Meglepetés lesz...

2012. április 7., szombat

Tengerpart húsvétra - Szombat 7.

A szombat a szokásos módon indult. Nagy kört tettünk a piacon. Hús, halacska, zöldségek, tojás. Szerencsére itt még nincs tumultus, a népesség jelentősebb része jövő héten ünnepel. 
Mi azért nem akarjuk elszalasztani a lehetőséget a dupla húsvétra:) Sőt a jövőheti báránysültnek valót is kinéztük. Kutya legyek, ha meg nem sütöm.
Sietősre vettük a figurát, korai ebéd (hal curry, egyiptomi rizzsel)...



Korai lefekvés, mert a tengerparton óhajtottunk jelentősebb időt eltölteni.
Minden a terv szerint haladt, bár a Khaled már 1 óra után felébredt, de magára vessen. Magamra vetek.
Bedobtam a betevő kenyeret, almát, egyéb felszereléseket és indultunk. 
Hagyom a rizsát, íme...



Adri a kezdő, megmutatja az üvegcserepet, amihez nem szabad hozzányúlni. Osti...


Saláta Borbála...



Egyszer mindent ki kell próbálni...


Na de ennyiszer?...


Kiborult a só a térségben...


Gyűjtögettünk...



Gyorsan egy falatot...



Nagy örömünkre a kutyák is ezt a partszakaszt választották...


A test...


Ez alkalommal Edemig mentünk. Sajnos a Poseidon Beach Bar még nem volt nyitva, de nagy erőkkel készülődnek. Jó kis egység, a frappé nagyon kell ide:).

Röpül az idő, röpül a gyerek...


Szedelőzködtünk, még sétálni is szerettünk volna. Adri hajókra vágyott, így elmentünk a Trocadero-ra. Ez egy komplex helyszín, vannak kávézók, boltok, éttermek, játszótér...



csodás vitorlások...


édes fasor...


durva yacht kikötő...


De a lényeg, ami miatt ide akartam hozni Adrit...


A Hajó Múzeum, igazi csatahajókkal. Fent és alant a görög tengerészet büszkesége a G. Averoff csatahajó látható. A 1910-as évek elején már hadrendben volt, sőt a II. Világháborút Alexandriában töltötte, onnan cirkált. Az 50-es években fejezte be a szolgálatot. Később felújították, ma múzeumként funkcionál (számomra az egyetlen elfogadható lehetőség:))). Mire mi odaértünk már bezárt, de legközelebb megnézzük 2 EUR.ért:)...


és még egy, újabb...


Adri nagyon boldog volt. Hazafelé vettük az irányt, a villamoson áll a bál...


Mosolyogj...


A Khaled bírta a gyűrődést szerencsére. Én itthon még a boltba is elmentem, olyan apróságokat felejtettem el, mint cukor, kávé, joghurt. Gyors vacsora, fürdés, ninnano.

2 megjegyzés:

  1. Most értem haza percekkel ezelőtt a dermesztő, jeges szélben, szemerkélő zúzmarában és arra gondoltam, holnap előveszem a téli satykóm és a kesztyűm. Köszönöm, hogy visszadtad a hitem, hogy van még valahol napsütés és meleg!!!!!!!
    Kalóz tünemény volt, jó kis napotok lehetett, csak így tovább!
    Most jöttem rá, hogy a zúzmara nem tud szemerkélni, de ez igenis olyan volt, mintha az lenne.

    VálaszTörlés
  2. Ó szegénykéim, azért ez igazán nem fair. De jó társaságban a szar időben is szuper lesz a Húsvét:) A jó kis házi nedűről már nem is beszélve.
    Sütögessenek a férfiak, ti pedig a meleg szobában várjátok a finomságokat! Remélem én is kapok majd képeket, videót. Kismikó I. Húsvétja, micsoda távlatok. Mindenkit puszilunk, innen a napos, bár kissé ritkás népességű görög illegál húsvétból:)

    VálaszTörlés