Meglepetés lesz...

2012. április 19., csütörtök

Velünk mindig történik valami - Csütörtök 19.

...Mondta az Orákulum, de szerintem nem pont erre gondolt. No, de ne siessünk előre, csak szépen sorjában. Délelőtt szokásos ténykedések, gyors ebédfőzés...


Mai tanács: ha a gyerek semmilyen módon nem eszi meg a virsli maradékát, egy csepp ketchup csodákat tesz...


Adri most sokat fog dolgozni, korán indult. Elkísértük az Omoniáig, jöttünk is rögtön visszafelé. De csak a Viktoriáig, itt útba ejtettük a kedvenc virágboltunkat. Kuled már szalad is a zsákmánnyal. Isten hozott kedves bazsalikom...


És igen, a növény értékelhető állapotban a teraszon landolt. Mivel az ebéd már készen volt, tovább a téren időztünk. Hinta, labda, ostobaságok. Adri hozott nekünk csokikát...


Itthon békés egyetértésben befaltuk a pirostésztát, közben A suttogó című filmremek végét néztük. Nem tudom mi a vége:). Gond nélkül aludni tért, bár kicsit szájaskodott még, de aztán csönd lett. Amíg aludt, kitaláltam a tutit. Nem csődölünk be még egyszer a sétával (Thissio felől), cselesen a másik irányból indulunk, onnan nem lehet visszafordulni. Kinéztem az útvonalat, pompás. Kuled jót aludt, vígan ébredt. Beraktam neki a saját filmjeit, transzban bámulta. Én csomagoltam az útra, kentem a szendvicseket. Ez kb. 5 percet vett igénybe, benéztem rá, nincs a gépnél. Akkor már tudtam, hogy gyanús volt a csönd, de ez mért mindig utólag esik le???. Vigyázat, csak erős idegzetűeknek...



Mit is mondhatnék, az egész dobozzal magára kente. kár a szóért. Míg a fürdőszobáig eljutottunk engem is beterített. A legdurvább a haj...


Azt hittem, le kell vágni...


Itt már túl vagyunk egy hajmosáson, de még a szivaccsal sikálás előtt...


Már érzi a ritmust...


Hát akkor még két hajmosás, áztatás, sikálás. A ruháknak, takaróknak sem volt elég egy mosás.
A haja sosem lesz a régi, kimoshatatlan ez a szar. Egy óra alatt sikerült vállalható állapotba hozni. Nem furdalta túl nagy lelkifurdalás. Közvetlenül a savfürdő után...


Hagyjuk a miérteket. Annyit azonban jegyezzetek meg, hogy az én közelembe popsikrém legközelebb akkor jöhet, ha a gyereknek bubópestise van, és a kifakadt hólyagokat kell kenegetni. Ennyit az ülepéről.
Nem torpantam meg, irány a friss levegő. Mellesleg ránk fért, mert a szagunk, mintha egy egész gyógyszertárat nyeltünk volna le, a muslincák is kikerültek. Szellőztünk. 
Akropolis metrómegállónál indítottunk, végig a promenádon.

botocska...


kavics...


zene füleinek...


gyorsan pár falat...


Aztán nyakunkba vettük az utat. Itt épp az Új Akropolisz Múzeummal szemezünk...



Jobbra a rom, még mindig:)...


Pihenő a kavicsok között, de a rácsot is meg kellett rángatni...


Új kedvenc a csatornafedél (itt egy szép neonzöld rágót próbál felkaparni)...


erről jöttünk, derekasan bírja már a sétát...


Itt hagyjuk magunk mögött az Akropolist és rátérünk a Thissio felé vezető útszakaszra. Balra már a Philopappou domb, sajnos kerítéssel elválasztva, jobbra az Agora lesz látható. Később találtunk ösvényt a dombra, de a Khaled már elfáradt. Ezt a vonatot is ki kell majd próbálnunk...




Útközben több érdekes ókori emléket is láttunk a Philopappou oldalában. Kedvencünk Pán Szentélyének mozaikja, jó képet itt találtok...


Maga a sokat emlegetett domb, jó kis hely, még megnézzük egyszer talán:)...


De kit érdekel ez a sok hülyeség, mikor méterek óta egy jó bot, vagy hangyaboly sem volt, viszont itt van a sarkon egy cukrászda...


Legkönyörgőbb hangon mondta: MAMA! FAGYI! PICIT! Finoman terelgettem, mert hát van otthon, még vár a hinta, stb. Sajnos a hölgy már kiszúrt, hívogatta befele. Ó mondom, köszönjük nem kérünk, van otthon, most evett banánt. Persze a Khaled nézett szerelmesen, sanyarún. A nő kézen fogta a Khaledet a tipikus, "na gyere aranyom, adok én neked fagyit ingyé, a szívtelen anyádat meg a rosseb egye meg" nézéssel. 


Nem tehettem mást, nekem is van becsületem. Látványosan elővettem a tárcámat. Aszongya: Egy gombóc lesz? Mondom: kettőt kérünk cica, mehet egybe. 3 EURómba fájt erősen...



De megérte, nagyon finom volt, Kuled ragyogott.:)))

Rohantunk tovább...


Ez már a jártas szakasz...


Így szagol egy igazi macsó. Még a gatyája is kilóg:)...


Már csak a játszótér volt hátra, lelkesen készültünk egy kis hintázásra, csúszdázásra. Már messziről láttam, hogy lakat lóg a kapun. Nem értettem, mert nem volt olyan késő...


Aztán kiderült...


A miérteket most is hanyagoljuk, nem akarok belegondolni. Remélem hamar rendbe hozzák, Khaled nagyon bánatos volt. MAMA, INTA WAWA?:) Hazafelé sikerült megvigasztalni, nem is magát sajnálta, hanem a hintát, hogy fáj neki:). Már nem volt ereje a téren hintázni. Itthon szigorú felügyelet mellett eltöltött még egy órát, majd elégedetten lepihent. 
Remélem az izgalom faktor megfelelt az elvárásoknak, nem akarok a Marslakók sorsára jutni. 

7 megjegyzés:

  1. Pipike! Én ismertem egyszer régen két kisleánykát (lehettek úgy két-három évesek), akik egy nyári délután, miközben édesanyjuk azt gondolta, békésen alszanak kis ágyikójukban, egy szál fürdőnadrágban, beültek a ruhásszekrénybe és édesanyjuk arcpirosítójával kenték be egész testüket, a fejük búbjától a talpukig. A rekkenő nyárban kb, három napig nem lehetett őket emberek közé vinni, mire valahogy elkopott a vörösesbarnás bőrszín. A szekrényt ki kellett dobni. Mondhatom nemes egyszerűséggel: Így jártál drágám!
    Lehet hogy elfelejtettem mondani, április 29-én délelőtt új lakásba költözöm, címemet csak később tudom megadni!Lehet hogy vidékre megyek, de még inkább egy másik földrészre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen tudom, vártam is ezt a megjegyzést.:) A technokol rapid sem volt kispálya.:)

      Törlés
  2. A popsikrém lemosásához legközelebbre melegen ajánlom a hideg zsíroldót.

    VálaszTörlés
  3. Na, látod, így kell ezt! Azt hiszem, ez mindent visz. Mondtad neki, hogy csináljon valami meghökkentő marhaságot, amíg a konyhában vagy? Jól sikerült! Erre jönnek majd a megjegyzések...
    De látod, nem esik messze az alma a fájától! Köszönjük, Gabi! :)
    Különben nagyon szép sétátok volt, de az elhalványul az első rész mellett. Viccet félretéve: részvétem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm az együttérzést, jól esik:) Attól félek ez még csak a kezdet, lesznek itt még események:)

      Törlés
  4. Elnézést, de eddig nem értettem a sudocremes délutáni eszmecserénk mögöttes tartalmát. Ezúton is részvétem és én is a génekre fognám.

    VálaszTörlés
  5. tényleg nagyon szép ez az útvonal. a sudokrémmel kapcsolatban meg csak azt nem értem, hogy mi a jó benne, ha az ember szétkeni magán. próbálok visszamenni leggyeremekibb élményeimhez, de akkor sem értem, hogy mivégre cselekszik így :D

    VálaszTörlés