Meglepetés lesz...

2011. december 11., vasárnap

Szombat 10 - Vasárnap 11. 1. rész D-Day

Tegnap nem írtam, a meghitt családi életnek szenteltem az időmet:)
Klasszikusan töltöttük amúgy a szombatot, piacozással, ebédfőzéssel. Adri megfázott, ismét marhahúslevest kellett készíteni:) Elpakoltam a maradék cuccunkat, kihegyeztem a ceruzákat. Átvettük újra Adri teendőit:)
Kiskhaled is segített, kiválogatta a kedvenc játékait a kis hátizsákjába. 
Nem kaptok már fotót, had legyen meglepetés a külsőnk.:))) Csak annyi ehhez, hogy tegnap 1 órán át tartott a nagygenerál, hajmosás, körömvágás, stb. Szarospista csillog, villog:))) Hogy a ruhája tiszta lesz azt nem ígérem, de meg sem ismernétek, ha nem lenne maszatos.

Most már vasárnap van, indulás előtt vagyunk. Már megittam az első magnéziumot is, de tervezek még egyet felhörpölni. Nyugivízből sosem elég:) Elfogytak a tennivalók, már csak a szendvicseket kell elkészíteni, felöltözni és indulni. Étellel jól be kell készülni, nehogy éhségében sokkos állapotba kerüljön az úton:)
A cipőket már kitisztította, fel is sepert. Igazán rendes.:) 
Az ég kissé felhős, Adri szerint magammal viszem a jó időt. A kérdés csak az, hogy hova?:)))
Rohanok is, nem maradhatok ki az általános hisztériából!

Szevasztok, este találkozunk!


2 megjegyzés:

  1. Hurrá-hurrá! Gyertek, gyertek! Nagyon várunk! Remélhetőleg még színház előtt, de utána biztosan találkozunk! *) csóóók

    VálaszTörlés
  2. A jó időt ide hozzátok. Már itt is van, tavaszias napsütés vár benneteket és az Egész Banda itt nyomul majd. Jó utazást! (Mi az a satöbbi?!)

    VálaszTörlés