Meglepetés lesz...

2012. március 31., szombat

After 2 - Szombat 31.

Nyugisra vettük a figurát. Khaled jó nagyot aludt, reggel boldogan fedezte fel újra a kincseit. Nem terveztünk sokat, de még annyit sem csináltunk. Mikor Adri magához tért (rémálma volt a szerencsétlennek, 3-tól 6-ig nem aludt egy hunyást sem), elszaladtunk a piacra. 
Lássuk milyenek az árak így a tavasz közeledtével. Sajnos a húsvét is közelg, bizonyos árucikkek drágulnak. 
Réges régen ettünk májat, így most két félét is vettünk (marha (3 EUR/kg,) csirke (1,29 EUR/kg). Jelentem a tojás 1 centtel drágult (most 12 cent a legolcsóbb, mi 14-es veszünk, mert urak vagyunk). Egy nyamvedt képem sincs a zöldségekről banyek...

Fotó: www.picsfromtrips.com
Vettem paradicsomot is, 79 cent kilója. Jó szar, kár volt kísérletezni az árussal, de így már a paradicsomszószba is megéri ezt rakni (a bolti 250 g-os darabolt konzerv 45 cent). Citrom, krumpli, hagyma szintén 79 cent, ez a hétvége sláger ára. A kígyóuborkának 59 cent darabja, bár jó nagyocskák, de húzós. Római, lolo, fejes saláta 59 cent darabonként. Avokádó kb. 2 EUR/kg!!! Eper 2-3 EUR között, banán 1-1,5 EUR. A narancsot, mandarint ingyen adják, 39 cent/kg, de az ártáblákat is mandarinba szúrják, nem fogott meg:))). A tej drágult, saját márkás 3,5%-os 86 cent a legolcsóbb, viszont ez is isteni finom legalább, nem egy tartós lötty. 
Hát így állnak a dolgok, különösebb tolongás nem volt, az ortodox húsvétig van még 2 hétvége.

Adri készítette az ebédet, a híres neves "orientális májat". Mi addig játszódtunk...



A máj marha jó volt, Khalednek is ízlett. 
Kicsit megijedtem, mert Khaledka izzadt, piros volt, tartottam tőle, hogy belázasodik. Szerencsére alvás után újra virgonc lett. Csak a fáradtság, napocska, felhergelődés melegítette ki.
Én is aludtam egy félórát, a fiúk édesen elvoltak. Kérdeztem menjünk e valahova, egységesnek mondható La á! NO, NEM! volt a válasz. 
Később a boltba indultam, de ez sem váltott ki több lelkesedést. Khaled először jött volna, de meglátta a labdát és a lufikat, rögvest eltérült. Nem bántam:) Önfeledten vásároltam legalább:)

Persze nem érkeztem üres kézzel...


Megérte az árát. A szezon, illetve egyesek első jégkréme...



Nem bírtuk leállítani sem, 3 vaníliásat evett meg...


Én lélekemelő projektbe kezdtem a konyhában. Na vajon mi készül végre?...


Hát persze hogy töltött szőlőlevél...


Adri melegen ette, én várok holnapig:) Ők Egyiptomban kicsit máshogy csinálják, cukkinit, paradicsomot is töltenek. A főzőlébe paradicsomot tesznek és melegen fogyasztják. Khalednek nem ízlik továbbra sem, tiszta szerencse!:) 

Míg én élvezkedtem a konyhában (bár a tekergetésben mindketten segítettek), Adri nagygenerálozta a kocsinkat:)...



Elrepült a délután, irány a kád, kipróbálni az új játékot...


Locsolni a falat...


Kóstolgatni a főzőlevét...


Rihegni, röhögni...


Holnapra sem tervezünk semmi érdekeset, bejött a nihil is:)

2 megjegyzés:

  1. Hát a tegnapi eseményhalmaz után nem is kell ennél több. Fagyizni már itt is érdemes egyébként, sőt, idén már háromszor fagyiztam ÉN, ami ritka. Azt találtam ki, hogy pszichésen tagadom a mandulabántalmaimat, hátha bejön az agykontroll :D

    VálaszTörlés
  2. Simán működhet, ennél nagyobb bajokat is lehet kezelni ily módon. Esetleg ne csak tagadd, hanem gyógyítsd is meg, akkor később sem jön vissza, ha véletlenül nem koncentrálsz:)

    VálaszTörlés