Meglepetés lesz...

2012. április 20., péntek

Ma nem történt velünk 'semmi' - Péntek 20.

Elég volt az izgalom tegnap, ma igyekeztünk megúszni. Az ébredés békésen ment...


Pakolás közben kincsek akadtak a kezembe. Adri tegnap elfelejtette odaadni, de Sadik bácsi a messzi Egyiptomban is gondolt ránk...


Hát nem mondom, elég izom, de megteszi. Az ajándékozottnak nagyon tetszik:)...


Természetesen kivette a részét a főzésből is. Mióta ennyire segít a sóháztartásunk teljesen felborult. Az egész család vedeli a vizet:). Az ebéd, sós pizza. Itt már szerencsére a reggelijét fogyasztja (nem ér rá segíteni). Ezt az étkezést már szigorúan csak a pultnál...



Megettük a sóbánya pizzát és lementünk együtt a boltba. Annyi tej fogy nálunk, hogy nem bírom hazacipelni. Szóval segítettek. Aztán kávézni mentünk. Nem jutott rögtön asztal, addig várakoztunk kedélyesen...


A kenyérke is érkezett, vállalhatatlan 2 évesek a macskaasztalnál..


Aztán felváltva mentünk vonatnézőbe. Van egy kedves kiscsaj (Mariana) ővele is találkoztunk, kézen fogva andalogtak át a hídon. Mert hát el kellett kísérnünk a hölgyet. Ajjaj...


Jó kis délelőtt volt, hibátlan. Alvás, némi ordítással, de legalább 3-ig.:) Tettünk vettünk, én igyekeztem normális állapotokat teremteni, mielőtt a hétvégén végképp elszabadul a pokol:). 

Finomság is jutott...



Később egészségügyi séta gyanánt lementünk a turiba, Kismikónak megnézni a puha cipőt. Sajnos csak kisebb méretben, vagy lányos témában volt kapható. Így turkálunk mi, igazából játszóháznak használjuk lassan...



Istenien el volt, szerencsére ezt a rémséget közben megvásárolták:). Így én is tudtam nézelődni. Mondtam neki egy óra után, hogy leugranék a másik szintre, jöjjön. Aszonta: NEM, MAMA ARRA! Úgyhogy vettem magamnak egy cipőkét. Nem zavarja őket a pusztításunk szerintem, mert 7 EUR helyett csak 5-öt kértek érte:)
Itthon csináltunk tojáskrémet és befaltuk, közben az Úrgolyhók című filmet nézegettük. Na megy ez nekünk így is. 

3 megjegyzés:

  1. Űrgolyhók basszus az mekkora film, de rég láttam. A blogot is rég olvastam, de igyekszem pótolni lassacskán a lemaradást. Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Szépítésnek épp megteszi. Jó kis nap! Izom, mármint hogy izompoló? A fotón nem tűnik annak. Vicces, tevék és piramis vannak rajta? És ki az a Sadik bácsi? Nincs több kérdésem. csók

    VálaszTörlés
  3. Pótoltam a videókat, így már látszik,hogy bizony izompoló. Kairóban volt az Adri kollégája (Sadik "bácsi") onnan hozta a kis nyomingernek:)))

    VálaszTörlés