Meglepetés lesz...

2012. március 28., szerda

Visszaszámlálás 2. - Szerda 28.

Tegnap este a tengerparton szunyókálva hagytuk Khaledet. Lássuk mi történik vele ma, illetve 4 hónapos korától...

Július közepén kinöveszti az első fogát. E kép készítése közben, de mi még nem tudjuk...


Augusztusban ellátogat a Balatonhoz, játszóházba, haverokhoz, stb. De leginkább csábít...


Ekkortájt vásárol egy kisebb ingatlant Zuglóban, de nincs képben...


Szeptemberben örömmel tapasztalja, hogy araboknak is jár névnap, ha nem is naptári...


Hivatalosan szilárd evő lesz. The beginnig of a bjútiful friendship...


Októberben csak élvezi az életet...


Novemberben egy hölgy lábai elé borul...


Felfedezi, hogy a lakás különböző helyiségei önállóan is megközelíthetőek...


Kakukktojás, vajon mit láthatunk a képen?...


Decemberben handyman...


Januárban kábelezik...


Februárban csontváznak öltözik és megnyeri a jelmezversenyt...


Márciusban természetesen hosszasan ünnepelteti magát...


Innen folytatjuk...

Azt hiszem tiszta szerencse, hogy tegnap elkezdtem ezt a visszaszámlálósdit. Ha a mai napunkról kellene írnom hosszan, akkor vagy ti sírnátok vagy én:))). Olyan förtelmes volt, hogy azt elképzelni is nehéz. Mint egy börleszk. Még túl mélyek a sebek, később talán megosztom a részleteket kiborogatott bilikről, teákról. Ruhákon és kanapékon szétkent májkrémről, összerágott kenyérről. Nemalvásról, ordításról. Kiborogatott szemetesről, hamutartóról. Kacsáknak szánt és megevett penészes kenyérvégekről. Armageddon. Kérdezhetitek, hol voltam én eközben, miért hagytam, hogy tudatlan gyermekem ilyen bajokba sodorja magát. Jó kérdés, magam is ezen gondolkodom...

7 megjegyzés:

  1. Biztosan ezt a blogot írtad vagy egy másikat olvastál és elhanyagoltad a csemetét. Ejnye. El sem tudom képzelni, hogyan fajulhatott idáig az az áldott jó gyerek. Az enyém se tudom mikor tanult meg lépcsőt mászni, hungarocel-golyókat a padló alól kikotorászni könyvborítókat lebontani, ajtót kinyitni. És éktelenül kacagni mindeközben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezeket külön tanítják nekik az biztos:) Kismikó!!!!
      Igazából kb. amíg feltakarítottam a kiborított bilit, közben széttúrt valami mást, nem tudtma magam utólérni:)))

      Törlés
  2. Szuper ötlet ez a kis "történelmi" összefoglaló, imádom nézegetni ezt a gyönyörűséget!A majomemberes képen és mondatodon könnyesre röhögtem magam:)puszi nektek!!!egy hűséges olvasód

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó köszönjük:) Májusban otthon leszünk, akkor megint összeereszthetjük Morzsival!:)

      Törlés
  3. Szerintem is jó ötlet. Vicces, hogy ennek a korszaknak nagy részét én ugyanígy fotókról és webkameráról ismerem. :)

    VálaszTörlés
  4. Szuper ez a kis összefoglaló, egyes részei majdnem könnyet csalnak a szemembe. Hihetetlen hogy lesz abból a csöppségből egy nagyobb csöppség.

    VálaszTörlés