Meglepetés lesz...

2012. március 4., vasárnap

Virulunk - Vasárnap 4.

Szokásos, blablabla. Nem szőttünk különösebb terveket mára, maximum napfürdőzést. Van pár szabadtéri múzeum, műemlék látogatás a tarsolyomban, de azzal várunk még pár hetet, hogy igazán jól essen a hosszabb kinttartózkodás. Persze túl sokat sem szabad várni, mert már nem sokáig ingyenes a vasárnapi belépés.

Mellesleg nagy terveink voltak kajafronton, ahhoz is kellett idő. Ezt nem lehet persze kivárni, sőt ha nem tudtátok volna, a tojáskrém alá teljesen fölösleges a kenyér...


Mivel Adri úgy tűnt egyáltalán nem szándékozik ma felkelni, kettecskén elballagtunk a kisboltba. Alapvetően csak citrom kellett, de egy 7 days Mini-t nem tudtunk otthagyni. Khaled érezte a dolog súlyát, hozta is lelkesen a szatyrot...


Persze csak az úttest közepéig, mert ott úgy érezte feltétlen le kell tenni, de ez részletkérdés:).
Otthon, kihasználva a nyugalmat én a szépségemet ápoltam, holttengeri ásványpakolással (by Zsozsó). Na ki a legrusnyább a vidéken?...



Bár asszem Zsozsó arcátültetős képét nem tudom alulmúlni...:)))

Mások a sonkáikat mustrálták...


Adri is kegyeskedett. Ezen legalább már túltettem magam, sőt felülemelkedtem e kicsinyes kérdésen. Kel amikor akar, mi intézzük a kis dolgainkat. 

Na szóval nekifogtunk sokfogásos ebédnek, sőt Főzőshow és Verseny.
1. Induló: Mr. Ahmed Tigris, Alexandria Réme, Alkalmi Gasztro Zseni, aki régen maga is fogta. 2 főfogással nevezett:
Insalata di polipo - (citromos, olivás polip saláta)


Alexandriai tintahal - fokhagymás paradicsomos grillezett tintahal



2. Induló: Kucs Úgycsinálomahogynekemtetszik Piroska, Klasszikus Proli Konyha, de van internettye és onnan néha beszippant valami infót, 1 fő fogás és 1 köret:

Currys rizs - hosszúszemű egyiptomi rizs, keleti fűszerekkel

(- az előző képen szerepel -)

Mandulás pisztráng - pisztráng zsemlemorzsában sütve, citromos, vajas, pirított mandulaforgáccsal


Legfontosabb persze a Zsűri:
Khaled Hátsosemeszünkmár Nemr-Aly, minden táplálékok legnagyobb ismerője, kedvenc fűszere a SÓ.

Tudományos alapossággal megkóstolja az összes fogást...


Izgatott várakozás. Mindent ehetőnek nyilvánít, de a győztes ez alkalommal Ahmed Tigris paradicsomos tintahala, rizzsel. Gratulálunk a nyerteseknek. :)))
A Zsűri visszavonult összes termeibe, állítólag csicsikálni, muhaha:)

Fölkelt a szentem, irány a...kitudja mi. Adri vonakodott a térre menni, de mire elérünk bármilyen értelmes helyre, nem süt a házak között a nap. Így mégis a terecskénk maradt. Mi szeretjük, ez a lényeg. Jó frappé, jó játszódás, uzsonna. A gépet sajnos otthon felejtettem, de tegnapról idézzétek fel.:)
Ígértem nekik sütit, ha elfoglalás órát tartanak. Ez hatott, igazán kedvesen elvoltak.

MacGyver megint segített, linzer szaggatás...


Mióta Gábi sütött, ez Adri egyik kedvence, most is ezt rendelt.
Khaled is kedvet kapott időközben egy kis konyhai munkára. Újrafelhasználható müzlink most is segített...


És a folyamat (nem túl izgalmas film, de nekem volt egy jó fél órám:)))...


Egy klasszikus! Soroljatok fel 5 különbséget amit a két filmen láttok. Nyeremény (a HZsófitól szabadon), egy hátba veregetés:)...



Őrület!!!

5 megjegyzés:

  1. Szerintem sosem volt ilyen egyenletes az arcbőröd! nagyon hasznos ez a pakolás :D én is akarok :D
    a linzerszaggató különösen praktikus megoldás McGyver eszköztárából.
    munkaidőben nem nézem meg a videókat mert nem akarom rontani a morált idebenn, de majd később rátérek arra is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg fantasztikus, és lemosás után is remek eredményt adott. Van még benne japán szaké (ez is szuper, ezt ismerem) és mediterrán olíva maszk, jövő héten azt mutatom be:)))

      Törlés
  2. Én már tegnap is próbálkoztam hozzászólni, de eltűnt, és olyan ideges lettem, hogy nem próbáltam újra. Lehet, hogy a többiek is így jártak? Hátha most...
    Szóval, ez az iszappakolás nagyon jó, de fölösleges velem versenybe szállni, valljuk be, az én arcátültetős almapakolásom verhetetlen. Viszont a konyhai verseny nagyon tetszetős, hát még a résztvevők bemutatása. :)

    És a videók. Bár ötnél sokkal több különbséget látok, az én listám a következő:
    1. haj hossz
    2. kar hossz
    3. fejtartás
    4. tánctudás, előadásmód
    5. most mosoly, akkor rémület ült ki az arcára
    Nagyon jól nyomják, csak így tovább!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megint te nyertél! Hogy mik vannak? Ha összegyűjtesz 5 hátba veregetést, beválthatod egy cuppanós puszira:)))

      Törlés
    2. Így nem nehéz, ha nincsenek ellenfelek. :( De nem baj, ők magukra vessenek! Én csak gyűjtöm a hátba veregetéseket, jól jön az néha napján. Sőt, bármikor!

      Törlés