Meglepetés lesz...

2011. december 9., péntek

Péntek 9, utolsó hétköznap

Reggel kivételesen megint én ébredtem hamarabb. Ez mindig jó napot jelent. Sőt mire a Khaled felébredt, már megittam a kávét is. Apró szárnyrebbenésekkel libbentem feléje, arany gyermekem:)

Ma Ő is jó hangulatban ébredt, a tegnapi fantom köhögés elmúlt, jól kialudta magát. Persze MOMO, HAMM, minden mennyiségben...

Így fest közvetlenül ébredés után...

Kicsivel később...


Gyorsan nekiláttam a felszíni takarításnak (a tegnapi felmosás még tartott), de a kuplerájt fel kellett számolni. Úgy látszik semmi jelentősége, hogy mekkora adag cucc áll rendelkezésre a rendetlenséghez (összesen van 3 bőrönd motyónk), ehhez különleges adottság kell.:))) Ezzel elmotyorkáltam, amíg Adri is felébredt. Na jó, kicsit azért rásegítettünk. 
Egyedül mentem a boltba, újabb ritka alkalom. Élvezkedtem is rendesen. Feltankoltam a hétvégére, és Adrinak is némi eleséget, a magány hosszú és kilátástalan napjaira.
Yannis érkezett, leszúrtuk a lóvét. Ez is elintézve, pompás.

Persze előtte még újra megszámolták...

A menü tonhalas pizza volt, majd szombaton lesz ünnepi dínomdánom.:) Ez az antigasztró szekció...


Igyekszem Adri fejébe benyomni a teendőket, megvásárolandókat, ma is tartottunk egy gyorstalpalót. Írtam listát a mélyhűtő tartalmáról és hogy mit kell majd magával hoznia. Vannak kétségeim, de még emailben is megerősíthetem a biztonság kedvéért.
Adri távozott, Khaledka aludni tért.

Közvetlenül alvás előtt, ragaszkodott egy kis levegőzéshez ebéd után:)))...


Egész rendeset aludt, majdnem 2 órát. Vitathatatlan érdeme ennek a kiruccanásnak ez a hosszú szieszta. Otthon kb. délelőtt 10-kor dőlt le egy fél órára, a mostani állapot azért minőségi életszínvonalat biztosít:)))
Délután cipőpucolás, filctollak rakosgatása, professzionális bilihasználat. Ma odáig jutottunk, hogy közvetlenül ébredés után levetette a pelust, hogy a bilibe ereszthesse az ereszteni
valót. 

Frakkos Uraság, Csücsinek látszó konyharuhával...

Sőt a délutáni sétát is pelenka nélkül abszolváltuk, nem is akarta felvenni. Hoppácska!
Aranyosan játszódott, táplálkozott.
Kérdésemre, hogy meglátogassuk e az ANA-t, ANDIS-t, DZSODZSO-t, ÁGNE-t, egyértelműen igennel válaszolt, sőt vette is a cipőjét. Remélem ez jó jel.
Ma kihagytuk a fürdést, erőt gyűjtünk a holnapi nagygenerálra, hogy teljes fényében pompázhasson:)
Neki még 4-et kell addig aludni, az elsőt már el is kezdte:)))

Kiegészítés meteorológusoknak!
Újabb megfigyelést tettem, de ez alkalommal már ellenőriztem is, mielőtt marhaságot mondok.
Képeljétek el gyerekek, hogy itten a napfelkelte még január közepéig egyre később lesz, viszont a naplemente ideje a napokban van a legkorábban és máris fokozatosan egyre később lesz. Vagyis itt nincs legrövidebb nap, csak rövid napok amik egyre később kezdődnek, viszont egyre tovább tartanak:))) Hogy mik vannak!


Biztos akarjátok, hogy hazamenjünk?

3 megjegyzés:

  1. Na, ez már egy pozitív hangvételű napértékelő, csak belejössz a végére! De hogy ilyen csúnyán megkészüljön valaki a görög levegőtől...ez ragályos? Mert akkor mi nem megyünk oda. Ti viszont gyertek haza!

    VálaszTörlés
  2. Jól látom, hogy a kisded folyamatosan testfestéssel foglalkozik, mióta a filctollakat megkaparintotta? Most a pirosas árnyalatok dominálnak, a múlt héten a zöldesek. Csodás.
    És a sérója! az már szerintem is ördögi. Az első képen meg úgy néz ki, mint egy távirányítós autó.
    És figyelj Pipi, van ennek a gyereknek alsónadrágja?
    Na jó, most jöttem Budaörsről, ennél pozitívabb nem tudok lenni. (Egy Dilinyós)

    VálaszTörlés
  3. Gabi, te tényleg kész vagy! Viszont minden megállapítás helyénvaló. Hiába, szakmai ártalom. :) Az alsónadrág sürgető ügy, ahogy látom. Óriási!

    VálaszTörlés