Meglepetés lesz...

2012. március 22., csütörtök

Álomszuszék - Csütörtök 22.

Szokásos hajnali kelés, dolgos reggel. Turkálni készültünk az új/egyetlen helyre főleg Adrinak, mert a férfi cuccok különösen pofásak. Úgyhogy Khaleddel boldog egyetértésben elkészítettük a fasírtot (sütésre készen), és a céklasalátát. Adri ébredését követően, alaposan tanulmányozták az útikönyvet. Lehet, hogy terveznek valamit?...


Majd kisebb összeveszéssel elegyítve, de útra keltünk. Adri kérlelésének kellett engednem, mert a terv szerint külön mentünk volna, a másik közben a téren lófrál az ifiúrral. Na most ezt nem akarta, mert Ő nélkülem nem tud választani, csak nem képzelem, meg amúgy is. A múltkor is tetszettünk a boltba, kis pusztítás talán belefér. Adri válogatott, próbálgatott. Khaled teljes gőzzel szedte ízekre a boltot. Jó kis program: félkézzel tartom az öltöző ajtót, közben bekukucskálok, másik kézzel Khaled kezéből szedem ki a női cipőket. Egy idő után talált egy CD állványt, onnan pakolt. A lányok nem bánták, sőt megtiszteltetésnek vették.
Végül vettünk Adrinak egy öltönyt, egy gyönyörű inget, napszemüveget. Az öltönnyel nem vagyunk teljesen elégedett, de meggyőztük magunkat, hogy annál a 8 EUR-nál amit adtunk érte, még a tisztító is többe kerül. Ha egyszer felveszi, akkor is megérte. Egyetlen baja igazából (amúgy remekül áll), hogy kicsit fényes. Ez itt divat, ám legyen. Ráérő időmben (míg a fülkéből és a cd-k közül sem szólítottak, én is szereztem két alap cuccot. Egy üvegtálat (puding, tiramisu, saláta részére), valamint egy irtó helyes abroszt húsvétra.
És itt lehúzzuk a rolót, felkötjük a gatyát, ebben a hónapban már csak tejet és kenyeret veszünk. Különben hóvégére még az sem lesz!
Azért ezt az elhatározást még megünnepeltük egy jó kávéval a téren, Khalednek is legyen valami boldogsága:). Adri új napszemüvegében (egyértelműen neki áll jobban)...



Siettünk, mert Adrival mindig sietünk:) Nini, mit találtam. A páva lefotózta magát. Én a háttérben, a bal válla fölött lógok ki a konyhapultnál. Még szerencse, hogy a láncaim és a beleim nem lógtak bele, ha már a kompozíciót tönkretettem. Remélem nem akar levágni belőlem 20 cm-t, hogy legközelebb ne zavarjak bele a szigor képébe:))))...


Fasírtot hagymás-törtkrumplit nem fotózok, nem élt oly soká. Szépen eltűnt. De itt a finom napi salátánk...


A bejegyzés címe a nap második felére érvényes. Délelőtt még nyomasztott a kérdés, mert szerintem a gyermek keveset alszik délután, és éjjel sem hozza be.  Ma 1 óra után próbálta kivetetni magát. Mondtam szó sem lehet róla, de hozok kis itókát. Mire visszaértem már el volt dőlve. Ha hiszitek, ha nem, gyakorlatilag 4 órát aludt. Ezt nevezem. Én az egyre növekvő napos folton ücsörögtem a teraszon és örvendeztem.:)

Íme a fiú, aki 4 órát aludt délután...


Teljesen benyugodott, cseverészett, rihegett. Nem erőltettem a lemenést, rendezkedtünk, játszódtuk. Rendbe raktam a ruhásszekrényeket. Vasaltam!!! Íme a szerzeményem...



Mikor elfogyott a fasírt, muszáj volt egy kis tojáskrémet eszkábálni...



Chef Khaled rajongóinak mozgóképen...


Még videó. Genyóság, mert előtte az egész holland ábécét végigmondta:))). Aztán kérte, hogy én is kérdezgessem. Itt meg úgy tesz, mintha erőltetném.


A nagy alvás ellenére nem bírta extrém sokáig. Önként jelentkezett a fürdésre. 
Mai utolsó film, kicsit a Dogma filmet stílusában:)))...


4 megjegyzés:

  1. Nagyon jók a videók. Köszönjük, főleg a puszikat! Chef Khaled még mindig jól nyomja, de hogy se feladat, se kóstoló...jogos a hiszti. Azt nem értem, miért a holland ábécét tanulja. Nem elég neki az arab, a magyar, az angol és a görög? Vagy most holland állásajánlat van terítéken? Apropó, a terítő csodás. Különben mi volt a célja a maffiózónak az önarcképpel? A tükör már nem is elég neki? Ebből is látszik, hogy páva. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valami barney ment, csak hollandul, egyből ismételte:) Más apropója szerencsére nincs:) Hát én sem tudom, mit akart Adri, de majd most szembesítem:)

      Törlés
  2. Nincs azzal az öltönnyel semmi baj se. A terítő is örök darab! Khaled nagyon laza ahogy ül ott a kanapé szélén :)

    VálaszTörlés