Meglepetés lesz...

2012. április 27., péntek

Kedvenc hétköznapunk - Péntek 27.

Az én agóniámat leszámítva vígan és főleg békésen telt ez a nap. Talán főleg ezért, mert így nem volt erőm rosszalkodni folyton, és a Khalednek nem kellett nevelnie. 
Szó nélkül szolgáltam ki, nem volt ellenvetés.

Délelőtt főként Adrival bulizott. Apja is meg van juhászodva, simán dobálja, lufiznak, legóznak mikulásig...




Én a főfő projektemet vittem véghez. Spenótos pitét készítettem végre. Mindannyian imádjuk, ideje az itthoni verziót is kifejleszteni. Íme a folyamat...




Igazán pompás lett, sótlan, mert nem hagytam a Khaledet sózni. Nincs középút...


Elfogyott...



Szerencsére felfedeztem egy széria új Pingut, békésen megihattuk az ebéd utáni kávét. A fiúk, ki ki a maga dolgára távoztak.
Délután megint kicsit lecsökkentem, de szerencsére a Khaled jó nagyot aludt. Később vígan eljátszódott, nézte a Pingukat, uzsonnázott. Én az utolsó fehér mosást és egyéb házi teendőket végeztem el. Végül úgy elrepült az idő, hogy nem is kezdtünk nagyobb programba. Vásárolni kellett, több helyen is. Ez egy kis térrel kombinálva elég is volt. Kezdésnek fagyi, hogy bírja a vásárlást.

Így fogyaszt egy jól nevelt...



Parázik a hangyáktól is...


Megvettünk mindent, mentünk a térre. Klasszikus jövés menés, labdahurcolás...




A másét azért mustrálja...


Szobatiszta, de nem tértiszta. Ilyen amúgy még nem történt...


Mivel nem voltunk kávézni, nem válogatott, leült az első asztalhoz...


Tenyérrel ütötte és a szokásosat mondta: NÉNI, NÉNI, HAMM! Mindegy neki, hogy nem ide járunk, nyilván itt is ugyanaz a szabály. Ő megjelenik, aztán habzsi-dőzsi:)
Egyet pislantottunk már 7 óra volt. Itthon hatalmasat fürdött. Mostanában inkább az elmélyült tudományos munka, nem a gyermeteg hancúrozás a menő...


Igazából nem vacsorázott, jogos a banán...


Halkítsátok le a hangszórót...


Még megnézett egy-két Pingut, de aztán szaladt vissza. Felöltözött, de még rám szólt, hogy adjak zoknit is:)))

4 megjegyzés:

  1. Nagyon vicces, ahogy hirtelen észreveszi őket, és körülnéz, hogy mennyi hangyával kell szembeszállnia. :D Az utolsó videót miért kellett lehalkítani? A csámcsogás miatt? Én azt hittem hangosan sikítja majd, hogy "még mama még"! De nem.

    Ja, és mi volt a pitében a spenóton és a réteslapon kívül?

    VálaszTörlés
  2. Kitaláltad, a csámcsogás miatt:) Szerintem durva:).
    A pitét több receptből szintetizáltam. A tradicionális görög módszer friss spenót esetén, hogy a megmosott leveleket besózzák, majd apróra tépkedik morzsolják. Mint az uborka kiadja a levét. Pirított hagymával, kevéske fetával, 1 felvert tojással kell összekeverni. Só, bors, kapor, (nálam koriander) megy még bele. Egyesek szerint a töltelék álljon egy éjszakát a hűtőben, hogy összeérjen. Nem hülyeség. A lapokat meg bőven kell locsolni olívával, különben nagyon száraz lesz. Érdemes kipróbálni!

    VálaszTörlés
  3. Jól hangzik! Majd kipróbáljuk, ha lesz már friss spenót. Az is lehet, hogy már van, csak én nem voltam mostanában a piacon...

    VálaszTörlés
  4. Már van! Mi már többször is vettünk. Én egy lasagne változatot csináltam, kicsit gusztustalan lett, de nagyon finom.

    VálaszTörlés