Meglepetés lesz...

2012. március 3., szombat

Igyunk a kis megállapodásunkra - Szombat 3

A szokásosnál kicsit korábban indult a nap, pedig azt reméltem a tegnapi túra után húzza majd a lóbőrt.
Nem baj, mivel a pénteki elfoglaltságunk megakadályozott a házi teendők elvégzésében. Adri húzta a lóbőrt, de a kiscserkészek szorgosan rendet raktak, mosogattak, söpörtek és teregettek:) Észre se vettük, már 9 óra volt. Adrit felrángattuk, irány a piac. 
Változtatnunk kell ezen a gyakorlaton, mert 10-re voltunk ott, megosztva a feladatokat is kb. 1 óra. Haza fél 12-re értünk, ami a Khalednek már túl késő, tekintve, hogy az ebédet is el kell még készíteni. Jövő héten korábban kell indulni, ahogy amúgy is illendő.
Mióta Adri intézi a halast, mindig dúskálunk:)...

Félreértés ne essék, ő akarta megfogni, sőt ellopta. 
Az asztalt töröltem le, mikor nekinyomta a vádlimnak...Grrrrrr...


Ők is tudnak ám főzni, hajjaj (csak elpakolni nem tudnak:))))


Ma a rákocskákat és a tintahalat választottuk. Kíváncsi vagyok, megunjuk e egyszer. 


Íme a Rák Urak, zellersalátával...



Khaled a változatosság kedvéért a tintahalat preferálta, még jó hogy a rákból dupla adagot vettünk. Tisztán szereti az ízeket, se egy szem rizs, se rák nem kellett neki:)
Későre járt, elvonult aludni. Valami megzavarhatta, mert egy óra múlva fel is ébredt. Szerintem a kaja ficánkolt a hasában, nem csodálnám. Látszólag álmos volt, próbált is az ölemben visszaaludni, de csak felhergelte magát.:)

Mit tehettünk volna, szaladtunk a térre, hogy legyen időnk napozni.
Csodák csodájára, hemzsegtek a népek. Végre az ütött kopott kávézóba ültünk le, aminek az asztalai a téren vannak, sok képen szerepeltek már.

És tadadam, dobpergés! Itt tartózkodásom első FRAPPÉJA!...


Igazi görög életérzés!
Khaled is belevetette magát a forgatagba...



Ma végre nagyon bejött a labdázás...



Nem tudtam választani:)))...



Így múlatta az időt...


Sőt egy kisfiúval is összebarátkoztunk (Basir, Tunéziából)...


Nagyon értékelték, hogy játszom velük...


Igazán remek délután volt, de egyszer csak haza kellett indulni. Visszarendeztük a labda viszonyokat.
Estig sem voltunk tétlenek, Adri előkészítette a holnapi ebédet....


A nyugalom megzavarásra alkalmas képsorok következnek...


Hát volt nagy sírás mikor elvettük a halacskát, de muszáj holnap megennünk. Csak egy közös habfürdővel lehetett kiengesztelni, eltéríteni. Szerencsére oda nem jutott eszébe hozni az új barátját, pedig mennyivel kézenfekvőbb lett volna.:)))

7 megjegyzés:

  1. Gondolhattad, hogy ezt a szamakát nem hagyom szó nélkül. A hideg futkos a hátamon. Ez a gyerek egy szadista? Vagy perverz? És mi lesz, ha holnap meglátja a tányéron?
    Különben nagyon jó napotok lehetett, csak így tovább. Khaled napról napra nő!

    VálaszTörlés
  2. Ez a gyerek egy BAHARI! Mégpedig a kíváncsi fajtából.:) Azt hittem a frappé fog kommentelésre csábítani, de persze a halas jelenet durva! Szerintem is nő, kitalálok valami módszert, hogy a magasságát is megmérhessük.

    VálaszTörlés
  3. Nekem a frappé is ütött, de azért a halas jelenet és a tintahalas kép sokkal durvább. Nagyon jól nyomja. Nem ismerek még egy kétévest, aki ilyen tüzetesen vizsgálgatna egy halat, és turkálna a felvágott hasában. Volt egy pillanat, amikor azt hittem meg is puszilja. :D Persze volt kitől örökölni az állatok szeretetét. :) Pár év múlva már ő fogja, pucolja, belezi a halakat. Tényleg nő, mint a gomba.

    VálaszTörlés
  4. A frappé annyira sziven ütött, az már túlzás volt szegény gyenge lelkemnek, nem bírtam vele tovább foglalkozni, csak átugrottam! Így most felfrissülve csak annyit mondok: Guantanamo.

    VálaszTörlés
  5. Igen, az én kicsikém:) Apukája is nagyon büszke! Sajnos Gábi, ahogy betör a jóidő, lelki egészségedre egyre károsabb képeffektusok jönnek:))) Vértezd fel magadat!

    VálaszTörlés
  6. A frappé említése megbocsáthatatlan. Plusz én legközelebb az ilyen képek elé figyelmezetést kérek. Tudom, hogy gáz vagyok, de Ti is tudjátok. Karika, benne áthúzva Ági vagy mittomén. Nem baj, ha megalázó, megérdemlem, csak legyen.

    VálaszTörlés
  7. Tényleg szerencse, hogy nem nézted meg a videót, bár ott jeleztem, hogy gáz.:) Majd kitalálunk egy egyezményes jelet:)))

    VálaszTörlés