Meglepetés lesz...

2012. március 12., hétfő

Esős, de sebaj - Hétfő 12.


Nem hagytuk magunkat:) Mocsok idő, általános jókedv. Főzni nem terveztem, az előző napi maradékokon elélünk egy darabig:) Adritól hamar megszabadultunk. Megvártuk, hogy biztos eltűnt, kezdődött a buli. Én gyorsan csak poénból, beraktam a mosást, rendbe szedtem a konyhát. Khaled sertepertélt, cipőt pucolt, söprögetett. Idill. Sikerült ráhúzni a gumicsizmát, érdekes most állítólag kényelemes, pedig 3 hónapja nem tudta hordani:) Szerencse. Céltalan bolyongásra indultunk a környező utcákban, hátha történik velünk valami. 

És tessék...





Macskakedvelőknek mozgóképen...


Kedves állat, itt lakik a parkolóban a kocsik alatt, de a műhelyben is gyakran megfordul. Egyszer már kaptunk a szakitól benzines oldószert kézmosáshoz, mert taknyos volt állítólag a macsek:).

Mit ábrázol a kép? Valaki Colombó? NYEREMÉNYJÁTÉK!...


 Világfájdalom és dal...


Vettünk azért kenyeret is, sőt eszembe jutott a sluki frissítés. Enyhén szólva elfáradt a szipka, vettünk abból is újat a gyógyszertárban. Micsoda hatékonyság.
Én fáztam, hazajöttünk, ténferegtünk. Belapátoltuk a maradékot, persze Khaled kapott némi halrudacsot. A tabulé és a fahéjas zöldbab számára csak díszítés:)
Korán lefeküdt, de nem bántam. A Volta játszó (itt már voltunk) amit kigondoltam mára, elég messze van. Ha rendesen akarunk mulatni, időben kell indulni, mert csak egy kulcsunk van (Adri nem tud hazajönni). 
Sőt a Facebook Groupban is megírtam, egy anyuka jelezte is, hogy jönnének. 
Ügyesen elkészültünk, kocsi nélkül nekivágtunk a városnak. Séta alig, annál több metrózás (ez a tuti).
Emlékezett még arra is, hogy kapott a múltkor pecsétet a kezére és örült a programnak.
Első körben nem tudtam fotózni, mert most hajlandó volt felmászni ide-oda, de vele kellett tartanom. Kb. mint Jane (Tarzan nője) és Csíta, csak a paralízis után:)))


Aztán megpihentünk, a cég ajándékát köszönettel fogyasztottuk...


Extra:)...


Tania-ék is megkerültek. Kedves nő, 4 éves kislánnyal. Ők itt régi motorosok, Tania le is lépett a H&M-be.
Itt minden szülő kint üldögél, vagy vásárol. Csak én mászom a bambuszon:))))
Aztán újabb pihenő, tudtunk beszélgetni is, Khaled eszegetett és nézelődött.



BAMBA! ÖT!...


Jól kipurcantunk, robogtunk haza. Szerencsére Adri is később jött, különben állhatott volna az ajtó előtt. Kuledetek sokat nem szarozott, egyetlen Thomas mese, majd elterült és a ninnano-t énekelte. Nem kérettem magam, pápá. Csak így tovább!

5 megjegyzés:

  1. Látom megtaláltátok a görög Anyamacskát, leszámítva, hogy ez így első nézésre nem sánta :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Ő egy fontos helyi erő, mindenhol ott van, vagy a leszármazottai?:) Egyenlőre nem sánta:)

      Törlés
  2. A cicás az nagyon jó!
    De kicsit melankolikus hangulatban volt a kisded. Örülök, hogy ilyen jó napotok volt.
    A nyereményjátékba talán beneveznék. Nem sütöttél mostanában valami különlegességet? Úgy néz ki mint valami, amit még a kóbor állatok se tudnak megenni.

    VálaszTörlés
  3. Hihihi:) Csak a hintában kapja el valami furcsa világfájdalom, de ott mindig ilyen fejet vág.:)
    A megfejtés még jó is lehetne, főleg ha te sütötted volna:))))
    Lehet újra próbálkozni, nincs limit:)

    VálaszTörlés
  4. Khalednek és a madaraknak kiszórt maradék a pékségből? Úgy látom, az egy locsolócső, ha egyszer bekapcsol, akkor lesz igazán finom az ázott kenyér. :D

    Jól láttam, hogy kesztyű is van rajta? Nem arról volt szó, hogy Athénban vagytok? A romokat csak photoshopoltad, valld be! :)

    VálaszTörlés