Meglepetés lesz...

2012. március 7., szerda

Közepibe - Szerda 7.

Az időjárás továbbra sem kegyes hozzánk, de mi kicsire már nem nézünk.
Rémes hajnali ortájozás után, úgy döntöttem megörvendeztetem magunkat egy délelőtti Parkozással. Még nem jártunk ott mióta visszajöttünk. 
Rohamtempóban megfőztem az ebédet, zöldbabfőzelék és halrudacsok. Összeszedtük magunkat és Adrival együtt indultunk. Íme a napunk, leginkább képekben, a szövegem úgyis hervasztó.

Most nem szálltunk át, inkább elmentünk Monastirakiig és onnan sétáltunk az Ermou utcán.

Monastiraki (háttérben egy rom) reggel...


Érzékeny búcsút vettünk Adritól, fél órával hamarabb ért be, legalább hamarabb hazajön. Irány a Park!

Katasztrófa, turistáknak...


Parlament, háttérben Lykabettos domb...


És a Park bejáratánál (szerencsére nyitva volt), nem kellett körbetúrázni...


Még mindenki álmos kicsit, itt így menő...


Elhoztuk Khaled minden eddig termelt kenyér maradékát, hadd lakmározzanak a libák kacsák...


A galamb vérszemet kapott:)))...


Szerinte az etetés igaziból ilyen...


Mindenkinek jutott...


Öltözködik a páva...


Gondoltam megnézzük az itteni játszót...


Szerencsére csúszda is volt...


Sőt homokozó, kisházzal. El sem hisszük...


Innen aztán nem is mozdultunk, kiélhette magát végre...


Hamarosan társaság is gyűlt, volt kb. 10 gyerek 4 nyomoronc homokozó játékra...


Khaled kezdett kicsit kifordulni magából. Amúgy eszébe se jut, de látta, hogy egy kisgyerek homokot dobál, na akkor neki is kellett. Nem hallgatott a szép szóra, kényszerítettem a dicstelen távozásra. Pucoltunk haza, a metrón már nagy erőkkel kellett ébren tartani.
Kedvencét a zöldbabfőzit, kb. meg sem kóstolta, de minek is ha van halrudacska. Agyam eldobom, holnap belé tömöm:)))
Jó nagyot aludt természetesen. Ébredés után nem sokkal lementünk bevásárolni. A bótban addig nézett szívszaggatóan, amíg vettem neki egy kisautót. Nem vagyok én normális. A téren rögtön ki is próbáltuk...


Lógott az eső lába, nem voltak sokan, azért mi lefutottuk a szokásos köreinket...


Dodókacsa...


Mikor a szél is felélénkült, menekülőre fogtuk. Adri jön haza úgyis, csináljuk a vacsorát.

Pompás segítségem nem hagyott cserben...


Nagyon ügyes tényleg, igazán igyekszik:) Mikor Adri jött, húzta két kézzel és mutatta a sütőben a melegszendvicseket: PAPA, ODA, HAMM, TÉ! Isteni finom lett, büszke is lehet magára:)

Egyedül fürödtek Apjával. Én a háttértáncot vállaltam. Felkészülhettek holnapra, ugyanis kimenőt adtam magamnak délelőttre:) Subidubidú! Meglátjuk mi sikeredik belőle, véres leszámolás, vagy kikapcsolódás:)

3 megjegyzés:

  1. Az elején írod, hogy ott egy rom, na de mi? Azt nem tudhatjuk meg már sose? (Hihi)
    A kisded mohón falja be az üres szárazkenyeret és te ezt még filmezed is? A szabolcsi éhezők se ennyire mohók.
    Különben a park még most is idilli, jó az a játszó. Legközelebb több játékot vigyetek.

    VálaszTörlés
  2. Persze, ha a madarak elől kell megenni, akkor a száraz kenyér is jó, még a héja is! Otthon meg csak a halrudak. Szép, mondhatom! Jó kis napotok volt. Gondoltam én, ha jobb idő lesz, előkerülnek a gyerekek is. Ez a Kelemen László utcára nem igaz. Itt nincsenek.

    Drukkolok, hogy sikerüljön a holnap délelőtti terved. És kösz a pávát! :D

    VálaszTörlés
  3. A romot majd együtt felfedezzük, ha addig szét nem verik:) Akkor majd kiderül mi is lehet az:) Zsozsó jól mondja, ha nem lenne még a nyers halnál is gusztustalanabb, lefotóztam volna pl. a tegnap meghagyott melegszendvicset, arról konkrétan csak a sajt és némi krém hiányzott. Ha azt akarom, hogy kenyeret egyen, majd azt mondom, hogy a galamboknak van eltéve.
    Látjátok, hogy voltak gyerekek, de azok 9-kor ébrednek, 11-re érnek bárhova.
    És igen, tervezem, hogy a 100Ft-osban veszünk még pár szettet, akkor jut mindenkinek:)

    VálaszTörlés