Meglepetés lesz...

2012. március 12., hétfő

Főző suli folyt.köv. - Vasárnap 11.

Minősíthetetlen időjárás. A reményhalak megdöglöttek, a facebook mai slágere szerint. Természetesen Adri is rájátszott. Leküldtem őket hagymáért délelött, hát iszonyat mit álltak ki ők ketten. Harcoltak a zord elemekkel rendesen.

Én a főzésbe menekültem, felvettem még egy fogást a mai menühöz.
Egy ilyen silány napon is jókedvre derít örök kedvencem...


Mivel szerencsére megvolt a recept online is, marokkói zöldbab...


Na meg a husika, a cuki kis birka vagy bárány, fene se tudja:)


És minden egyben...


Felséges volt. A kép nem a valóságot mutatja, Khaled tányérján igazából a hús és az olajbogyó fogyott. Jó dolog ez a bárány, legközelebb talán a kecskéhez is lesz bátorságunk. Talán fekete kecske babbal, minden idők legmegdöbbentőbb tápláléka Lisszabonból? Igaz Zsozsó? Megdöbbentő azért, mert ilyen rusnya ételt még életemben nem láttam, viszont az íze mennyei:) Sajnos nem tudom hogyan készül, de utánajárok.

Nos Khaled aludt egy nagyot, mire felébredt végképp szar idő lett, itt már csak így szokás. Megadtam magam, nem erőltettem. Adri nélkül úgy is könnyebb a programszervezés:) De jót játszottunk, tornázott az egész család, sőt művelődtünk is...


Jól megvizsgáltuk. Jó ez a Carrefour, van pár olcsó dolog (pl. pelenka), de nem olyan barátságos mint az AB. Na meg törzsvásárlói kártyát sem adtak még, úgyhogy sorry. Elpártoltam:)
Jé, Adri videót is csinált, micsoda aktivitás...


Akartam írni az itteni Húsvétról, de ahogy elmélyültem a témában sokkot kaptam:) Külön bejegyzésben kifejtem, hogy oldjam a hétköznapjaink egyhangúságát:)

2 megjegyzés:

  1. Már akartam írni, hogy micsoda színek kavalkádja a mindennapi kis kajátok, igazán gasztro magazinba illő. Végképp leszoktok az itthoni klasszikus prolikonyháról.

    VálaszTörlés
  2. Az lehetetlen, hogy leszokjunk! Ide nekem egy jó kis kását, mind megeszem:) Ha már itt nincsenek jó lecsópaprikák, tejfölök, legalább ebből a szegényes kínálatból kihozzuk a maximumot:)))

    VálaszTörlés