Meglepetés lesz...

2012. március 19., hétfő

Csak semmi izgalom - Hétfő 19.

Visszatértünk a hétköznapi kerékvágásba. A hétvégi programcsokrot nehéz is lenne überelni, de kell is a pihenő:). Reggel csodás kávé, közben Khaled Elmo-t nézett. Adri reggeli műszakra készült, hamar lelépett. 
Mi békésen lementünk a térre, semmi különös. Ténferegtünk kicsit, hinta, labda, metrónézés. 

Én az eget néztem...

 
Nem maradtunk sokáig, zöldséglevest főztem, az igazi tavaszi életérzés jegyében.
Kuled oda volt érte, még mindig ez az egyik kedvence...


Nagyon álmosnak tűnt, gondoltam most kialussza a tegnapi lemaradást. Ő nem gondolta. Fél kettőkor már rajtam lógott ismét. Mi lesz este, ha már mondjuk 5-kor kikészül.
Irány a park, ott mindig jól telik az idő.
Az Omoniáról gyalogoltunk, mert Adri szerint van félúton egy delikát üzlet, ahol magyar cuccokat is tartanak. Gondoltam megnézzük, érdekességképpen. Hát nem volt ott, lehet hogy időközben felgyújtötták, de valószínűbb, hogy valahol teljesen máshol van:))). Nem baj, a séta jólesett...

Stadiou út...



Khaled újított a parkban, mégpedig a por és kavicsdobálás művészetét sajátította el. Felettébb szórakoztató szerinte, amíg hozzá nem vágom valamihez. Itt épp minden élőlénytől távol fetreng, miután kezd beletörődni, hogy a kavicsdobálás tiltólistán van, mert szerintem nem tréfás...


Igyekeztem szépíteni, játszottunk egyet a tónál...






Kb. egy óra múlva elértünk a kacsákig:). Khaled nem túl jó dobótechnikájának köszönhetően inkább a galambok lakmároztak, dehát nem tök mindegy?...






Még a játszón is bonyolítottunk egy gyors kört. A gyerek már készen volt, dülöngélt ide, oda. Végigvette azért  az összes kedvencét. Kifelé még egy kis rajzolásra is volt idő, de csak gyorsan:)...


Komótosan andalogtunk a tér felé, a találkozóra Adrival. Aztán kiderült, elfoglaljuk mi magunkat útközben is. 

Délceg görög katonákkal...



Az igazi fenyítő. Szerintetek oda mert valaki menni?...


 

Igen:))) Iszonyat magas csávók, nem csak a kínai asszony miatt, de így különösen mókás:)))


A Syntagma békeidőben...




Nagyon tetszett neki ez a muzsika. Még a pénzt is hajlandó volt odaadni érte, ami nagy szó!:)

Szerencsére még délután felfedeztem, hogy elfogyott a pelus, csak hazaugrottam és szaladtam a Carrefourba. Az éjszakai élet határozottan kezd megélénkülni, egész jó a hangulat a téren. Remélem nekünk is lesz alkalmunk megtapasztalni:)
Közben a fiúk tojást sütöttek és mire megérkeztem teljes egyetértésben habzsolták is befelé. Későre járt, isteni szerencse, hogy nem itthon dőlt ki 6-kor ez a Kuledka. Negyed nyolckor, gyakorlatilag rongybabaként öltözött, tűrte a pelenkázást és bezuhant az ágyba:)

3 megjegyzés:

  1. Az jutott eszembe, hogy ősszel-télen az ott megszokottnál unalmasabb az élet és nem lehet-e, hogy ezek a görögök csak magukat szórakoztatják néha egy-egy randalírozással?
    Most hogy lesz más elfoglaltságuk is, talán nyugton maradnak.
    Kalóz a szokásos csodákat mutatja.

    VálaszTörlés
  2. Simán igazad lehet. Sőt az tuti, hogy 40 fokban nem fognak ezek pattogni:) Meglátjuk, bár mi eddig is kimaradtunk az igazi izgalmakból:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is tetszett a muzsika, főleg ahogy Khaled tesztelte a kocsi lengéscsillapítóit. :D Oltári! És úgy látom, már nagyon gyorsan tud futni, jó lesz vigyázni!

    Ja! És nagyon délcegek a katonák, még a harisnya, és a fura cipő ellenére is. Csak az a fenyi ne lenne ott!

    VálaszTörlés