Meglepetés lesz...

2011. december 5., hétfő

Hétfő 5, tavaszi mikulás

Mindenki rosszul aludt az éjjel. Én először csak szimplán nem tudtam aludni, aztán a Khaled ébresztett fel (tea utánpótlás), aztán az Adri hánykolódott. Mosogatórongyként keltünk (már aki:)))...


Átugrottuk a reggeli szarakodást és Mikulás ajándék gyanánt ez évben utoljára elmentünk a Parkba, megetetni a kacsákat.
Még itt a sarkon gyorsan beugrottunk egy új slukiért a gyógyszertárba. Mondom a nőnek AVENT márkájú cumi van? Nem ismerte. Éreztem, hogy most elő kellene vennem megmutatni a régit, de ne mondjam milyen állapotban volt. Következett a klasszikus Kishont féle, jó lesz az a kis barnás jelenet. Nézem mi van, Chicco márkájú üveg, 4 dl-s legalább, 12 EUR, hozzá a cumi 6 EUR. Na mondom, nem ez túlzás! Kisebb nincsen? Nem részletezem, végignézett a gyereken, a kocsinkon és előszedett a hátsó sorból egy kis kék üveget, 5 EUR. Na ez pompás, fizetek:))). Amúgy jó márkájú MAM, olyan mint a másik üvegünk volt, csak kisebb. 
Khaled extázisba esett, egyből elkérte. Megkérdeztem jó lesz e, szemérmesen pillantgatott, hogy remek...


Gyorsan áttöltöttem az anyagot, de nem mertem kidobni ősslukit, hátha mégis eszébe jut. Ennek az újslukinak kupakja is van, egész úton elszórakozott vele, és mutogatta az utazóknak:)

A Syntagma térre érve vettünk gyorsan egy fánkot, de először úgy tűnt hiába volt a nagy sietség. A kapu zárva volt, vészjósló cédula rajta: A mai napon a kert összes kapuja zárva lesz 14 óráig, rendőri intézkedés miatt. Apróbetűvel: kivéve a kávézónál lévő kapu.
Természetesen az egész hóbelebanc másik oldalán. Rohamtempóban körbekerültük, mindenött rendőrök, hiradós autók. Keztük feladni, de tényleg találtunk egy kevésbé örzött kaput, egy kutyás hölgy is éppen befelé kacsintgatott. Összenéztünk és bevonultunk. Béke nyugalom, semmi figyelmeztető lövés. Valószínüleg fontosemberek jöttek a Parlamentbe, vagy a kert mögött utcán található követségek egyikébe, mert itt még több volt a rendőr. Nem tartóztattak le, inkább csak a bokrok közül előugró terroristáktól tarthattak.

Kacsák lelkesen fogadtak, mert volt nálunk elegendő muníció. Az egyik megcsippantotta a Khaled ujját (vsz. télvíz idején kevesebb a látogató), de nem vette a szívére...






Lézengtünk, megnéztük a papagájokat, stb. 
Hazafelé újabb túra a metróig, metróban béke kisebb kiborulásokkal.:)
Sietni akartam, mert már reggel látszott, hogy készül valami az utcánk végén. És valóban, kirakodó vásár lett belőle. Mindenfélét árulnak, MDF piac szerű. Még nem volt mindenki készen, későbbre halasztottuk.
Gyerek itthon elfogyasztott tekintélyes mennyiségű pirostésztát, majd a templom vég nélküli harangozásától kísérve aludni tért. Szent Miklós napja, nem lehet elbagatellizálni:)))...


Különösen, hogy a miénk az Agios Nikolaos templom Egész estig ez ment, kb. 10 percenként. Remélem éjszaka már nem csinálják.(UPDATE: most 10 óra, még mindig harangoznak!!!)

Hatalmas alvás következett, már igazán nem tudtam mihez is kezdjek:) A délutánt a szokásos játékokkal töltöttük, vártuk Adrit. Hamár népi megmozdulás menjünk együtt. Na jó egy kis tököt sütöttem...


Először elugrottunk a bótba. Mégiscsak hozzon valamit a Mikulás. Aztán bevettük magunkat a vásárba.

Obiwan Kenobi megvédi a rábízott pingvin padavant...


Érdekes vásárfia, tökéletesen jellemzi a kínálat sokszínűségét...


 Micsoda tömeg...


Ájtatos hívek...


Egy kis nutellás fánkocska...



Igazi görögös mulatság volt:))) Itthon is folytathattuk...(a lényeg alapvetően az aláfestőzene)...


Remélem megfigyeltétek azért a tapasztalt bűnelkövető módszerét. A második filccel már időben lefüleltem:)))

Későre járt, nem húztuk tovább. Ezúttal Pingut is magával vitte szunyókálni, valamint első alkalommal mondta tisztán, érthetően: NINNANO!
A mi mikulásunk már meg is érkezett... 


4 megjegyzés:

  1. A felvételek rendkívül hangulatosak, de remélem, ennyire nem volt azért hangos. Papa számítógépezik, Mama filmezik, csoda ha a gyerek valami kreatív tevékenységet szeretne. Magában ennyire képes.
    Az Újsluki maga a tökély, újraolvasom Kishontot, tud azért ő is valamit (bár ha emlékeim nem csalnak, ő tényleg a macskának akarta a kis barnásat).

    VálaszTörlés
  2. Elfelejtettem. A reggeli monológ... naggyon komoly! Holnap visszahozom a számítógép elé a nagy fotelt!

    VálaszTörlés
  3. Ezek tényleg nem viccelnek! Már akartam kérdezni, hogy nyomják-e hétvégén a misét hangszórón, de most választ kaptam. Hogy bírt erre a harangozásra elaludni? Minden elismerésem.

    A sluki szuper, de főleg a vásárlása. És az Obiwan Kenobin hangosan röhögtem. Kész! Köszi!

    A csínytevést illetően Gábi már szólt helyettem is. De vér profi, kétség nem fér hozzá. Szép álmokat! :D

    VálaszTörlés
  4. A zene metál hangos volt, szerencsére a Khaled szobája a másik oldalra néz. Sajnos ma is nyomják, de nem kolompolnak annyit, az rémesebb.:)

    VálaszTörlés