Meglepetés lesz...

2012. március 24., szombat

Piac és minden más - Szombat 24.

A mai terv rövid piacozás, gyors bevásárlás és ajándékvásárlás, délután tengerpart. Egész jól összejött minden, csak néha magasra szökött a parafaktorunk:)
Békében indultunk a piacra, ilyen is ritkán van. Bár a bénázás ott kezdődött, hogy nem vittünk gépet. De ezt már úgyis unjátok nem hiányzott. Visszaértünk hamar, otthagytam a fiúkat a téren és elugrottam a Carrefourba, valamint megvenni a kiválasztott legót. Csak kockák, de abból Deluxe:))) Mire visszaértem, természetesen nem találtam ott őket, gondolom Adri valami ürüggyel hazahúzott. Fölösleges kör, ejtettem a témát:) A hangulat így is emelkedett volt...



Én főztem az ebédet, hasznos és kevésbé hasznos segítségekkel...


Így fest a krumpli, még a sülés előtt...


Ez közben éhen halt, őrjöng...


Megvigasztalták a halacskák...


Közben javaslatot is hallunk, MÉG, ODA-ODA SÓ!...


Míg a halak sültek, elfogyasztotta a tegnapi levest...


Aztán minden mást. A végén már ülni sem bírt, de Adrival még nyomatták...



Még az ágyból is kiabálta utánam, hogy AH, JÓ-JÓ, MÉG!:)
Amíg aludt, készülődtünk a délutáni túrára. Szendvicsek, felszerelés, stb. Nem kis munka két ilyen éhenkórászra. Sokáig aludt, jó későn indultunk...volna, ha Adri nem rekkenti el a kulcsot. Persze ehhez a Khaled is kellett nyilván. Gondolom Adri úgy tette az asztalra, hogy a mihaszna kölyke elérhesse, innentől viszont bárhol lehet az a szar. Mindenhol kerestük majdnem egy órát, még a szemetet is átpakoltuk. Végül Adri meglelte, Kuled székpárnája alatt. Két hülye egy pár:)))
Irány a bícs, de már látszott, hogy szeles időre számíthatunk. Úgy is volt, úgyhogy ma elmaradt a szexi outfit megvillantása. Mulatság viszont volt bőven...





Betemetve állva...


Ülve...



Kipróbáltuk a múltkor méltatlanul hanyagolt játszót is. Nagyon tetszett neki...



Adri legjobb képe...


Filmen is ollé! Nagy csúszdán először nem mert, aztán nem bírta abbahagyni:))...


Oh de romantikus...


Mire a villamoshoz keveredtünk, már 6 óra volt és pont elment az orrunk előtt. Mindig minden elmegy, ha 3-an vagyunk. Már meg sem lepődünk. Ilyenkor ezen a viszonylaton nincs nagy forgalom, nyáron majd percenként fog jönni. 
Felfedeztük az aluljárót, kis kerülő, de nem kell lépcsőzni. S.E.F Stadion - Neo Faliro metrómegálló között, különösen Hattyú figyelmébe...


Itthon elfogyott az erő, némi kérés, követelés, de már semmi határozottság...
Kalinikta!

5 megjegyzés:

  1. Tündér vagy, hogy gondoltál rám. Khaled tényleg egyre nagyobb és egyre többet dumál, lassan jöhetnétek már haza....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindig gondolok rád, van egy egész mappám ilyen dolgokról. Graffiti paradicsom ez a város:) Eszméletlen dolgokat megcsinálnak. Érdemes megnézni:)))

      Törlés
  2. Határozottan monumentális aluljáró, azt hittem sose értek ki belőle. Rendesen kidekorálták.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is aggódtam, de csak vége lett. Itt mindent szétküldenek, még a Plaka is ki van dekorálva, de általában nagyon jó dolgokkal:)

      Törlés
  3. Nagyon szép a tengerpart. néha elfelejtem, hogy az is van ott Nektek, mert nem része a mindennapi körforgásnak, csak amikor jönnek a képek a rákokról meg a tintahalakról, akkor jut eszembe.

    VálaszTörlés