Meglepetés lesz...

2012. március 20., kedd

Ballépés délután - Kedd 20.

Jól indult a nap. Tavaszkitörés folytatódik. Virgonc ébredezés, mindannyiunk részéről.
Kuled prímán szuperált, pedig vásárolgatás volt terítéken.
De ki ne érezné jól magát a Perfect Toy elnevezésű 5 emeletes játékboltban. Nézelődni mentünk, hátha ott lapul a tökéletes motor. Nem merném úgy megvenni, hogy ő nem próbálja ki, tekintettel sajátos testfelépítésére:) A szülinap még elég messze van ahhoz, hogy addigra el is felejtse. 
Lesétáltunk egy megállót, mert ez az intézmény nem rég még itt volt egy sarokra, de lejjebb költöztek Kato Patisia megállóhoz. Jól tették, sokkal nagyobb és díszesebb az egész. Még fontosabb, hogy babakocsival is járható, ami az előző helyre egyáltalán nem volt jellemző. Sajnos a megfelelő motort nem tartják, de nyomon vagyunk. Viszont nagyon jól szórakoztunk, mert a Khaled mindent akart és üdvözült arccal rohant a sorok között, sikkantott, MAMA, PAPA! és mutatott valami isteni kincset. Megszemléltük a legó felhozatalt. Ugyanaz persze, mint otthon, de nem olyan borsos áron, mint hittem.
Végül persze nem vettünk semmit, de legalább körvonalazódik a téma. Simán kihoztuk a gyereket is botrány nélkül, ezért megérdemelt egy jó kis fánkot. Még jó, hogy megvettük neki, mert felfedeztem tegnap este egy új boltot. Mégpedig aranykáim egy turkálót, pontosabban charity shop-ot. Eszméletlen dolgokat árulnak, minden kategóriában. Próbáltunk nézelődni, de ezt a programot a Khaled még fánkevés közben sem értékelte. Mindössze egy fölsőt vettünk néki és Adrinak egy napszemüveget, de pénteken jövünk újra.
Íme az új ruhadarab, az illetékesnek is nagyon tetszik...


Már 11 volt mire hazaértünk, gyorsan főztem ebédet. Közben rajzoltunk is, aztán Adri átvette ezt a frontot...




Hát nem lenyűgöző? Ha nem találtátok volna ki mi van a képen, a videóból kiderül:)...


Jól belakmároztunk a jó öreg pirostésztából. Adri elhúzott, Kuled lefeküdt. Én gépeztem és terveztem a délutáni programot a csodás napsütésben. Sajnos hamar fölkelt, nem tudom mért nem alszik rendesen már napok óta. Kérdeztem indulhatunk e sétálni, és meglepetésemre NEM-mel válaszolt. Ami önmagában nem is meglepetés, mert elsőre mindenre ezt mondja, de elmerült a kis ügyeiben. Hát mondom, ha nem hát nem, időnk van bőven. Most már egész jól besüt a nap a kisteraszra, oda tettük a székhelyet, építkeztünk, rakosgattunk, gombolyítottunk. Később azért csak forszíroztam a menést, de továbbra sem óhajtott. Mondom a boltba csak le kell menni, erőszakot teszek. Beadta a derekát és akkor opsz. No hol a kulcs? Nem csigázlak tovább titeket, Adri magával vitte. 
Opcióként szerepelt, hogy menjünk érte, de mire megtesszük ezt a kört, már jöhetünk is haza. Végül is csak Adrinak akartam vacsorának valót venni. Azért az ideg szétb..ott, kint 21 fok van, mi meg itt nyüzgünk. Khaled persze most ezért sértődött meg, mi az hogy nem megyünk, de hamar túltette magát rajta.
Úgyhogy kénytelen voltam takarítani, mosni. Khaled főzött...



Elnézést, de képeket is délután akartam csinálni, valami csodás programon.
De kínomban lefotóztam nektek két dolgot, amit már régebben ígértem.

A bérletem...



Nem tűnik túl EU szabványnak, mindenesetre igazi havibérlet, nem valami bevándorlói hülyeség. Az is igaz, hogy eddig sosem kérte tőlem senki.
Valamint a másik agyszaggató érdekesség, az ABkártyám...

Pompás dolog, csakis ide járok. A röhej az, hogy 200 pont kell egy 6 EUR-s kuponhoz. És vajon hány EUR 1 pont. 3 EUR basszák meg, szóval kemény 1% kedvezményt kapok a hűségemért. Arcátlanság.

Nem idegellek tovább titeket, holnap magamhoz varrom a kulcsot, irány horány:)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon eredeti az arc piercinged a bérleten. :) Csak hogy tovább idegesítselek, a DM-ben április 1-től nem 200 HUF egy pont, hanem 300! És ha ez nem tetszik, visszaadhatod a kártyád (a kártyatulajdonos szerződést bonthat). Ők sem adnak ám örült nagy kedvezményeket, csak náluk rafináltabb a beetetés. Pl. a 150 pontos kuponfüzethez most már 45.000 forintot kell otthagyni, ezután pár általuk kiválasztott termékre adnak 50% kedvezményt és egy vásárlásra 15%-ot. Hogy ez megérje 45 ezerért kéne vásárolni egy összegben, de max. 10 ezerért vásárolunk, így kemény 3,5%-át kapjuk vissza a náluk hagyott pénznek. Arról nem beszélve, hogy más noname drogériákban alapból 20-30%-kal olcsóbb minden. Oké, ott nincs olyan nagy választék, rend, és csillogó padló, mint a DM-ben, az igaz. Kinek mi a fontos...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szemét DM! Bár én a 15%-kal nem is szoktam próbálkozni, az 50 pont után járó 25%-os pelenka kedvezményben utazom. Ha ennek a korszaknak vége, szakítok is a DM-mel, mert minden rohadt drága tényleg.
      Valóban nem törődtek túlzottan a csodás profilommal, de mi lenne, ha simán átragasztanék egy másik képet? A kedvencem mégis, hogy akik jeggyel járnak, a kijáratnál átadják a még érvényes jegyeket, a befelé igyekvőknek. Mert itt ugye másfél óráig érvényes, akárhány utazásra, kiszállással. Igazán szolidáris aktus:)))

      Törlés
  2. Oh, bocs, hogy így belemerültem a kereskedelem útvesztőjébe. Khaled mackó még mindig csodásan főz, és a halak is bámulatosak. A kulcs ügy no comment! Jó szerencsét mára!

    VálaszTörlés