Meglepetés lesz...

2012. március 16., péntek

Felemás - Péntek 16.

Azért felemás, mert reggel szinte téli időjárásra ébredtünk. Csak az anyai ösztön tartott vissza attól, hogy hosszában felvágjam az ereimet. Adrit ez nem érdekelte, minden próbálkozásunk ellenére aludt fél 10-ig. Mi addigra nagyrészt kikészültünk, 6-kor indult a nap. A dolgon nem segített a jó kis bevásárlás sem. Vettünk Khalednak csokit, förtelmes botrányt rendezett, hogy miért nem kaphatja meg azonnal. Nem is maradtunk lent tovább, marha szar hangulat volt az utcán is. 
Inkább nekiálltunk a pizzasütésnek, azt legalább ketten élvezzük. Íme egy újítás, amivel ma találkoztam először. Eddig ez is olyan volt, mint az otthoni élesztő. Igazán bölcsen csomagolták két 2,5 g-os (vagy ahogy a Zsozsó írná 25 dkg-os:))) darabra. Hogy mik vannak...


Kuled ellenőrzi még a sütő hőfokát is, bár egyenlőre csak a tésztát kelesztjük fölötte. Szia kakukkfű!...



Gyengébbeknek a pizza helyett tonhal saláta, avokádóval...


Pizzagyártás közben, önéletrajz fotót készítettünk Adrinak. Szerintetek használható? Bár amit eddig használt (inkább meg sem mutatom), annál biztos jobb. Melyikre szavaztok?...



Láss csodát, felszakadoztak a felhők, a kedélyünk is megjavult.

Gyors labdamenet, szunyókálás előtt...


Sőt még egy-két fontos hívásra is jutott ideje...


Isteni tervet eszeltem ki délutánra, de végül nem valósult meg. Nem árulom el, hamarosan bepótoljuk. Azt történt ugyanis, hogy leugrottunk kenyérért (a felhők megint jöttek), de a Khaled az útközben majszolt, egy szelet Kindert, úgy kente szét magán és a ruháján, hogy dührohamot kaptam. Gondoltam, ha hazahozom meggyilkolom. Jobb lesz akkor már inni egy kávét, leszarom az időjárást. Ettől meg is nyugodtam, sőt a frappé mellé kapott vízzel még a gyereket is szalonképessé tettem. És ahogy ott üldögélünk elsodortak minket az események.
Játszottunk pénzzel...




Vizslattuk a járókelőket...


Ácsingóztunk járgányok után...


Ez ugyanaz a kisfiú, akit láthattatok már zokniban illetve mamuszban. Most egy 3 számmal kisebb sportcipő volt rajta, a sarka letaposva, papucs módjára.
Koldultunk kenyeret, csajoztunk, hintáztunk, labdáztunk. Másik haverunkkal a templomlépcsőn ralliztunk. 

Medvéket simogattunk...


Sőt a végén kenyeret is vettünk. A pékségben eddig is csíptek minket, de ma hivatalosan is el vagyunk könyvelve. A kedves eladó lány, megkérdezte honnan jöttünk, meddig maradunk. Én megkérdeztem, hogy hívják azt a fajta kenyeret amit veszek. 

Íme: Dio horiatiki parakalo!...


Most utánanéztem a receptjének is, mert nem értem hogyan lehet ennyire finom. A szakirodalom szerint természetesen a különleges sárgás színű görög liszt a felelős, de titkos hozzávalóként van benne kevés olívaolaj és egy kicsi méz!. Azért ilyen ropogós szerintem! Hoppá, lehet próbálkozni!:)

Szóval pompásan szórakoztunk. mire haza keveredtünk, kár lett volna új progiba kezdeni. Kicsit eszegettünk, tévézgettünk. Irány a fürdő. Csendélet...


Rövid szpícset tartott: MAMA! PI-PI-PI MANDAH! OTT-OTT! FA!, MAMA, TÉ VONA, PAPA, VONA (sihuhu!) SÍN, SÍN, TÉ! ODA! stb.
(Vagyis: (délután) csipcsirip csiripeltek a madarak fenn a fán. És holnap, menjünk együtt (Papa, Mama és Én) vonattal (metróval) valahova. 
OKÉ!

13 megjegyzés:

  1. Szerintem az 1. kép a nyerő ha lehet szavazni. Bár lehet egy ágyban fekvős kellett volna, ha már délben kelt:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát ha valami ágyban végzendő munkára jelentkezik, akkor tuti:)

      Törlés
  2. Micsoda folyékony fordítás! Kies családotok 4. nyelve. Álljatok át ti is erre, nincs félreértés.

    VálaszTörlés
  3. Én is az első képre szavazok.

    Mellesleg nálunk a Budafoki friss élesztőt 50g-os csomagban adják. Nálatok kettő 2,5g-ost árulnak??? Hogy mik vannak...Szerintem az 2x25g. Vagy 2x2,5dkg. Így jár az aki a kisebbet cukkolja! :D Különben a ketté csomagolása nagyon is indokolt, én folyton kibontom, kettétöröm, és a másik felét már nehéz úgy vissza csomagolni, hogy ne száradjon ki.

    A kenyér annyira gyönyörű, hogy kár a gőzért. Ilyet csak egy görög pék tud.

    Apró technikai problémám: a második videót nekem nem játssza le, azt írja, hogy "Ez egy privát videó." Kivel beszélt ez a gyerek telefonon?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jogos a piros pont Zsozsónak mértékváltásból.

      Törlés
    2. Hát igen, beégtem:) De ez így kerek:)))) Valóban irtó praktikus, nekem is ugyan ez volt a problémám. Adri is kérdezte mostanában mért nem sütök kenyeret. Hát emellett az enyémet nem is lehet kenyérnek nevezni:)

      Törlés
  4. Én is az első képre szavazok, a második túl huncutkás.
    A filmet nekem se játssza le.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Javítottam a filmet, most már meg tudjátok nézni, nagyon jó:)

      Törlés
  5. Egyértelműen első. Ha még próbálkoznátok (nem azért mondom, hogy kéne, ez tök jó, de ha mégis), akkor hasznos lehet egy teljesen középső beállítás, hogy picit se legyen se profil, se megdöntött a feje. Olyan rika szimmetrikus arca van, érdemes kihasználni, az kelti a legszimpatikusabb benyomást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, azt is próbáltuk, de sajnos a fülei is ritka elálló koboldszerűek, valamit mivel megborotválkozott teljesen, pufók az álla és túl jóllakott napközis szemből.
      De az elsőt választottuk, csak kiphotoshoppoltam a fülbevalóját, kicsit levágtam, hasonlók!:)
      Köszönjük a segítséget mindenkinek:)

      Törlés
  6. Ja és az élesztővel kapcsolatban zseniális, hogy rá van írva hogy D1, D2. nehogymár összekeverd! tökéletes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezt nem is értem. Szerinted baj, hogy a D2-t használtam először???

      Törlés