Meglepetés lesz...

2012. április 6., péntek

Környékfogság - Péntek 6.

Este telefonált Yannis, hogy ma délelőtt (9-13 óra között) jön az internetes ember szerelni. Príma, akkor délelőtti program ugrott. Azért felváltva levittük a Kuledet. Velem a boltba volt szerencséje ellátogatni, Adrival a bankba. Le a kalappal a görög internet szolgáltatók előtt, fél 11-kor már itt is volt a szaki. Khaled transzba esett. Joviális típust fogtunk ki, még a szerszámokat is megfoghatta, sőt kapott egy darab drótot és ragasztót...



Van neki saját szerelni valója is...


Ebédeltünk, játszódtunk. Máris alvás idő. Na mondom, majd délután kalandozunk. Közben sajnos Adritól jött a hír, hogy már megint botrány van a városban. Az én tervezett utam is arra vezetett volna, így fájó szívvel, de le kellett róla mondani. Gondoltam a téren kárpótolom magam egy frappéval, a kölykök meg csináljanak amit akarnak. Nem is volt különösebb gond, élveztem a napsütést, Khaled szorongatta a biciklijét:)...



labdáját...


Csak nagyobb gyerekek voltak (vagy ismeretlenek), nyugtunk volt. A kávézóban már előre kérdezi a bácsinéni a Khaledet: MAMM? HAMM? Ő meg válaszol: BÁCSI, NÉNI AIS! és a kávéval érkezik a kenyérke, sütike, mikor hogy. Persze ilyenkor megeszi a héjját is. Még szerencse. 
Szóval prímán elvoltunk, míg más vendégek nem érkeztek és nem átallottak ennivalót kérni. Miután a Khaled elfogyasztotta a szomszéd asztal görög salátáját és hozták nekik a sült halakat, jobbnak láttam lelécelni. Tiszta szégyen.
Csak hazaugrottunk, indulás a boltba, bankról lefejtett fizu birtokában húsvéti bevásárolni. Sőt elkeseredésemben, hogy nem mentünk várost nézni, még a turiba is beevett a fene. Jól tette...


Míg próbáltam ő ki-be járkált, ezt a sapkát hozta és próbálta...


Én pedig ezeket lőttem. 
Vagabond telitalpú cipő, 4 EUR (új!)...


Zara nyári nadrág, húzott aljú, EUR (vadiúj!)...


El kell beszélgetni a gyerekkel, illeg mint egy páva...


Lezárásképpen elfogyasztott egy csomag virslit sütve, ivott meggyszörpöt, megnézte a 101-est. KO!

2 megjegyzés:

  1. A cipő nagyon tetszik! Mi az a 101-es?

    VálaszTörlés
  2. A cipő még lehet, hogy nálad fog kikötni, mert 39-es, kicsit nagy nekem:)
    A 101-es a 101 kiskutya:)

    VálaszTörlés