Meglepetés lesz...

2012. április 14., szombat

'Vesztes vagyok' - Szombat 14.

Ez Adri új szavajárása. Ma mindenki vesztes volt, és tényleg. Hibát hibára halmoztunk, de legalább volt min röhögni. Az időjárás is vesztes, igazi április. Ezzel indultunk...


Szombat lévén mentünk a piacra. A város kihalt, a metrón sem utazott szinte senki. Aggódtam, de ahogy közeledtünk kiderült, hogy nem mentek ezek vidékre ünnepelni, mindenki a piacon őrjöng.
Ott is természetesen a húsos részlegen. Alig tudtam átverekedni magam, a fiúk egészségügyi sétát tettek inkább. Babakocsival öngyilkosság lett volna, biztos meglincselnek. Elverekedtem magam az árusunkhoz. Akkora volt a tolongás, hogy csak ötödszörre értette meg mit szeretnék. Ekkor voltam először vesztes, mert hiába kértem egybe, mégis feldarabolta a marhámat. Esélytelen volt ellenkezni, fizettem és ellökdöstek. Mondjuk a husit, egy másik nő szatyrából halásztam ki, de ez már csak így megy. Nagy napjuk volt ma, különösen a bárányos frontnak. A csirkések csak kornyadoztak. Itt viszik...






Robogtam kifelé, mit bántam én mit tukmáltak rám, csak szabaduljak. Gyors megbeszélés, fiúk bementek halért, én intéztem a zöldséget. Ott nem volt vészes a helyzet, simán lehetett levegőt venni:).
Vesztesek 2. Cigi nálam, öngyújtó Adrinál.

De jöttek hamarost...



Hát igen, a halasoknak sem ez a csúcsidőszak. A Kuled kapott ajándékba egy szelet cápát. Nem viccelek, azért olyan büszke.
Gyorsan húztunk is, felszerelkeztünk egy frappéval és megfuttattuk a kicsikét a téren...





Itthon mind együtt főztünk, hömpölygött a hallé, tintahal tinta, hagymahéj, Khaled jóvoltából a csoki papír, tej és egyéb apróságok. Irtózatos csatatér, de a kaja fenomenális lett...


Burkoltunk, mint a gép. Következett Khaled nagy jelenete (I. Vesztes), mikor is benyelt némi ráklábat, ami megakadt a szájában. Megfulladni nem akart, ellenben ordított, mint a sakál és öklendezett. Békés családi ebédünk azzal a képpel zárult, hogy Adri fejjel lefelé lógatja, ütögeti a hátát, Khaled öklendezik, én hánytatom. Szép. A lábacska előkerült, a kedélyek megnyugodtak. Gyorsan megevett egy szelet kenyeret és elment Pingut nézni. Ekkor jutott eszünkbe az ouzo először, de nem utoljára.

Nem aludta túl magát, mi épp csak magunkhoz tértünk. Kezdődött a huzavona, menjünk, ne menjünk, hova menjünk. Kuled közölte, hogy ő nem akar, Adri kapott az alkalmon. Én összedobtam egy répatortát (vesztes), hátha meggondolják magukat. 
NEM, hangzott a válasz, akkor megyek egyedül. Épp csak elindultam, persze Kuled ordított (vesztes), és már láttam is a sötét fellegeket. Gondoltam először jó lesz egy frappé a téren, addig kiderül mi a pálya. Kitaláljátok? Égszakadás, földindulás!...


Nem zavartattam magam, nem mehetek vissza, mint a vert hadak. Olvasgattam, nézelődtem...


Mire a kapuhoz értem újra kisütött a nap. Vesztes.
Kuled ezzel fogadott: FAGYI? HAMM? Náda. Szerencsére a hűtőben volt még egy darab, nem vert meg.
Közben Adrinak megfájdult a hasa (vesztes). Gungi megette a fagyit és a távozásomat imitálta...


Ja azt is mondta, mikor a táskámban turkált szomorú fejjel: DICS PÍZ:(
Ezen a ponton már fetrengtünk. A Khaled azért mert még több fagyit akart, mi kínunkban:)))

Mentsük ami menthető alapon (Adri indítványára) leugrottunk a boltba. Vettünk fagyit és ouzót. 
Itthon két jégkrémmel később gyors fürdéssel, kipárnázott ablak mellett, Kuled aludni tért.


Már megittam az első felest, de a java még hátra van. Éjfélkor kezdődik a buli a téren. Reggel frissítek! Most ez is elég lesz!:)

4 megjegyzés:

  1. helló! Csak azért írok, hogy ne érezd magad azért is vesztesnek, hogy esetleg senki nem figyel a fejleményekre. Mi itthon fetrengünk azon, hogy ti kint fetrengtek kínotokban. Szuper mi? Mi is VESZTESEK vagyunk!!!! Minigungi 8. foga jön (mármint csak 6 van kint és kettő a jobb oldalon jön éppen, fent és lent egyszerre) egész nap nyügi és éjjel kétszer legalább felkelés...

    VálaszTörlés
  2. Ezek a kis performance-ok, amiket bemutattok...! Látom Khaled szókincse megfelelően gyarapodik. (DICS PÍZ), ez a legjobb! Jó ha tisztában van a legszükségesebb fogalmakkal.
    Amikor hozta a kis cápáját, az tündéri! Akik így tudják magukat szórakoztatni, sose vesztesek.

    VálaszTörlés
  3. Osztom Gabi véleményét. Jól szórakoztok ti, legrosszabb esetben magatokon. De az a legjobb móka, nem de? Az ouzo mindig segít, nem is értem, miért csak most került elő. Vagy eddig zug ittátok? Khaled tényleg oltári büszke, meg kell zabálni. És különben is.

    Én most olvastam el az elmúlt bő egy hét eseményeit, és így megértem a mai merész címválasztást, és az önostorozást, ugyanis nagyon sok íráshoz egy sor megjegyzést se fűzött senki. Ejnye! Mindenkit, akinek volt internet elérhetősége, és nem éppen kalácsot sütött, tojást festett vagy sonkát füstölt, azt most írásban megintem!

    VálaszTörlés
  4. Hát ki mint vet, úgy arat. Az írásaim már lassan legszűkebb családom ingerküszöbét sem érik el. Nem a ti hibátok:)
    Ez persze nagy nap volt, ennyi hülyeséget nem is csinálunk mindig.
    Majd részletezem a borzalmakat, arra mindenki aktivizálódik:)

    VálaszTörlés