Meglepetés lesz...

2012. március 30., péntek

2 éves a Khaled!!! - Péntek 30.

Felvirradt a nagy nap...a rokkerek látod újra együtt vannak!...
Nekem mindig ez a dal jut eszembe, igazán lelkesítő.
Ránk is fért, mert tegnap hajnali 2-ig szervezkedtünk.

Adri bicajt szerel, fél siker...


Pipi sütit süt, holnap kiderül siker e egyáltalán...




Na de ma már ma van. Ébredés után folytattuk a készülődést. Adri bezárkózott a biciklivel, én a Khaleddel bonyolítottam a reggelt. Szerencsére hamar megoldódott a probléma, Adri is előkerült, bicikli egy darabban. Aggódtam, de egy Apa nem adja fel. Khaled nézett egy kis Pingut ráhangolódásképpen, mi kávézás közben felidéztük a 2 évvel ezelőtti eseményeket. Pityer...
De nem volt idő nagyon belelovalni magunkat. Én csináltam az ünnepi fogásokat...


A fiúk felöltöztek és a fedő sztori szerint lementek kenyérért. Roham tempóban terítettem, díszítettem, hoztam az ajándékokat. Szerencsére a metrót is nézték kicsit, így időben elkészültem. 
Várom az Ünnepeltet, utolsó simítások...



Csönget, és...


És képek, képek, videók (nem sikerültek túl jól, de én voltam az operatőr, a felszolgáló, a moderátor, az animátor és végül a büszke anya)...



azt hittem ilyet csak 1 évesek csinálnak...


a legnagyobb ütő, a legó...




spongya bob is van...


torta, ami isteni lett, pont ahogy kell...



fürdőjáték, sajnos a homokozó cuccoknak még nincs szezonja...


újabb étkek...





rendben van, ehető...


a lufik is taroltak...


Igazából az Apuka kapta a távirányítós autót, de hajlandó kölcsönadni...


Csillapodott az első hevület, gyorsan megnéztem a világ történéseit. Találtam történést nem is akár milyet:))). A Köszöntött döbbenten nézte, kiderült, hogy a mozdulatokat próbálja ellesni! Íme Ifj. John Travolta és a minősíthetetlen Muterja, akit nem tudunk levágni a képről...


Hamar látszott, hogy közeledik a kidőlés. Nem bántuk, nekünk is fogytán volt az erőnk. Ráadásul a tengerhez óhajtott menni délután, jobb is ha korán fekszik.
Sajnos lefekvés után pár perccel csöngetett a szomszéd és ordítva társalgott. Hasznos infót hozott amúgy, mégpedig azt, hogy itt is lusta nyomik a postások. Küldemény érkezett Khaled Nemr számára, ő pedig meg sem próbálta kézbesíteni. Hétfőn mehetünk érte a postára. Sebaj, legalább van programunk és folytatódik az ünneplés. Nagyon izgi! Na de a Khaled jól felébredt, nem is akart visszaaludni, aztán mégis. Olyannyira, hogy fél 4-kor kelt, Apját szintén akkor rángattam fel.

Ilyen a szülinapos kipihenten...






A tenger már esélytelen volt, de így jöhetett a "Szülésnapot" ünneplő és a DNS donor programja röviden. Annyi vágyam volt, hogy a kis téren (Iroon) igyunk egy kávét. Szerencsére Khaled is meggondolta közben magát, a tenger helyett a VONA(t)-ozást szerette volna. Mindenki boldog! Más utcákat választottunk, megérte.
Kacatok, régiségek boltja...


Maffiózók presszóznak...


Utána séta...




ez nem vicc, igazi növények!!!...


Szuper ez a városrész. Újra éljen az óraátállítás, még a téren is volt időnk bőven...


Nem sokat játszott, csak hurcolta a cuccait, nehogy valaki megnézze. De látszott rajta, hogy nagyon büszke az új bicajra. Hogy egyáltalán nem tudja hajtani, az álló helyzetben úgysem derül ki. Tudományosan nézelődött róla..


7 körül értünk haza, jólesően kimerülve. Vacsira benyomtunk egy kis pirostésztát, kellett is a sok izgalomra. :))

Az ünnepelt visszavonul összes termeibe...


BOLDOG SZÜLINAPOT ARANYOM!
Kössétek fel a gatyát, mert most már tudja honnan fúj a szél!

5 megjegyzés:

  1. Hát ez fergeteges volt! Milyen kis szemérmesen örült! Nagyon nagy lett, most látom csak igazán! Szép szülinapot csináltatok Őkelmének!

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, ez full service volt! Riszpekt! Gratulálunk!

    VálaszTörlés
  3. Igen, igazán kitettél magadért, Pipikém! A torta is csodás lett. És olyan édesen örült mindennek. Illetve még nem mindennek! Ja, és Travolta elbújhat mellette!

    De hogy érted azt, hogy most már tudja honnan fúj a szél? Már pár hetesen/hónaposan is pontosan tudta, honnan süt a nap. A zárókép fergeteges a kis fecskében. :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon köszönöm a dicséretet, megtettük ami emberileg lehetséges:) Csak a tömeget nem sikerült makettezni:) A szelet úgy értem, hogy most már tudja, hogy mi a dörgés szülinap témában! A nap persze hogy onnan süt!:)

    VálaszTörlés
  5. Királyok vagytok Pipikém, frenetikus bulit prezentáltatok!

    VálaszTörlés