Meglepetés lesz...

2012. április 15., vasárnap

Húsvét görögösen - Vasárnap 15.

A tegnapi napot is megúsztuk. Reggel folytatódott a szokásos taposómalom. Megcsináltuk a kalács zsömlésített változatát mazsolával...


Ezt azt játszottunk, én romeltakarítottam. Az ablakból továbbra is a lehúzott redőnyök látszanak, lementünk hát a térre. Ott már jobb volt a hangulat, bár kissé másnapos. Minden csúszott a törött tojásoktól és a különböző pirómaradványoktól...



A kávézónkban viszont nagy volt a sürgés-forgás. Már forgott a nyárson a bárány, szólt a zene...




A bácsi csábítgatott, hogy kerít nekünk is asztalt, de Adri nem akart. Így Kuled kénytelen volt beérni pár csokis keksszel és egy tetkós rágóval...


Amúgy eléggé megrettent a nyárstól, pedig gondosan kerültem a barika, kisbárány kifejezéseket, csak húsként utaltam rá. Azt mondta WAWA-s. 





Nem baj, itthon is várt a finom ebédke. Rám a hűtőben, a fiúkra az asztalon. Ugye a hús nem az amit akartam és hiába teszteltem nyersen (úgy remeknek tűnt). Elég bénára sült meg (de jól nézett ki)...



Adrike összeomlott, gondolom megbánta a jó kis bárányt a téren. Próbáltam az ő részét a sütőben felturbózni, de nem sikerült. Kuled lapátolta a petrezselymes krumplit, aztán bedőlt az ágyba.
Ébredés után nem sokkal...





Az idő ma kissé szeles, de pompás napos volt. A séta mellett döntöttünk. Adri ekkorra sem heverte ki a marha csalódást, feszült volt egész délután. Mi jól mulattunk, irány Thissio...



Sajnos ez alkalommal sem jutottunk messzebb, mert itthon felejtettük a vizes kulacsot. Kulednek meg persze, már a dombon kellett volna vedelni. Pár messzebbi kiosk volt csak nyitva, hát visszafordultunk. Kapott egy finomságot (bár nem ő volt csalódott:))...


Calippo, gyermekkorom emléke...
Ettől teljesen kifordult önmagából, de mi sétálhattunk békében. Sajnos követelte az utánpótlást, nem kapott, őrjöngött. Adrinak sem sikerült ellazulni, nem erőltettem a további úticélokat...


Metrón is folytatódott a nyígás a fagyiért, szerencse hogy volt otthon egy nyeletnyi. Durva.
Ma internetmentes világnapot tartottunk, de így estefelé engedélyeztem egy kis Pingut:) 

4 megjegyzés:

  1. Nagyon vicces, ahogy a magnót vizsgálja, és próbálja összefüggésbe hozni a forgó állattal. Nemes lélek, hogy ezt a sütési módot ő is kegyetlennek látja. Ja, és gyorsolvasásban verhetetlen. Látom, már a Pingut is utálod, emlékezz vissza, hogy örültél, amikor Barney helyett átszokott erre. :D

    VálaszTörlés
  2. Hát mindent meg lehet unni egyszer. Főleg egy ötperces 2 éveseknek szóló rajzfilmet, ahol csak rikoltoznak és morognak:)

    VálaszTörlés
  3. Persze, tudom. Csak próbáltalak felvidítani, hogy ez még mindig jobb, mint B. De lehet, hogy nem.

    VálaszTörlés
  4. Sikerült is, mert arra gondoltam, hogy legalább akármivel is, de elfoglalja magát 5 percig:)

    VálaszTörlés