Meglepetés lesz...

2012. március 2., péntek

Bevetés - Péntek 2.

Ki hitte volna, korán reggel kisütött a nap. Minket ugyan nem tudott kicselezni, mi már pirkadatkor talpon vagyunk. Legalábbis ma reggel, okokat ne kérdezzétek. Szóval ment a sürgölődés. Én voltam a hunyó, hogy a Golden Hall játszóját lemondtuk, heveny hasfájás miatt. Keseregtem miatta, de gyönyörűszép idő volt, kellőképpen begyógyszerezve pedig különösen élveztem. Jó hangulatban ügyködtünk, mindenkit felpezsdített a napsütés... 


Én nem vagyok egy szexbomba, de Adri képei rólam kriminálisak...



Másfajta ügyködés...SIKER!!!


Bár a konyhából nyíló kis erkélyen (egyenlőre az egyetlen direkt napfényt kapó pontja a lakásnak), nehezen férünk el mind egyszerre, de igyekeztünk napfürdőzni:))).
Csináltam lasagne-t és nem csalás, nem ámítás megint bomba jó lett, ez már nem lehet véletlen...


Aki kért, salátát is kapott...


Na mi, ezzel szúrjátok ki a szememet?...


Annyi volt a buli, Kiskhaled szó szerint ágyba kérte magát, nemsokkal Édesapja távozását követően. Én a szociális életemnek, illetve a világsajtónak szenteltem magam. Közben kaptam egy e-mailt amiben már nem is reménykedtem. Nemrég egy anyuka gyerekjátékot hirdetett a facebook csoportban, mert hazaköltöznek. Rárepültem pár alkalmi vételre, muszáj egy kicsit fejleszteni a készleteket. Most írt, de ma menjünk érte, mert holnap elrepülnek:).
Nem lacafacáztunk, betájoltam a nevezett címet. Khaledet ébredés után alig lehetett visszatartani, teljesen bezsongott a metrós sétától.
Uccu neki, írány Halandri. Nincs a szomszédban, de sosem jártunk erre, naná, hogy jó buli.
Két metrót is igénybe vettünk, hogy elérjünk Holargos állomásig. Innen röpke másfél kilométer és a célnál vagyunk. Időnk volt, meg-meg álltunk egy két érdekesebb ponton...



Leszalad, sokszor... végén HÁDNI!


Felfedeztük a tobozt... FA, PUFF, HOPPÁ!


félig elvirágzott!!! mandula...


Kellemes környék, viszonylag úrias, ahogy az északi külváros általában. Sok a fenyőfa és a csicsergő kanári az ablakokban. Mindkettőnknek tetszett. Még a célnál is tébláboltunk kicsit, látnivaló akadt itt is...


 Végül megérkeztünk, tündéri nő fogadott, aranyos kisfiúval. Csak az volt a bökkenő, hogy a Khaled inkább a szomszéd bácsi lakását választotta, ahova vígan be is iszkolt. Nagy röhögés volt.
Elhoztunk két remek darabot, mert ők Indiába mennek vissza 14 év után. Vicces lehet 2 bőrönddel hazatérni ennyi idő után. Cukik voltak, nem akartunk zavarni, irány haza. Már ideje is volt, elmúlt 6 óra. A nagyarcú szétásítozta magát a kocsiban, de szerencsére nem aludt el.
Itthon viszont egyféle transzban volt már, csak az éhség tartotta ébren. Ezt sikerült csillapítani, némi sajtos-sonkás szendviccsel és irány az ágy. Ezért az új cuccokról, csak holnap közlök képet, működés közben. Addig is találgathattok, mi lett a Khaledé...


nem túl nehéz de ma már péntek van, nektek is kell a sikerélmény:)))

Most történik!!!
Mennem kell, mert az Adri furcsa anomáliát (pirosságot szerintem) vett észre az arcán, és már az antibiotikumot keresi. Rohanok mielőtt megtalálja, vagy inkább a pengét választja.:))))

Banyek, a hátteret nem épp így akartam, de már nincs erőm kijavítani, így is tavaszias és lélekemelő:)

4 megjegyzés:

  1. A háttér nagyon jó így is, nem tudom persze, hogy akartad. De egyből jó kedvre derített a tavaszi frissessége.

    Csodálom, hogy senki nem tippelt. Vagy ezt mindenki annyira egyszerűnek találta, hogy szóra sem méltatta? Talán, ha felajánlottál volna valamit, mondjuk egy hátba veregetést, ahogy H.Zs. szokta. :D Na, mindegy. Az elefántra és a fehér telken álló házra tippelek. Én még a piros ládát is elvittem volna, hogy legyen miből kiborítani mindent a szoba közepére. :)

    Azért látom te is megbosszultad Adri rossz fotóját. :) Viszont a pulóvered nagyon menő. És hol a többi kép a szerzeményeidről???

    VálaszTörlés
  2. A lasagne nagyon jól néz ki. kicsit irigykedem, hogy te tehetsz a szószba a húson kívül ezt-azt... nálunk ez ritkán jön be. és a pulcsi (vagy kardi?) is tényleg nagyon zsír

    VálaszTörlés
  3. Tozsó nyert, két kategóriában is, mint egyetlen és helyes megfejtő:))).
    Hátba veregetés természetesen jár! Bármikor kimegyek eléd a reptérre, ha át akarod venni:) Bár szabit kivenni egy ilyen főnök mellett, nem lesz könnyű:))) A bosszú csak ma jön!:)

    Ágnes: Mármint milyen ezt azt?
    Pedig a pulcsi nem is új, ruhacsere akciós, azért nagyon köszönöm:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm! Ha eddig nem tűnt volna vonzó úti célnak a görög főváros, most már egyértelmű, hogy mennem kell.

      Te mit akarsz itt megbosszulni tulajdonképpen?

      Törlés