Meglepetés lesz...

2012. március 6., kedd

Talán ma - Kedd 6.

Kiadós ordítással kezdődött a nap. Én nem, én nem ordítottam, mert én egy megfontolt és nyugodt anya vagyok. A világ legáhítatosabb, legkedvesebb hangján közöltem gyermekemmel reggel 6-kor, hogy akkor hozok egy kis italt és mindenki alhat tovább. Majd azt is a kedves, elbűvölő hangon, hogy ha még egyszer kivágja az italt az ágyból, ne adj isten továbbra is fejhangon visít, nem fogja megérni a 7 órás harangozást. Cseppet sem hatottam meg, de büszke voltam magamra. Jó éjt kívántam és távoztam. Azt hiszem addig volt csendben, míg megitta a slukit. Addig én megittam a kávém. Boldog és kiegyensúlyozott emberként láttuk egymást viszont.:)

Sajnos a tényen, hogy nem aludta kis magát, nyűglődős délelőttünk lesz, már semmi sem segített. Szerencsére Adri is itthon volt, felválva kerestük a kegyeit. 

Ki főt tojással...


Ki inspirációval...


Teljesen maga intézte, kipakolta, kitalált, csinálta...



Később egy marék száraztésztát is megszámítottam neki:)
Természetesen az ebédet már fél 12-kor meg kellett enni, mert dülöngélt az álmosságtól. Csóringer.
Ennek megfelelően már fél 2-kor ébren volt, bakker.
Bár délelőtt nem úgy tűnt, de az időjárás az elfogadható kategóriába került. Egy életünk egy halálunk (ha jön a zuhéj majd szaladunk), de ha ezt a délutánt is a négy fal között kell eltöltenünk, akkor biztos hogy egy halálunk:)
Roham tempóban öltözködtünk. A metrózásra egyenlőre nem mond nemet, akármennyire is szeretne ellenkezni:)

Elmentünk Thyssioig, nem messze ott a jó kis játszó, ahonnan látni az Akropolist.

Khalednek nagyon megfelelt...



És megint csúszik...


Görög homokozó, bár nem annak készült...


Látszik a terepen, hogy mások is túrják:)

A napocska elbújt, felélénkült a szél, elindultunk hazafelé. Kedvemért lesétáltunk Monastirakiig, de Kalózka is megtalálta a számítását, van itt egy szakasz ahol előbújik a metró...


 Szerencse pont az Agóra mellett. 8 szerelvényt vártunk meg.

Sikerült még egy csel, ígértem banánt, így elsétálhattunk Monastirakitól az Omoniáig. Sajnos a piac éppen zárt, nem volt már banán. viszont volt más látnivaló, nekem...


Ilyen volt, ilyen lesz..


Látnivaló neki...



És itt már ígérgethettem a metrót. Szerencsére ez bejött, pláne a lift hívó gombok. A legtöbb helyen van kerekesszékeseknek alacsonyan is gomb:)))
Sikerült egy olyan kocsiba szállni, ahol nem nyílt a másik oldalon az ajtó. Próbáltam átmenni a következőhöz, de sajnos nem fért el a kocsi. Na akkor gyereket ki, cuccokat be a táskába, kocsi összecsuk, közben gyereket megtartani. Na ez nem ment, mert az összecsukás kétkezes. Szerencsére segítettek, volt nagy ordítás és szervezkedés. Egy bácsi hozta a Khaledet egy nő segített a kocsival és osztotta a pofonokat az útban lévő utasoknak:) Meglepetésre a Khalednek nem volt ez ellen kifogása, pedig nem hajlandó senkivel szóba állni amúgy. Most már biztos, hogy az a baja, hogy nem érti mit beszélnek neki. Ettől feszeng.
Ezzel is megbirkóztunk, beugrottunk a boltba, vettünk banánt. 
Elég későn értünk haza, nagy dolgot nem terveztünk. Arra azért nem számítottam, hogy fél 7-kor elénekli magának a ninnano dalt és arra a kérdésre, hogy álmos e, csak üveges tekintettel bólogat. Gyorsan megfürdettem, felöltözött, ágyikóból végighallgattam a mostanában szokásos szpícset és...


K.O.!

5 megjegyzés:

  1. A kis Túrós Lukács!Fantasztikusan élethű a technikája. A kezét Adri szokta így összeütögetni munka közben, ha elégedett? Az egyiket neked főzte, a másikat Adrinak?
    Jó a játszóteres is. Senki nem akart vele játszani?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú de sok kérdés:) A kézösszeütögetést nem tudom honnan vette, de talán tényleg apja:) Mindent magának főzött!:) De játszottak vele, sőt a labdát ő vitte oda a kislányokhoz, dobálták ügyesen. A videón egyikük épp távozik, arra mondja hogy NE, NE! A másik kicsivel libikókáztak, én húztam a rövidebbet, mert nekem kellett a behemótot libikókástul emelgetni:))))

      Törlés
    2. De ott mondta hogy mama hamm, papa hamm. Nem?

      Törlés
  2. Látszik, hogy szeret a konyhában sürgölődni, segíteni, mindent úgy csinál, mint a nagyok. És milyen elégedett a munkájával. :D Már tudom, mit kap tőlünk a szülinapjára... ((fedőneve: DUKTING (IKEA) a reggeli-készlet, oltári, nézd meg!)) Stipi-stop, és persze pssszt!

    Én inkább úgy láttam, hogy nem volt bátorsága odamenni a gyerekekhez, nem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó köszönjük, akkor mindenki hallotta:)Megnéztem! Tényleg oltári, minden darabja:)
      A bátorság az valóban nem a legfőbb erénye, de ez esetben a sarkára állt:)

      Törlés