruhátok, meg talán kaptok is még Karira...

    A 19 fok durva, de azért mi sem panaszkodunk. Meglepően szép napsütéses napjaink vannak, bár a hőfok már alábbhagyott a hétfői 13 után.

    Gyertek már!

    VálaszTörlés
  4. Anita! Ez remek ötlet, tényleg ez lenne a neki való munka!:)) Végre azt csinálná amit szeret és ért is hozzá!

    Azért csomagolunk, hogy érezzük a történést:)))

    VálaszTörlés
  5. Nálunk is vannak azóta ilyen fellegek, meg szélvihar volt egész nap. Viccesek a fiúk! A kapitány meg kész van, arra gondoltam, hogy ez ugyanaz, mint az Almássy téri, csak ott a másik vége!

    VálaszTörlés
  6. Világos! Nem mondtam, hogy ne csomagolj...de csak ajándékot, a többi fölösleges. :)))

    VálaszTörlés
  7. A kapitány egy és oszthatatlan, de szerintem több stratégiai helyen van kémlelőnyílása:)

    VálaszTörlés