Meglepetés lesz...

2012. március 29., csütörtök

Visszaszámlálás 1. - Csütörtök 29.

Lám, tegnap még csak 1 éves volt, holnap pedig már 2 lesz. Rohan az idő és ő is rohan, nem is akárhogyan.:) De ekkor még nem rohant, nem is járt, úgyhogy...

pózolással folytatta...


 Új fejezetet kezdtünk az igazi 2011-es tavasz beköszöntével, játszótér...


"Apa, de még csak május eleje van..."


"Jól van na, megyek!!!!!!!"


A nyarat fontoskodva töltötte, esküvőt is vállalt...


megfigyeléseket tett, majom és ember közti különbségekkel kapcsolatban...


romantikus uzsonna régi-új hódolójával...


kihagyhatatlan az a pillanat, amikor megállt a fejlődésben. Laptop...


Újabb névnap, lábában a bugi, szájában a husi:)...


kezében a sluki (ez csak utólag jutott eszembe, bocs)!

Október eleje, hamarosan útrakel...


Innen nem folytatom, ugrás az első bejegyzésre:) Már csak 14 óra, és még nem tartunk sehol. Adri éppen megérkezett, harap valamit. Aztán megsütöm a "tortát", megcsinálom a girlandot, összeszereljük a bicajt, felfújjuk a lufikat. 

UPDATE: most már csak 12 óra, ajjajaj!

-

A mai napunk sokkal barátibb volt, részben azért is, mert bennem már elhatalmasodott az ünnepi érzület. Nem akartam bántani felebarátomat. Bár voltak sorsfordító pillanatok. Pl. mikor kiszaladtam a fürdőbe a sz..os bugyogójával és e pillanat alatt, a bili tartalmát már az egyetlen fakanalammal kavargatta lelkesen. Mért hagytam ott? Mert úgy éreztem a sz..os bugyit és nadrágot arrébb kell vinnem, miután a biliről felállva belelépett. Hát ezért. Fátylat rá, vér nem folyt.

Tegnapról kimaradt, hiánypótló videó...


Ma voltak izgalmas történések. Délelőtt bevásároltunk a bulira, aztán ki hitte volna, a téren időztünk...
Banános puding...


FA!



Ebéd, alvás. Én így pihentem közben...


Délután ki hinné, vásároltunk és a téren időztünk...



Görög maca...


Jössz te még az én utcámba (és jött)...


Új haverunk (saját ötletük)...


Valami ilyesmi...


Aztán ez...


Nem kell megijedni, fergetegesen jól szórakozott, és ezek különösen kedves gyerekek voltak. Végén puszi-simi, kézen fogva grasszálás:) Aztán jött a másik nője, azzal is labdázott. Alig tudtam hazarángatni, pedig alig állt a lábán. Lefekvés előtt még megkérdeztem, hogy milyen buli lesz holnap. 

BÓDOG, ONFOH (fújni)!

Ahogy parancsolja!:)

4 megjegyzés:

  1. Hát sziasztok drágáim! Ez a labdázós film! Én kevésbé tűröm jól, ha Kiskalózt valami sérelem éri, mint te, hogy szaladt utána, de mégis elvették tőle! Rosszul tűröm én ezt már ilyen késő este!
    Nagyon-nagyon gondolok rátok holnap egész nap! Remélem, lesz időd, hogy beszéljünk.
    (Ha van postaládátok, nézegessed néha azért, sose lehessen tudni!)

    VálaszTörlés
  2. Én is úgy láttam, hogy jól mulatott. Csak pillanatnyi elkeseredés volt. Aztán a végén újra mutatta a haverjának, hogy üsse ki a kezéből. Mazohista. :) De a görög macának azért betartott. Ha nem kell a labdám, nem adom a hintát se. Kemény! Micsoda hatalmi harcok. Képzeld, Pipi, itt is előkerültek a gyerekek. Hármat is láttam a homokozónál szerdán!

    A faölelős kép nagyon tetszik. És köszi az uzsonnás képet. :)
    Nagyon várjuk a mai beszámolót. Én azért itt is BOLDOG SZÜLINAPOT kívánok, a többi jókívánságunkat neked kell megkeresned... :)

    VálaszTörlés
  3. Boldog Szülinapot tőlünk is még ha ez nem is a szülinapi írás, de csak ma van a nagy nap. Millió puszi, és a faölelős kép valóban király:)

    VálaszTörlés
  4. Éljen Kuled! Boldog szülinapot! Nagy faöleléssel köszönti a boldogtalan távollevőket.

    VálaszTörlés