Meglepetés lesz...

2011. december 4., vasárnap

Vasárnap 4, utolsó klasszikus vasárnap

Ugorjuk is át a lidérces reggelt. Jobb rá nem is gondolni. Továbbiakban is felejthető események következtek: Adri ébresztgetése (hiába), délelötti program elúszása, idegroham. 
Több se kellett, nem tűrtem tovább, szóltam hogy távozom. Erre persze felkelt, megmondtam ebédre várjanak. Fogtam az újságomat és elvonultam. Na nem mentem messzire, megpróbáltam új cumisüveget venni a Khalednak (nem sikerült) és beültem egy capuccinora a téren. Megvártam míg elpárolognak a gyilkos indulatok és hazatértem. Angyalian vártak, ártatlan képpel. Megújulva folytattam az ebédfőzést, mert már hajnalban megcsináltam a párolt káposztát, hogy a kirándulás után ne kelljen vele bajlódni. Krumplipüré és marhahusi...


Csodás egy állat lehetett, szép márványos bélszín ez. A legnevetségesebb, hogy ennek a húsnak kilója 5 EUR a piacon. Azt értem, hogy miért nincs Pesten friss rák. De hogy jó minőségű marhahús, megfizethető áron mért nincs, azt nem vágom. Azért nem agyaltunk ezen sokat, olyannyira nem, hogy képet is elfelejtettem csinálni, olyan tempóban lapátoltunk.:) Khaled nem jeleskedett, mert míg távol voltam Adri megetette vele a csomag virslit, amit vacsorára vettem neki. Erre már nem szóltam semmit, kellett nekem magára hagynom bélpoklos porontyomat. Gyorsan lefektettük, hogy legalább délután legyen idő valamit csinálni. 
Láss csodát 3 és fél órát aludt. Nem tudom mit művelt éjszaka, de horpasztott rendesen. Mivel én is aludtam majdnem ennyit, legalább nem idegesítettem magam, mindenféle balesetet vizionálva a gyerekszobába.
Kissé megdöbbentem ugyan, de nem hagytam veszni a délutáni kiruccanás gondolatát. Itt volt az alkalom, hogy megnézzük a várost este, ahhoz ugyanis még nem volt szerencsénk.:))) Pattantunk a metróra, természetesen csak apa sapkájában...


Az ókori romok már zárva voltak, ezért bevettük magunkat a Plaka belsejébe. Beszéljenek a képek...

A római agóra...









Csodás volt, gyönyőrű fények, illatok.

Hazaindultunk, besötétedett közben. Lesétáltunk a Syntagmára, titkon reménykedtem, hogy látok  karácsonyi vásárt. Az sajnos nem akadt, de alakul a hangulat, díszek fények mindenütt. 
Itthon (történelmi pillanat) elugrottunk a Grillo-ba is, és vettünk végre gyrost. Egyszer csináltunk otthon, az nagyon finom volt, de aztán inkább hal fronton teljesedtünk ki. Íme...


Finom, klasszikus görög gyros sültkrumplival, 2 EUR. Nyami!

Eztán még húztuk az időt, Khaledet igyekszem átállítani kicsit felhasználóbarátabb üzemmódba. Ugyanis ha itt 6kor ébred, az Pesten pontosan hajnali 5 óra. Ezzel a mutatvánnyal tuti nem leszünk túl népszerűek:))).



.

2 megjegyzés:

  1. Jól csinálod, Pipikém! Kész tények elé kell állítani! Kár, hogy csak néha gőzölsz be ennyire.

    Jó az utolsó sétálós kép, ahol Khaled feje kilóg az apja mögül. Huncut.

    VálaszTörlés
  2. Szegény magányos magára hagyott kiskalóz... fal előtt romok között egyedül egy gyrossal... Gungiság netovábbja süt a képeken!

    VálaszTörlés