Meglepetés lesz...

2012. március 15., csütörtök

101. - Csütörtök 15.

Hoppácska, a tegnapi volt a 100. bejegyzésem. Megkésve, de így a 101. bejegyzésben köszönöm mindnyájatok türelmét és kitartását, ostoba kis ügyeinket illetően.


Reggel korán keltünk, de sietni is kellett. Rendet raktam a konyhában, Khaleddel összedobtuk az ebédre szánt gombapörit. Ja és ki!!!!teregettem...


Aztán húztam is, csütörtök reggeli jól megérdemelt kimenőmre.
Ezúttal mehettem a téren található egységbe, a kedves házaspár kocsmájába. Gépezgettem, nézelődtem, ittam az isteni frappét. Alig két óra múlva feltűntek a fiúk, de már elkészültem, vártam őket.
Szép napsütés, újabb ezúttal görög/török/arab (ez ügyben nem értünk teljesen egyet) kávék Adrival. Khaleddal hinta, labda, lépcső...



Már igencsak bennfentesek vagyunk, a kocsmárosné friss kenyérrel kínált, a templomszolga ismerősként bólint, sőt ma beszélgettünk is:). Ezt nevezem görög életérzésnek, talán ma tapasztaltam igazán először.

Hazaszaladtunk, Adrinak indulni, Khalednek enni, aludni kellett. Ízlett neki a pörköltje:)
Sokat nem szunyált, nem is tudom miért, mert totál kómásan ébredt.

Gyorsan belapátolta ezt a kis turmixot:)...




Magához tért, összeszedtük a felszerelést és elmentünk a Dicastirion Parkba. Ez hozzánk közel van, két metrómegálló. Útközben az Egyiptom tér...


A lovasszobor, fogadásunkra (mintha egy felhőn sétálna:)...


Útvonalak...




A park maga szép és tiszta, mégsem olyan nagyvilági, mint a belvárosi. Sok-sok lézengő bevándorló rója itt az ösvényeket. Ez nem is lenne baj, de unatkoznak és kutyákkal, fákkal és a gyerekemmel akarnak fényképezkedni. Sőt emelgetni, jópofáskodni is akarnak, amit a szerencsétlen végképp nem bír elviselni. Nem akarnak rosszat, de ez egy szép, szemmel láthatóan arab gyerek, nem tudják szó nélkül hagyni:)
Ha adnának enni, biztos Khaled se bánná, de így az egész macera értelmetlen:)

Na de nem csak pedózgatásból állt a buli, de nem ám. Például hosszan sózta a virágokat...


Most megtaláltuk a játszót is...


Sorban állás...



Nagyon elfoglalt, nem ér rá megfordulni...

 
Kupaktanács...



Repült az idő, uzsonnázott egyet és indultunk haza. 
Már a metrónál betértünk egy játékboltba, messziről megcsodálni a járgányokat. Ez a korszakalkotó ötletem a szülinapjára, ideje lenne megvenni. Sajnos nem jártunk sikerrel, csak mindenféle durva felvágós ketyere volt, illetve roller. Na ugyan már, aki még járni is csak ugrálva tud, majd pont a rolleren fog robogni:)
Vannak még más helyek is, azokat is feltérképezzük.
Egy másfajta bolt is szembejött, itt viszont megtaláltuk a számításunkat. Bemutatom az új családtagot...


Kakukkfűnek árulta magát:) Pompás illata van. Többen fogják követni, de először tesztelem, hogy jóféle darab e. A cuccaink szaporodása miatt aggódókkal közlöm, hogy még a szárát is meg fogjuk enni a nyáron, a cserepet pedig kidobjuk:)
Itthon csak vártuk, hogy Kuled decens időben menjen lefeküdni, úgy kellett ébren tartani...


Mert ki korán kel, este megszívja, ahogy a népi bölcsesség mondja. Aztán meg Anya szívja meg reggel:) Végül is, mindig én:))))

8 megjegyzés:

  1. Reggeleimet, estéimet a te bejegyzéseid aranyozzák. Kuled képe a kupaktanácsban könnyeket csalt a szemembe. És. Tegnap mi is gombapörköltet ettünk! Ezt én főztem de ehető volt. Mikó zöldséget evett csirkével. Evett már halat is többször csak azt nem említettem.

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon furcsa jó érzés nézni, ahogy elvegyül a gyerekek között, próbál bekapcsolódni. Igazi nagyfiú. Nagyfiúvá válásának történetét majd az emlékeink helyett őrzi a blogod.Úgyhogy csak szorgoskodjál.

    VálaszTörlés
  3. Hát azért a nagyfiú még odébb lesz, nézheted még kibontakozását kb. 20 évig. Látunk majd még csodákat.
    Aki halat eszik, az is nagyfiú, hoppácska Mikóka:))))

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a 101. jubileumi bejegyzéshez és nekünk is öröm olvasni nap mint nap az élményeket. De persze jobb lenne ha itt lennétek és élőben láthatnánk Kalóz növekedését és együtt kávézgatnánk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lesz, olyan is, ünnepélyes bejelentés ma este:)

      Törlés
  5. Már előttem mindent elmondtak, de én is gratulálok a rengeteg szórakoztató bejegyzéshez. Khaled szerintem még nem nagy, de nagyfiúsan viselkedik. Nekem ez a park is nagyon tetszik, leszámítva a pedomestereket. És a kakukkfű annyira gyönyörű, hogy beszarás. Már elnézést.

    VálaszTörlés
  6. Ez a park tényleg nagyon király. Mondanék egyebet is, de most mennem kell turmixot készíteni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát tényleg csak a sok gyanús elem a baja. Amúgy hatalmas is, de eddig nem jutottunk túl messze:)

      Törlés