Meglepetés lesz...

2012. április 3., kedd

ELTA, OTE - Hétfő 2.

Dolgos hétfő, már akinek:) A mi dolgunk a posta, evés, biciklizés, napozás. Nem olyan vészes, bár a szobatisztaság irányába tett erőfeszítéseink miatt veszélyességi pótlékra is jogosultak lennénk szerintem. Adri délelöttös volt, nem sokkal utána mi is útra keltünk. A posta nincs messze, 1 metróállomás. Gyalog tettük meg az utat, hátha látunk valami érdekeset. íme a 45-ös számú postahivatal a Domonou és Xania utca sarán, nem messze az Attiki tértől...


Oltári tömeg volt, kissé el is bizonytalanodtam, de láss csodát, rögtön szólt két kedves uriember, hogy nehogy sorszámot húzzak a gyerekkel és előre kísértek az ablakhoz. Elájultam egyből. Átadtam a papírokat és hozta is a csomagot a postáskisasszony. Bravissimo. Ezúttal a Dzsodzsó csomagja érkezett, Gábié még nem volt ott, de biztos meg lesz hamarosan. Gyorsan eldugtam a valóban rengeteg és ékes bélyeggel beborított borítékot:).

Visszafelé sétálgattunk kicsit, mert erre még nem jártunk, csak a főút irányában.

Attiki tér..



bocs Khaled...


A platánok is érzik a tavaszt...


Telefonál. Vajon kit hív?...


A kártyánkkal sajnos csak belföldi számokat lehet hívni. Adrival beszélünk úgyis eleget:)...


A Michele Voda utcán mentünk visszafelé, mert ott elfér a kocsi, és a kereszteződésekben a metrót is látni. Sőt ezt is találtuk. Kissé szürreális a hely, leginkább a Stalker jut róla eszembe, de a Khaledet nem zavarta...




Na itthon aztán kibontottuk a csomagot...



Jelentem az összes lufit felfújtam, Én!:)...


Megkértem, hogy mosolyogjon...


Nagyon örült mindennek, teljesen megkészült:) Én is nagyon örültem az olvasnivalóknak:) Köszönjük szépen!:)

Hamarosan jött is a pihenés ideje, gyorsan belökött egy kis zöldséglevest, ninnano. Alapvetően (a csomagig) nyűgös volt délelőtt. Nem tudom mit csinált éjszaka, de most aludt több mint 3 órát, éljen.
Délután vásároltunk, majd a téren időztünk. Ezt a tevékenységet meg kellett szakítanunk egy sajnálatos baleset miatt. Csak annyit mondok, a cipőjét is ki kellett mosni:)))
Tettünk vettünk, "szendvicseket" gyártottunk: KÉS, SAJS, VISLI, HUSI, AIS, ÁS! Adri jelezte, hogy később érkezik, így a fürdőnek is ketten vágtunk neki:) Én a törölközés pillanataiban jött meg Adri. Neki gyorsan el kellett mesélni mi történt a nap folyamán...


Egy része szerintem japánul van, ennél többet nem tudok megállapítani:)

4 megjegyzés:

  1. Na, jól van. Megnyugodtam. Én úgy terveztem, hogy ez legkésőbb csütörtökön odaér, de így sem rossz, mi már úgysem tudunk egy körben ünnepelni, rákaptunk a több napos ünnepségekre. :) Csokipénzt is küldtem volna, csak féltem, hogy megolvad, eltörik, vagy valami. Majd azt élőben. Éljen Khaled és a szobatisztaságra szoktatás! :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük, tényleg nagy siker volt. Én örülök, mert így minden napra jut egy plusz meglepetés:) Látod Gé kedden adta föl és csak ma ért ide. A tiéd itt lett volna pénteken, ha a postás nem cseszi el. De minden jó, ha jó a vége:)

    VálaszTörlés
  3. Igen, igen. Nekem nem gond, csak aggódtam, hogy elkeveredik. De nem. A videókat csak most néztem meg. Micsoda diskurzus! Nagyon keményen tolja! Őrület! A mosolygós kép külön kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  4. Engem próbált hívni, mert a múltkor olyan jót beszélgettünk telefonon. Csak nem adtál neki kreditet hozzá.

    VálaszTörlés