Meglepetés lesz...

2012. március 9., péntek

Ez nektek a mediterrán jó idő? - Péntek 9.

Tudom én, hogy nem a ködös Skóciában vagyok és nem kellene folyton az időjárással foglalkozni. Ha olyan lenni, amilyennek lennie kell fix hogy nem szívatnálak benneteket. Az időjárás előrejelzés szerint, holnaptól hidegfront, eső, szél, francnyavalya. Ma állítólag jó idő volt. A délelőttre igaz (ezt aláírom), de sajnos már kora délután megjött a szél és felhőözön. Kibaszás. 

Reggel disztingvált időben ébredtünk. Khaled saját elhatározásból ébresztette Apját. Hihihi.
A terv szerint haladtunk, beiktatva egy remek veszekedést. Vicces egyébként, mert nem akarunk a gyerek előtt ordítani, így a legsúlyosabb szitkokat is, mosolyogva bájcsevegve váltjuk. Nehéz megőrizni a komolyságot.:)
No elmentünk a Carrefourba, hogy holnap ne kelljen még azt is, elég a piac. Vettünk pelust, sok tejet, minivirslit, joghurtot, krumplit, banánt, stb. Míg én mértem a cuccost, ők bepakoltak pudingot, mackósajtot. Ez utóbbiból az itteni klón így fest...


Még útközben megevett belőle 5-öt. Anyagi csőd.
Megittunk egy reggeli kávét a téren, ahol tündéri a kiszolgálás, és fele annyiba kerül minden, mint 100 m-re. Szerencse, hogy most már újra kint vannak az asztalok, mert gyakorlatilag nincs belseje, csak a pult és ott is pár öreg harcos szokott üldögélni.
Khaled közben banánt evett, galambfosban turkált, labdázott, lépcsőzött.

TÉ, PAPA, BAMBA, ODA!


(gondolatban) DRÁGASZÁG...


(gondolatban) MOST MEGSÉRTŐDÖTT?


lépcsőzni muszáj!!!


Sietnünk kellett, mert jöttek Yannisék. Bár az alkalom nem túl örömteli (lakbér fizetés), de nem rohantunk hiába. Khalednak hoztak egy dömpert, amiért a néni puszit is kapott:) Valamint felhoztunk még egy kanapét a 3. emeletről, mert új lakók jönnek, nekik nem kell. Most már minden laptophoz van külön ülőalkalmatosság, erre varrjatok gombot:) 


Nem akarta, hogy lefotózzam őt is (emancipált)...


Megfőztem a remek brokkolikrém levest, sajt, pirított kenyér került mellé. Falták, mintha sosem ettek volna. Brávó Mamma!:)
Khaled jól bírta, majdnem 1 óra volt, mikor lefeküdt. Addig én trécseltem, függönyt mostam.

Éreztem, hogy fogytán az időnk, ébredése után rögtön söprés a Parkba. Most sem kellett szórakoztatni, feltalálta magát. Mindent elvittünk, ami homokozásra alkalmas, így is alig maradt valami nálunk, mindenki rávetette magát. Holnap veszünk pár 1 EUR-s szettet, jusson mindenkinek.:)
Közben képzeljétek, társasági életet is éltünk. Az angolul jól beszélő anyukák epicentruma ez a hely:) 
Ezért nem is értünk rá fotózni, pózolni. 
Csak ezt a szerzeményt...


Visítva rohant vele körbe körbe. A kisfiú akitől szereztük (bár épp nem játszott vele) nekiállt sírni, Khaled odament és megpuszilgatta, meglapogatta. Aztán szaladt tovább. Felajánlottam a kifosztottnak egy autót, állt az alku:)))
Na de persze a Khaled tud választani, kiszúrt egy csajt, 2,5 éves. cuki pofa. Én idővel szóba elegyedtem a gazdájával. Kiderült Ő volt a nanny, franciául is tanítania kell a gyermeket (Ő francia eredetileg). Szóval a kislány félig görög, félig angol-iráni). Minden pillanatban 5 testőr vigyázza őket, nem vicc, láttam az egyiket. Amúgy nagyon diszkrétek a fiúk, a nő azt mondta már nem is veszi őket észre. Jót beszélgettünk, nagyon kedvesek. Szerintem fogunk még találkozni, hacsak le nem kapcsolnak a testőrök, mint méltatlan elemeket.

Kipróbáltunk egy csomó játékot, amit eddig nem. Ilyen forgó, olyan libikóka, nagyok csúszdája, stb. Remekül szórakoztunk. Órám nem volt, de éreztem mikor eljött az idő a távozásra.
Hazafelé a Syntagmán, még egy kisebb tüntetést is elcsíptünk, de ez békés volt, sőt Szíriáért tüntettek...


Itthon gyorsan belapátolt egy kis minivirslit, tojást, sajtot, paradicsomot, sőt kenyeret is! Az volt a trükk, hogy nem adtam abból ami először elfogyott:) Még javában kapcsoltatta a Szirénázó Szupercsapatot, de a valóságban már nem volt jelen. Ültünk a kanapén, rám dőlt és azt motyogta ninnanó:)))
Nem erőltettem a fürdést, csak mosakodás, fogmosás. 
Ennyire volt fáradt, a cumist is alig tudja fölemelni...


Nektek is puszikat küld!

1 megjegyzés:

  1. Köszönjük a puszikat!

    A mackósajt klón durva, csábító a szakács Mickey, és érthetőbb is, hogy egy egeret tesznek rá, aki szereti a sajtot, ellentétben a mackókkal, de azért a klasszikus csomagolást semmi sem veri.

    Kanapé. Voltunk a héten Micinél, aki pontosan ugyanebben a pózban nézte a Vakond dvd-t. Ja, ő még almát is rágcsált egy kis tálból. :D

    VálaszTörlés