Meglepetés lesz...

2012. március 14., szerda

Pancser muter - Szerda 14.


Ma jó kis napunk volt, nem kell izgulni. A pancserség csak abban nyilvánul meg, hogy a délutáni programra nem vittem fényképezőt, pedig tuti jó kis témák voltak:) És még valamiben, majd a végén.:)
Normális, üvöltésmentes felkelés után megszabadultunk Adritól. Akinek működik az internetje, de még mindig fel van zaklatva:). Azért egy kis labdázás belefért...


 
Hiába fogadott ez a látvány a reggeli kávém mellé, de én bíztam a weather.com-ban. Szerintük ma kezdődik a tavasz (az a hó ottan tegnap esett!!!!)...

Hamarosan látszott, hogy valami tényleg kezdődik. A szemközti házakat már a napocska süti...

Gyorsan felkerekedtünk, vásároltunk és igyekeztünk napsütéses foltokon játszani. Hinta volt, cicát is kiraktunk termésekből. Ez a rituálé része. A többi időt a helyi lurkók bámulásával töltöttük. Kiknek ugyan cipője általában nincsen, viszont most volt valami érdekes pörgettyűjük. Ennyit a Fisher Price-ról és a többi színes-szagos vacakról. Bár ahhoz képest, hogy mi a porban turkálunk, ez egy kultúr-játék:))) Nehezen de elcsalogattam, vérdúsító tojáslevessel csábítottam haza.

Mostanában ez az utazás kedvelt formája (a kocsi lábtartóján térdelve)...

Gyorsan benyomtam az ágyba, megkérdeztem kell e ürítkeznie (ez a délutáni alvásnál szokta zavarni), a válasz természetesen NEM!. Hát 2 perc sem telt el, a zárt ajtón át hallottam a küzdelmet, hosszan. Aztán MAMA! TATA! Fasza mondottam, átcsomagoltam és szerencsére elaludt.
Délután a változatosság kedvéért elmentünk a Parkba. Mindig sikerül új utakra akadnunk, sosem unjuk meg. Valamint a sok kutya, a kacsák, a játszótér és tavacskák együttes jelenléte olyan vonzerővel bír, amit nehezen előz bármilyen más helyszín. 
Most végre megleltük a mindenhol kitáblázott Gyerek Könyvtárat. Gyanítom, hogy csak görög könyveik vannak, de mivel zárva volt, ennek nem járhattunk a végére. Egyszer már a Botanikai Múzeumot is megtaláltuk (az is zárva volt), de azóta nem sikerült:))).
Főleg a játszótéren időztünk, homokozás ezerrel, faházikóból ki-be. Hinta, libikóka (ez most nagyon trendi), csúzda persze. Egy kisfiú érdeklődött most az irányunkban, Yannis, vele már egyszer találkoztunk. Khaled kezdetben bizalmatlan volt, mindent elvett tőle. Mondtam neki: kisebb nálad (és az egyetlen aki figyelemre méltat), lehetnétek barátok. És a barátok kölcsönadják egymásnak a játékokat. Talán csak megunta a zsibbasztó szövegemet, de ettől kezdve prímán eljátszottak.:)
Kukucska játékot is játszottunk a kis házban. Az egész játszó fetrengett a röhögéstől, azon, hogy a Kuled hogy fetreng a röhögéstől. Úgy nyerített és visongott, hogy azt nem lehetett kibírni:))) Na erről sincs fényképem:)
Lézengtünk kicsit, mert Adrival a Syntagmán akartunk találkozni 6-kor. Odakeveredtünk szép lassan, pedózgattuk a kutyákat és már jött is a munka hőse. Közben láttunk egy aranyosat. Az egyik "félillegális" ebet, a közlekedési rendőr fogta vissza, hogy ne támolyogjon az autók alá. Rendes egy közeg. 
Az itteni kutyák előszeretettel ülnek le az úttesten, miközben a délutáni csúcsforgalom dübörög. Látszólag pihennek, szerintem arra hajtanak, hogy majdnem elüssék őket, aztán jól megsajnálják. Kinyúvasztott állatot természetesen egyet se látni. Ennek utána fogok járni, teljesen hibbant dolog.

Adri is megkerült, Khaledet transz állapotban hazaszállítottuk. Itthon csak egy kis madárlátta vacsorára futotta az erejéből, vígan aludni tért. 

Ide teszem, csak mostanra tudtam feldolgozni. Az elkövetőt még keressük...
Szükségünk lenne Colombóra, hogy kiderítsük ki volt az. És MacGyverre, hogy miként szedjük le. Csak erős idegzetűeknek, illetve azoknak akik láttak már hasonlót:))))



Plusz infóként elmondom, ezek repülők (ÁÁÁ), ahogy egy kedves járókelő megjegyezte arra az ártatlan kérdésre, hogy MI A K..VA, KI..OTT, F..OM EZ ITT??????:))))

Az elkövető fegyvere...
Ajánlom figyelmetekbe a gyártó honlapját (crayola.com), ennél rosszabbak is vannak, bár nekem ezt se kellett volna megvenni! 

3 megjegyzés:

  1. ööööööö, itt McGywer. Barkácsbolt, csiszolópapír, gyengéd simogatás. Nem az elkövetőnek, a falnak. Szerintem.

    VálaszTörlés
  2. A falak többnyire lemoshatóak. Enyhe tisztítószeres nedves rongyocskával óvatosan, hogy azért maradjon festék. Én Budaörsön golyóstollat, zsírkrétát sőt még filcet is lemostam egyszerű mosogatószeres nedves ronggyal. Csak tényleg óvatosan, mert az ember látja, hogy tűnik el a firkálmány, egyre jobban belelkesül, aztán már az előző (lehetőleg más színű) festés kezd látszani. Ezen látszik, hogy le fog jönni. Ne izgulj. Ugyanilyen sötétkék zsírkrétával firkáltad annak idején te is össze a falat az ágyad mögött. De az egy szar festék volt, csak a következő festésnél tűnt el.
    Ügyeskedj. A rajzeszköz csodás.

    VálaszTörlés
  3. És ha egyik se használ, még mindig ott a festék! Micsoda lehetőségek! :)

    VálaszTörlés